Yes it wouldquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Now that would be cheatin', wouldn't it
Szigetquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik wil het liefst dit jaar naar Roskilde, Szeged en LowlandsNu nog even ergens een zak geld vandaan zien te toveren
De snelste route van Zevenaar naar Lohstrasse, Rees (gem.) (Duitsland) over 38,8 km in ongeveer 32 minuten. Nu nog leuke bandsquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als we t toch over andere festivals hebben![]()
Dit http://www.haldernpop.de/ lijkt me ook wel eens leuk. Muziek is, voor mij iig, altijd heel interessant die geprogrammeerd staat. Alleen schijnt er voor de rest weer geen fuck te doen te zijn.
Het is zo goed als in Nederland, trouwens, net voorbij Arnhem. Minder ver dan dat limbo-festival
Nederlandse spellingquote:
Ik dacht dat Sziget hetzelfde was als Szeged? Of heb ik dat zelf bedachtquote:
fonetisch bedoel jequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sziget hetzelfde was als Szeged? Of heb ik dat zelf bedacht
Als je op google op Szeged festival zoekt en Sziget festival krijg je bij beiden veel hits (bij Sziget wel meer). Zou ik niet gewoon gelijk kunnen hebben?quote:
Hmm. Ik heb gewoon gelijk vind ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je op google op Szeged festival zoekt en Sziget festival krijg je bij beiden veel hits (bij Sziget wel meer). Zou ik niet gewoon gelijk kunnen hebben?Szeged bestaat in ieder geval wel degelijk, ben er ook geweest
Sziget geeft vaak een kleine indicatie van wat er op Lowlands zou kunnen komen...quote:De eerste namen voor Europa's grootste openlucht festival Sziget zijn bekend. Deze zijn allen door de bands / acts zelf bevestigd.
Er kan genoten worden van allerlei verschillende genres zoals de reggaebands Sergent Garcia en Evan Worse Band.
Ook trance en techno is vertegenwoordigt met de komst van DJ Hell en Silicone Soul.
De Poolse folksband Motion Trio en de Finse rockers van Negative zullen ook naar Hongarije afreizen.
Goldfingers, Freakfaze, Subterraneans, Värttinä en Silicone Soul zijn de andere namen die door de bands zelf werden bevestigd.
quote:In navolging van de tabakswet uit 2004, waarin staat vermeld dat alle tabaksverkoop aan banden ligt voor personen benden de 16 jaar, is bij het bekendmaken van het nieuwe kabinet nu ook de condoomwetgeving verscherpt:
voor tabak moest er al om legitimatie worden gevraagd (zo ook op Lowlands), en kon men na het krijgen van een Age Coin vervolgens tabak aanschaffen uit de automaat.
in de nieuwe condoomwet gaat de bestaande Age Coin nu ook gelden voor de verkoop van condooms aan personen uitsluitend ouder dan 16 jaar.
vanaf dit jaar kun je op Lowlands bij de muntkassa's ná geldige legitimatie of het tonen van je polsbandje, gratis een Age Coin afhalen.
hiermee kun je vervolgens in de Camp Site Store 1 pakje condooms van maximaal 10 stuks aanschaffen.
personen jonger dan 16 jaar, of zonder geldig legitimatiebewijs wordt de verkoop van condooms ontzegd.
Dit is echt bullcrap...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]![]()
Bron: Back to Lowlands forum, kweet niet waar ze het vandaan hebben gehaald, maar dit zou echt ziek zijn
Hoezo triest
![]()
Met Balky en Rouwstoet in het kabinet zou ik het niet eens zo gek vinden als dit er echt doorheen komtquote:
Que?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef peaceman het volgende:
Hey is dit het pukkelpop topic?
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:35 schreef MaJo het volgende:
Lien en ik gaan misschien naar SzigetSorry moest het even kwijt
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb al een beetje rondgevraagd en er zijn er wel meer die interesse hebben
Zou leuk zijn om met een hele groep te gaanquote:
Vliegticket is 70 euroquote:Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben dat vorig jaar bijna gedaan. Met de auto. Maar dat werd toch erg krap uiteindelijk
Lowlandsquote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, doe dat eens even lekker in het Sziget-topic ofzo![]()
![]()
Vanaf Amsterdam neem ik aan? Dat is eigenlijk goed te doen.quote:
Lowlandsquote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lowlands![]()
Oh enne niet boos worden omdat we het topic weer wat leven inblazen![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om met een hele groep te gaanIk hoorde dat Sziget tegen Budepast aanligt dus dan kunnen we ook de stad gaan verkennen als we even genoeg hebben van het festival
Yep. Festival ticket is 100 euro maar eten en drinken is goedkoop dus je moet het gewoon zien als een leuke vakantie in Hongarijequote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam neem ik aan? Dat is eigenlijk goed te doen.
Hoe duur zijn de kaarten? Want het klinkt wel interessant
Sneakaapquote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands
* Sack_Blabbath gaat misschien ook naar Sziget...............of Roskilde
Roskilde
Oh, voor de ticketprijs zou ik het niet laten hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep. Festival ticket is 100 euro maar eten en drinken is goedkoop dus je moet het gewoon zien als een leuke vakantie in Hongarije
Lien weet meer over de vliegdetails, dacht dat het Sky was. Ik ben ook wel eens in Budapest geweest maar zo lang geleden dat ik het niet meer echt weet. Dat van dat eiland wist ik bijvoorbeeld ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, voor de ticketprijs zou ik het niet laten hoor
Was gewoon benieuwd.
Ik zie net dat het direct aan het station ligt. Daar ben ik ooit al geweest. Dat is allemaal goed te bereiken.
Budapest is mooi
Vliegen: welke maatschappij is dat? Easyjet?
Ik ben zeker geinteresseerd
Ik heb een vriendin al bijna zo ver en een andere wil denk ik ook wel. Asmo ook gevraagd maar die wist het nog niet. Misschien de andere pints vragen? Dan wil hij misschien welquote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Laat het even weten als er een concreet groepje is
Ja, als ik er zelf heen wil dan vertel ik dat wel in het juiste topicquote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
SneakaapBeetje ons bashen en dan zelf ook erheen willen
Lowlands ga ik zeker heen, en ik denk dat ik ook naar Sziget ga, klinkt wel erg tof
Zie hierbovenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lien weet meer over de vliegdetails, dacht dat het Sky was. Ik ben ook wel eens in Budapest geweest maar zo lang geleden dat ik het niet meer echt weet. Dat van dat eiland wist ik bijvoorbeeld ook nietWel hoorde ik dat je schuin slaapt in je tent omdat het terrein schuin loopt
Maar met een beetje alcohol merk je dat ook niet meer
Goed plan. Nu de uitvoering nogquote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin al bijna zo ver en een andere wil denk ik ook wel. Asmo ook gevraagd maar die wist het nog niet. Misschien de andere pints vragen? Dan wil hij misschien welKunnen we er een gecombineerde pubquiz trip van maken (vriendinnen zitten allebei in de monkeys
)
hei. En ik danquote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin al bijna zo ver en een andere wil denk ik ook wel. Asmo ook gevraagd maar die wist het nog niet. Misschien de andere pints vragen? Dan wil hij misschien welKunnen we er een gecombineerde pubquiz trip van maken (vriendinnen zitten allebei in de monkeys
)
Jij spreekt voor zichquote:
Ga je ook mee naar Sziget?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:59 schreef Neleos het volgende:
Zoo. Het Lowlands-topic. Helemaal vergeten.tvp nog maar ff dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |