Dat schijnt wel gaaf te zijn he? Als ik geld en tijd heb misschien wel. Eigenlijk nog niet echt over nagedacht...quote:
70 euro voor een vliegticket, 100 euro entree voor 7 dagen, 1 euro voor een halve literquote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat schijnt wel gaaf te zijn he? Als ik geld en tijd heb misschien wel. Eigenlijk nog niet echt over nagedacht...
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Leonos het volgende:
7 dagen?
Word je daar niet moe van enzo?
Dat ken ik. Vorig jaar om half 5 terug van Graspop en om half 7 m'n bed weer uit om te gaan werkenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker als je daarna ook nog eens 5 dagen naar Lowlands gaat
doe mij dat maarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef mouzzer het volgende:
Eerste namen voor V festival wat hetzelfde weekend is, enkele namen hiervan zullen dus op de vrijdag op LL staan:
The Killers, Foo Fighters, Snow Patrol, Kasabian, Pink, James, Basement Jaxx, The Kooks, Amy Winehouse, Manic Street Preachers, The Fratellis, Primal Scream, Damien Rice, Babyshambles, Happy Mondays, Paolo Nutini, Editors, KT Tunstall, Mika, James Morrison, Sophie Ellis Bextor, The Fray, The Proclaimers, The Goo Goo Dolls.
Maar liefst 0 interessante namen, gaat lekker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef mouzzer het volgende:
Eerste namen voor V festival wat hetzelfde weekend is, enkele namen hiervan zullen dus op de vrijdag op LL staan:
The Killers, Foo Fighters, Snow Patrol, Kasabian, Pink, James, Basement Jaxx, The Kooks, Amy Winehouse, Manic Street Preachers, The Fratellis, Primal Scream, Damien Rice, Babyshambles, Happy Mondays, Paolo Nutini, Editors, KT Tunstall, Mika, James Morrison, Sophie Ellis Bextor, The Fray, The Proclaimers, The Goo Goo Dolls.
Volgens mij zag ik daar laatst zelfs een nieuwe single van voorbij komen. Verdomd weinig aan trouwens, dus van mij mag ze thuis blijven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
En Sophie Ellis Bextor, leeft die nog joh?
Oeh oeh oeh, de Manicsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef mouzzer het volgende:
Wat zou jij graag willen zien dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar liefst 0 interessante namen, gaat lekker.
Tsjah, als je dit ziet dan zou je toch eigenlijk denken van niet neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht dat de Babyshambles niet meer bestonden??
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, de Manics![]()
En de rest natuurlijk (naja, de selectie van lienelien dan).
the Magic Numbers zijn al in 2005 en 2006 geweest. Spinvis mag van mij ook wel weer komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Wat zou jij graag willen zien dan?
Mijn favorieten voor op Lowlands:
- Jamie T.
- Prodigy
- APhex Twin
- Jamie Lidell
- Kaiser Chiefs
- Lily Allen
- Kubus
- Magic Numbers
- Damien RIce
- Badly Drawn Boy
- Spinvis (alweer ja)
- Paolo Nutini
2005 Rancidquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Opeth en Rancid hebben in het recente verleden (2006 Opeth, 2003 of 2005 Rancid) ook al op Lowlands gestaan, dus ze zijn wel hip genoeg.
Dat was ik, maar het is te tijdrovend, ben ermee gestopt. Bovendien voldeed Lowlands vorig jaar niet aan de door mij gestelde eisenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef super-muffin het volgende:
Maniack28: Jij had toch die site waar je alle geruchten bij hield? Of was dat iemand anders?
Happy Mondaysquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef mouzzer het volgende:
Laten we in elk geval hopen dat de dikgemaakte namen komen....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef mouzzer het volgende:
Ik dacht dat je nu ging zeggen dat je ook naar V wilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:39 schreef MaJo het volgende:
Programmering van V Festival klinkt goedAls daar een paar van naar Lowlands zouden komen zou dat wel tof zijn
Dat had ik nou ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar liefst 0 interessante namen, gaat lekker.
Nou en? Altijd leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
the Magic Numbers zijn al in 2005 en 2006 geweest.
Ging jij niet naar Pukkelpop?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:47 schreef maniack28 het volgende:
Als ik mag kiezen wat er komt:
- Rancid
- Toy Dolls
- Streetlight Manifesto
- Death By Stereo
- Death Before Disco
- Comeback Kid
- Katzenjammer Kabbarett
- Dresden Dolls
- Moonspell
- Opeth
- Samael
- My Latest Novel
- Beck
Maar goed... wss zal geen een band daarvan komen, das niet hipAl is Katzenjammer Kabarett wel een hele onbekende underground vaag genre gekke mensen band... dus typisch Lowlands... Nu meneertje Eerdenburg nog overtuigen...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat was ik, maar het is te tijdrovend, ben ermee gestopt. Bovendien voldeed Lowlands vorig jaar niet aan de door mij gestelde eisenAls straf moeten ze het dit jaar zonder geruchtensite doen, misschien dat ze dan wel de leuke bands boeken
![]()
Ik vind ze ook tof, als ze nog een keer komen kan ik ze helemaal zien. Is me in 2005 en 2006 niet gelukt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou en? Altijd leuk
Bovendien zie ik Newbie daar elk jaar
Dat is al 1 uit 10 van mijn favorietenlijstjequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Rifles eerste naam
http://www.myspace.com/therifles
Klaxons en Cold war kids worden binnenkort ook vast wel bekend gemaakt. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat die niet komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:35 schreef Auzz het volgende:
[..]
Dat is al 1 uit 10 van mijn favorietenlijstje![]()
Next!
Ahh, dat gaat de 3e keer wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Rifles eerste naam
http://www.myspace.com/therifles
Inderdaad, van die voorspelbare hypebandjes.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klaxons en Cold war kids worden binnenkort ook vast wel bekend gemaakt. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat die niet komen.
Ik ook ;Dquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:36 schreef Licko het volgende:
beter dat the rifles spelen![]()
zie ze iig ook op paaspop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |