LOL, inderdaad een van die 3 werelddelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:19 schreef _jero_ het volgende:
Ik zit nu hoofdzakelijk in Afrika te zoeken maar kan hem nog niet vinden.. Heb ook al wat in Azie en Zuid-Amerika bekeken. Nu ga je waarschijnlijk zeggen dat het wel in 1 van deze werelddelen ligt
ik heb nog hoofdpijn van de punchbowl craterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef _jero_ het volgende:
En ik heb juist ontzettend veel van Afrika en Azie afgezocht![]()
![]()
Hehe, ik heb nu ook al hoofdpijn van deze. Kan hem in Z... ook niet vinden nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik heb nog hoofdpijn van de punchbowl crater![]()
Een tip, maps.google.comquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:43 schreef PiRANiA het volgende:
eindelijk GEarth draaiend op linux, game on
je kijkt er idd snel overheen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:33 schreef _jero_ het volgende:
Ik kan hem nog steeds niet vinden. Of ik kijk er overheen of het is niet in een erg grote/bekende stad?
is goed!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:38 schreef _jero_ het volgende:
Eindelijk! Museu Nacional do Rio de Janeiro
Gewoon ontzettend veel keer overheen gekeken
ja, kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:24 schreef redunzl het volgende:
verkeer rijdt links, zie ik dat goed?
maar het hoeft al niet meer, je hebt 'm al gevondenquote:
Fort of good hope, of Fort de goede hoop in Kaapstad klopt. Niet vergeten om dit ook te benoemen want alleen Kaapstad had ik niet goed kunnen rekenenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of Castle of good hope
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:33 schreef hjs het volgende:
Kom net een leuke tegen op Sargasso
38°13'36.38"N, 112°17'56.59"W
WTF is dat, een kruisraket?
geen tomahawk vlgs mij, 25 m is idd wel erg langquote:Op zondag 4 maart 2007 14:33 schreef hjs het volgende:
Kom net een leuke tegen op Sargasso
38°13'36.38"N, 112°17'56.59"W
WTF is dat, een kruisraket?
Het kan natuurlijk zijn dattie een stuk hoger vliegtquote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[afbeelding]
lijkt er wel op, maar als jet het opmeet is het 25 meter lang...
heb je een punt, hoe verder van het aardoppervlak des te groter zal GE meten dat het isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dattie een stuk hoger vliegt.
aha, ik was al bezig met zilver en goudquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is ijzererts en wordt met echt ontzettend lange ertstreinen uit het binnenland gehaald.
Sorry jongens dit is een vliegtuig, een MD-80 of md-83. of misschien wel een fokker 80/100quote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[afbeelding]
lijkt er wel op, maar als jet het opmeet is het 25 meter lang...
idd een vliegtuig:quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hahaha, nu je he zegt, nie gezien. Zo verspreiden geruchten zich
helemaal goed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef iemanss het volgende:
De porseleinen toren van Nanjing
Teveneens een van de
Zeven prehistorische, Romeinse en middeleeuwse wereldwonderen
Stonehenge
Het Colosseum
De catacomben van Kom el Shoqafa
De Chinese muur
De Porseleinen toren van Nanjing
De Hagia Sophia
De Toren van Pisa
Die toren heet trouwens Bao'ensi in het chinees.
ok, ik kwam het ergens tegen op zoek naar torensquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:22 schreef iemanss het volgende:
games, he civilization, rise of nations, daarvan herkende ik het gebouw
niet echt, doet me (weer) denken aan aziequote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef _jero_ het volgende:
Niemand nog een idee?
Wat: bootjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:36 schreef _jero_ het volgende:
De volgende, wat en waar?
Dit is inderdaad het correcte antwoord. Maar wat bedoel je met 'wat slecht' ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef en_door_slecht het volgende:
Wat slecht, als je alleen singapore inklopt dan kun je dat ding al zien liggen. Nu alleen nog ff verzinnen wat het is...
Update: het is het Singapore Indoor Stadium
Moest eerst even wakker wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Kan iemand mij ook nog ff m'n puntje geven?
Dat we 72 uur nodig hadden om een stadion te vinden die met 1 woord te vinden was.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:38 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het correcte antwoord. Maar wat bedoel je met 'wat slecht' ?
en_door_slecht +1
Jezus christus, hebben ze dat gemaakt uit een berg?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:07 schreef redunzl het volgende:
ok, de volgende, een 'fortje'
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, zo erg lastig leek ie me ook niet, zeker niet omdat er duidelijk te zien was dat er links gereden werdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:13 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat we 72 uur nodig hadden om een stadion te vinden die met 1 woord te vinden was.
dat is helemaal goed!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef _jero_ het volgende:
Mehrangarh Fort (of Jodhpur fort) in Jodhpur in India
Hoe kun je eigenlijk op een luchtfoto zien dat er links gereden wordt... je kan immers niet zien wat links of rechts isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:50 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zo erg lastig leek ie me ook niet, zeker niet omdat er duidelijk te zien was dat er links gereden werd
Op india fort vind je hem ook redelijk snel. Dit is echt een imposant fortquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef redunzl het volgende:
[..]
dat is helemaal goed!![]()
(en snel)
_jero_ +1
hij was vrij makkelijk te vinden onder 'fort' in wikipedia ( in de engelse wiki staan onderaan een paar foto's van forten, waaronder deze)
Pijlen op het wegdekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:38 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk op een luchtfoto zien dat er links gereden wordt... je kan immers niet zien wat links of rechts is
ehh, dacht dat het gebouw het treinstation wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar zie je een treinstation?
Dit klopt, laat ik alvast maar zeggen dat het Europa isquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef redunzl het volgende:
eeh, hintje?
vlgs mij niet in noord+zuid-amerika, australie en afrika
heb wat steden afgezocht maar tot nu toe niets
Sportcentrumquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:00 schreef jd1982 het volgende:
Het zal waarschijnlijk een soort sportcentrum zijn ofzo... of iets met congresgedoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |