Vind je het gek, nu is sil NOG minder in beeld, nu ze al die activiteiten niet meer mag dan en blijft er geld over voor Hare majesteits Buikcorrectie, borstcorrectie en rijbewijs, secretaresseopleiding en wat ze verder nog in haar Heilige hoofdje heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:51 schreef Day het volgende:
Wat is Natasia ineens aardig tegen Sylvia!
Doe 's lief tegen me!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, Eric zegt dat hij ontzettend kan rellen.
Dan zal er zo wel weer een negatieve reaktie van Day komen.
Ik bid dat ik de dag mee mag maken dat Sylvia tekeer mag gaan tegen Natasia over de kids.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:51 schreef Day het volgende:
Natasia weet ook wel dat Sylvia op de schopstoel zit. En Natasia is niet altijd de zwarte heks, af en toe heeft ze ook wel goede momenten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:51 schreef Day het volgende:
Moet zeggen dat jullie ondertussen ook wel erg voorspelbaar worden, het lijkt de BRAINLES en ZDNGMW SHOW WELquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ha typsch!! De minst voorspelbare poster van fok![]()
![]()
tekeer mag gaan?? Of snap ik nou de discussie niet meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:54 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik bid dat ik de dag mee mag maken dat Sylvia tekeer mag gaan tegen Natasia over de kids.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Laat Sylvia dan carnaval vieren in het huis met haar vrienden. Veel drank, harde muziek en Natasia wordt gek
Dat mag nu al hoor.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:54 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik bid dat ik de dag mee mag maken dat Sylvia tekeer mag gaan tegen Natasia over de kids.
progammatische ingrepen kan ik inkomen, in goed overleg met de bewoners.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Er blijkt helemaal niks. Syl gaat niet veranderen en door jullie getreiter vertrekt ze. Dat is wat er uiteindelijk gaat gebeuren. En dat is een domme zet in niet alleen mijn ogen, maar in die van héél veel mensen.
Vraagje nog nu jullie toch zo eerlijk nietszeggende antwoorden aan het geven zijn;
hoe hard balen jullie ervan dat we Huub terug hebben gekregen en hoeveel is het jullie waard hem eruit te krijgen (zelfs als moet je daar nog een paar anderen voor opofferen of een beetje stoken met leugens over bv Hedda of andere mensen die niets met het programma te maken hebben)?
quote:
Huub mag niet tekeer gaan tegen Natasia zegt ie zelf.......................logisch dat dan niemand het doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
tekeer mag gaan?? Of snap ik nou de discussie niet meer![]()
Geef haar eerst maar een fles shampoo met gebruiksaanwijzingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:56 schreef blomst het volgende:
Kan amanda ook een woordenboek krijgen.
hey kanjers! - waar zijn jullie nou in godsnaam mee bezig als ik vragen mag? (open vraag!)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ha typsch!! De minst voorspelbare poster van fok![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |