natuurlijk zou je dat kunnen doen, dat is je eigen keuze. Bedenk wel dat je dus blijkbaar niet kunt inschatten of hij wel of niet tegen je liegt en je dus bij alles gaat afvragen of het wel klopt wat hij zegt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:55 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
Ja, ik weet het. Maar wat nou als ik dat niet wil.. Is er dan geen enkele oplossing om hem nog een kans te geven?
precies, wat hij al zie, want zoiets leverd een vetrouwensbreuk op en dat is denk ik nu net het belangrijkste in een relatie, of het moet voor jouw de seks zijn in dat geval leert hij alleen maar nieuwe dingen en dan is het niet zo erg.quote:
Tuurlijk is die oplossing er. Je geeft hem nog een kans op voorwaarde dat hij zijn affaires beter verbergt, sluit je ogen en laat hem vrolijk verder gaan met bedonderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:55 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
Ja, ik weet het. Maar wat nou als ik dat niet wil.. Is er dan geen enkele oplossing om hem nog een kans te geven?
Dat was hij waarschijnlijk ook, maar dan wel stappen alsof hij vrijgezel was en niet als iemand met een relatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
haha nou zo snel ben ik er niet overheen.. Dus jullie denken allemaal dat er geen toekomst in zit? Het komt allemaal door hem en groningen daar woont een vriend van hem en daar ging ie elke donderdag heen.. Ik dacht altijd dat ie gewoon aan het stappen was..
Je kan doen en laten wat je zelf wilt maar wil je wel met een onbetrouwbaar stuk vreten een relatie hebben?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:55 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
oké das idd minder maar is dat de rede om een relatie in stand te houden. tuurlijk het is altijd klote als er een eind aan komt maar hij heeft jouw zat redenen gegeven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
Maar het moeilijke is dat we allebei in het zelfde team zitten met sport en allebei bij dezelfde winkel werken.. we kennen elkaar via sport.. ik heb steeds dat beeld voor me dat hij een andere vriendin heeft en die meeneemt naar de wedstrijd, dat is misschien stom maar het is gewoon k*t..
ja, hoor, door hem nog een kans te gevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:55 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
Die kans moet hij je wel bieden door eerlijk te zijn, en klaarblijkelijk wil hij die kans niet creëren met zijn continue gelieg en gedraai. Ik bedoel, een relatie is iets waar je samen aan bouwt en hij heeft knalhard een van de delen van het fundament (namelijk vertrouwen!) afgebroken in plaats van opgebouwd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:55 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:55 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
Praktische redenen zijn de grootste kutreden om bij elkaar te blijven. Als je spijt wil krijgen, moet je dat als argument gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
Maar het moeilijke is dat we allebei in het zelfde team zitten met sport en allebei bij dezelfde winkel werken.. we kennen elkaar via sport.. ik heb steeds dat beeld voor me dat hij een andere vriendin heeft en die meeneemt naar de wedstrijd, dat is misschien stom maar het is gewoon k*t..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef BrauN het volgende:
Pijpen die gast.
Doe normaal joh stumperquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef BrauN het volgende:
Pijpen die gast.
Was jij waarschijnlijk ook wel opgekomen. Maar omdat je dus nog wel veel gevoelens voor hem hebt kun je m ook weer moeilijk loslaten. Denk dat als je er mee doorgaat dat je dan toch steeds weer tegen t feit aanloopt dat ie je belazerd heeft en hij kan dan wel bij hoog en laag beweren dat ie dat nooit en te mimmer meer zal doen, bij jou blijft t toch in je achterkop rondspoken en das dan ook niet gezond voor jou noch voor de relatie denk ik. Want je WILT hem dan misschien nog een kans geven en je WILT hem dan ook weer vertrouwen maar zou je dat kunnen? Kijk, verstand en gevoel liggen soms mijlenver uit elkaar. Vooral in de liefde! Verstand zegt dumpen want dat is t beste voor je maar je gevoel wil t niet. Vraag is: naar welke luister je...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef Schlampfe het volgende:
Dumpen die gast, kan je beter nu doen dan dat je je over een half jaar weer kut voelt als hij weer eens vreemd is gegaan. Tuurlijk nu is het kut en het is een moeilijke beslissing, maar over een paar maanden ben je ons dankbaarSucces ermee
![]()
Voor de buitenwereld is alles makkelijk als ze er zelf niet inzitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:24 schreef shifto het volgende:
Dumpen, makkelijke keus!
Als je hem niet wil delen, moet je hem dumpen. Als je gelukkig met hem bent, ondanks zijn escapades, blijf dan met hem. Die seksuele loyaliteit is maar een verzonnen iets, als jij daar waarde aan hecht moet je hem wegsturen, want het is niet te verwachten dat hij verandert. Mannen veranderen namelijk niet als vrouwen dat graag willen. Je moet je afvragen of zijn vreemdgaan je ongelukkig maakt en of je het genoeg reden vindt om hem aan de kant te schuiven, of dat je het niet zo erg vindt en dat het jou ook een bepaalde vrijheid geeft. Luisteren naar mensen die zeggen dumpen of houden is zinloos, je moet dit voor jezelf overwegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:49 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
Ik ben meer als 4.5 jaar samen met mijn vriend. Hij is 20 ik 19. Nu ben ik er 2 maanden geleden achtergekomen dat hij met een ander meisje gezoend heeft. Ik vroeg hem of er meer was maar hij zei nee. Een paar weken later kwam ik erachter dat hij bijna dagelijks contact met haar heeft gehad. Toen ik het zei moest hij huilen maar er was verder niets het was gewoon vriendschappelijk en hij wilde niet dat ik rare dingen dacht, daarom had hij het niet gezegd. Nu is hij skien t/m morgenavond. Ik ben er gisteren achtergekomen dat hij in de zelfde periode, dus van sep t/m nov/dec, 2x met een meisje naar bed is geweest (die ik ken). Hij heeft het gisteren aan de telefoon op de pieste toegegeven.. Hij weet niet waarom hij het heeft gedaan.. Ik heb hem meerdere malen gevraagd of er niet nog iets was. Hij zei altijd nee. Maar er was dus wel iets.. Hij wilde het niet zeggen omdat hij me niet kwijt wilt.
Ik hou van hem, hij was voor mij bij alles de eerste en ik bij hem.. moet ik het uitmaken? Moet ik hem een tijdje niet zien? Wat moet ik doen? Ik weet het gewoon echt niet!
Tja. Ik persoonlijk vind het beeld dat degene waarmee ik een 'relatie' mee heb tijdens die relatie met andere vrouwen neukt nogal iets vervelender dan wanneer dat na de 'relatie' gebeurt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:33 schreef Annoniemmpjeee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |