Vorig deel Katten met foto's deel 36quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef Ewelina het volgende:
Mijn poezen![]()
Mini & Sasha op de krabpaal:
Sasha doet haar ochtendgymnastiek:
Nog meer ochtendgymnastiek::
Daarna moet er natuurlijk uitgerust worden![]()
Kat in de zak
Mini:
Sasha:
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Wat een koning! (-in?)
Ik geloof dat onze ex-asielkat Eros al wat begint op te knappen. Hij miauwt weer vrolijk als ik binnenkom en hij is flink op onderzoek uit, de afgelopen middag. Hij is zelfs alweer tussen de bank en de kast gevallen toen hij iets te diep in die geul keek, en kwam er onder veel verontwaardigd gemiauw weer uit En natuurlijk moet hij nu het allerkrapste plekje op de vensterbank uitzoeken om te gaan liggen, tussen alle planten in, in plaats van het dekentje wat er nota bene voor hem ligt!
Het oogje is nog wel wat pruttig, maar gaat al weer verder open dan eerst. De oogzalf is wel lastig, omdat hij nu het tubetje herkent en dus als een speer wegrent als hij het ziet. Ik moet hem dus van achteren benaderen wat nog niet zo makkelijk is.
Verder eet en drinkt hij goed, dus ik hoop dat de niesziekte een terugval was door de stress van het verhuizen. Hij heeft het nou eenmaal al bij zich, dus dan is hij er op zo'n moment extra vatbaar voor.
Ik denk dat het wel goed komt met deze dikkerd van 6,5 kilo
En op verzoek nog wat foto's
Je denk toch zeker niet dat ik op dat suffe dekentje ga liggen als ik hier in het allerkleinste hoekje van de vensterbank prima pas![]()
Oogje is nog wat zielig, maar het gaat tenminste al weer open. De oogzalf moeten we een week lang volhouden, dus ik hoop dat het dan weer over is.
Ben blij dat ik op m'n gevoel ben afgegaan en zo snel naar de dierenarts ben gegaan. Ze zei dat we er in ieder geval mooi op tijd bij waren om die verrotte niesziekte de kop in te drukken.
bellefleur drinkt ook nooit uit haar water bak, maar buiten staat een emmer met regenwater of als het op tafel ligt likt ze het gewoon opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef Bluezz het volgende:
'vrolijke' Frans
Xena drinkt nooit uit de gewone waterbak maar :
[afbeelding]
Daar zitten/liggen/slapen mijn katten ook altijd in (wanneer de verwarming aan is)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
In ons nieuwe huis is centrale verwarming, dan ga ik van die hangmatjes kopen voor de dame en heren![]()
Kopen??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:27 schreef Knoflook het volgende:
http://xs412.xs.to/xs412/07075/DSC_0370s.jpg
hebbe !!
Fijn om te horen dat er meer mensen zijn die ervaring hebben met kattendingenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:05 schreef Lips het volgende:
Razztwizzle, dat oogje trekt wel bij hoor denk ik! Kasper heeft er ook soms meer last van dan andere keren, maar het gaat altijd wel weer goed open.
Fijn dat ie z'n draai weer een beetje heeft gevonden!
agossiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:23 schreef Marty het volgende:
Zara is vandaag gesteriliseerd.
Ze hebben flink uitgehaald bij het scheren volgens mij
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |