Nee, wel in de buurt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:55 schreef Reza-impreza het volgende:
Saudi arabie
Officer's Club in Abu Dhabi is inderdaad correctquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
The Emirati Officers Club in de stad Abu Dhabi
je maakt een image in Google Earth of Google Maps (zonder coördinaten in beeld) en vervolgens zet je dat online mbv www.photobucket.com of www.tinypic.com (of wat verder je voorkeur heeft)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:02 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
dus mag ik nu een nieuwe maken, alleen hoe doe ik dat?
puntje geven enzoquote:Op maandag 19 februari 2007 18:52 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Heel goed....dat is hem
Hè, niet eens bij stilgestaan.quote:
een heel ander continentquote:Op maandag 19 februari 2007 22:31 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Hè, niet eens bij stilgestaan.
een serieuse wilde gok: Shri Swaminarayan Mandir tempel in Londen, VK??
Pff, dat je dat vindt, de volgende dan maar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef Zephyrus het volgende:
De Omar Ali Saifuddien Moskee, Bandar Seri Begawan, Brunei
is goed!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef Zephyrus het volgende:
De Omar Ali Saifuddien Moskee, Bandar Seri Begawan, Brunei
Eikel, ik zat net even met m'n ma te praten post jij hemquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef _jero_ het volgende:
Akashi Kaikyo Brug in Japan, de langste suspension brug ter wereld
[afbeelding]
Voordat het vergeten wordt, hier krijg je nog het punt voor.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef redunzl het volgende:
Kumsusan Memorial Palace, (Kim Il Sung Mausoleum) , Pyongyang, Noord Korea
![]()
Klopt ja, was ik vergeten, thx!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Voordat het vergeten wordt, hier krijg je nog het punt voor.
redunzl +1
jazekers, ik heb 'm vorige week nog bijgewerktquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
telt iemand de punten nog wel eens in de Wiki?
het is altijd wel even opletten met de puntentelling, voor je het weet ben je de draad kwijtquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed bezig(vroeg het me zomaar af)
ik had al het gevoel dat je iets in Maleisië of Japan had gevondenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:23 schreef _jero_ het volgende:
Dat is helemaal goed, snel gevonden trouwens
redunzl +1
het is weer mausoleumtijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het moskeeentijd?
Je hebt hem goed, zoals reeds blijktquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef _jero_ het volgende:
Akashi Kaikyo Brug in Japan, de langste suspension brug ter wereld
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |