Dan zou ik nog maar snel ff proberen te kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef washandje het volgende:
Gisteren Venus gezien. Wat mij betreft mag Peter O'Toole die oscar mee naar huis nemenal heb ik The Last King of Scotland niet gezien
Doos aspirines inslikken en naar Amersfoort verkassenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Ik sterf van de kiespijn en het kan best zijn dat ik vannacht door het huis dool omdat ik niet kan slapen. Ik heb geen sport 1 en geen pro7 dus ik verwacht dat jullie me dan hier van minuut tot minuut op de hoogte houden
Geen nachtmerries over Degeneresquote:Op zondag 25 februari 2007 20:37 schreef Arcee het volgende:
Nou, vannacht is 't dan zo ver... geen Oscars kijken.
Wat zei je?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef Satchmo het volgende:
Ik baaaaaaaaaaaaaaaaal dat ik t dus niet kan kijken..
kan geen fokker even met een tv kaartje een streampje maken??:P
ABC...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef most_wanted het volgende:
Op welke Amerikaanse zender komt dit?
Misschien kan ik nog iets regelen.
Daar had ik me vorig jaar ook helemaal te pleuris naar gekocht, maar nee hoorquote:
Als dat plaatje zou kloppen, zou het handig zijn. Maar VTM staat er tussen en die zenden bijvoorbeeld al helemaal niets uit. Dus van de rest geloof ik dan ook maar weinig.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef sanni het volgende:
Als jullie nou eens wat meer terug scrollen ipv als een blinde maar wat te posten dat
wist je nog wat. Welke zenders zenden het uit? Kijk even op het plaatje in de OP.
Nouja, er zijn wel 50 schrijvers die haar grappen bedenken dus als ze t een beetje goed brengtquote:Op zondag 25 februari 2007 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen nachtmerries over Degeneres, al zou ik de opstand van het publiek en het lynchen van Ellen wel live willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |