Wat hij zegt..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:59 schreef buzzer het volgende:
de tranen springen in mijn ogen bij topics als deze... zo'n mooie collectie
Ik heb er helaas het geld niet voor
Live in Budapest alleen is 17.50; het speldje 12.50quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Toch nieuwsgierig, wat vraag je dan voor het speldje alleen? en voor de Budapest DVD alleen?
Liever zou ik het ook niet doen maar door omstandigheden zal ik wel moeten. Al gaat het natuurlijk alleen weg tegen redelijke prijzen, het heeft me best veel moeite gekost om sommige dingen te krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:59 schreef Dizer het volgende:. WTF! Je gaat je mooie Queen collectie toch niet weg doen
![]()
! Auwwww!! Doet pijn... Queen
![]()
.
echt eeuwig zonde...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Liever zou ik het ook niet doen maar door omstandigheden zal ik wel moeten. Al gaat het natuurlijk alleen weg tegen redelijke prijzen, het heeft me best veel moeite gekost om sommige dingen te krijgen.
Niet qua doelgroep, wel kwa topickickenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:12 schreef VampiricDemon het volgende:
Nog maar een schopje omhoog... Of zit ik hier echt verkeerd qua doelgroep??
Ach zo, in dat geval mijn excusesquote:Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet qua doelgroep, wel kwa topickicken
Kicken is toegestaan, maar slechts één keer per dag. Blijf je vaker dan eenmaal kicken, dan gaat je topic dicht.
Laten we beginnen op 15 euro?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef super-muffin het volgende:
Wat vraag je voor de LP 'Under pressure'?
Mijn dankquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:52 schreef Dizer het volgende:
Opruimslotje.
En weer open en schoon voor gebruik.
Lieve mensen, zullen we het ontopic houden. Dus alleen posten als je TS kan helpen. Dus doe een bod of een lief woordje, maar ga niet zeuren om de prijs. Okidoke?
Voor TS een tip: Je prijzen voor de dvd's zijn idd best aan de prijzige kant, maar dat is jouw keuze. Kijk eens bij frs.nl voor de huidige waarden en vergelijk het eens daarmee bijvoorbeeld. Misschien helpt dat een beetje.
Dankquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:17 schreef buzzer het volgende:
Even opgeruimd.. Ik dacht dat de post van Dizer duidelijk genoeg was..
OK, ik wacht in spanningquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga je morgen ff mailen over die LP!
Geweldig! Ik hoop snel bericht van hem te krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:18 schreef bloempje_1 het volgende:
even een tvp, moet er een vriend van me ff voor bellen, aangezien hij queen geweldig vind, zit er een behoorlijke kans in dat hij interesse heeft![]()
oh, dan zijn ze daar goedkoper dan de enkele on-line winkels (zoals hier) die ik had bekeken en en daar stonden ze toch echt voor minimaal ¤ 20,-quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Beste TS, ik kom net terug van de Media markt (surround setje gekocht) en die dvd's liggen daar toch echt voor ¤ 13.99.
Ik heb best interesse in je dvd's, maar dan denk ik meer aan helft van de 'street price'.
Den TS woont in Kampenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar woont den TS?
Ik gebruik hem wel maar heb (nog) niks ontvangen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Technikal het volgende:
Heb je een email gestuurd. Als je degene in je pro gebruikt in ieder geval
¤ 40,- incl.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Greatest video hits 1
Greatest video hits 2
Live at wembley stadium
Queen on fire live at the bowl
30 euro incl. TPG
quote:
Dus je bent bereid om voor die ¤ 16,- extra de spullen zelf te gaan halen? Logischquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik wil je wel tegemoet komen als je de dvd's zonder doosjes (dus alleen de schijven en papieren inlays) wil versturen, zo zijn de verzendkosten wat terug te brengen.
Maar 40 euro voor vier schijven die ik zelf zo nieuw haal voor 56 euro gaat een beetje te ver.
Heel raar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Ik gebruik hem wel maar heb (nog) niks ontvangen hoor![]()
Die heb ik nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:55 schreef Technikal het volgende:
[..]
Heel raar.
Er stond in ieder geval in dat ik wel interesse heb in de hele set singles
Als je ze nog hebt staan in ieder geval.
Nee. Ik zie het als volgt: bij MM kan ik deze vier schijven zo afhalen voor in totaal 56 euro, helemaal nieuw en met een bonnetje. Parkeren naast de MM kost mij helegaar niets, is nl. gratis op doordeweekse avonden muv. koopavond. Ik kom daar wel vaker, dus ik zou ze dus mijn volgende bezoek oppikken aangezien het niet echt haast heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:48 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus je bent bereid om voor die ¤ 16,- extra de spullen zelf te gaan halen? Logisch![]()
Die 2e hands DVD's van mij zijn net zo min gebruikt als die in de winkel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee. Ik zie het als volgt: bij MM kan ik deze vier schijven zo afhalen voor in totaal 56 euro, helemaal nieuw en met een bonnetje. Parkeren naast de MM kost mij helegaar niets, is nl. gratis op doordeweekse avonden muv. koopavond. Ik kom daar wel vaker, dus ik zou ze dus mijn volgende bezoek oppikken aangezien het niet echt haast heeft.
Een ander alternatief is ze gebruikt van jou te kopen voor 40 euro. Het verschil is slechts 16 euro, maar ik krijg dan 2ehands dvd's.
Omgerekend bied ik jou de helft van de huidige winkel(nieuw)waarde, wat in mijn ogen heel realistisch is. Die schijven zijn geen special editions en ook niet zeldzaam. En bovendien zijn ze overal te koop.
Tja, 2ehands = 2ehands. Ik geloof je zo wanneer je zegt dat je de schijven nooit uit de doos hebt gehaald, maar ik heb ook wel eens nieuwe beschadigde cd's/dvd's gekocht en als ik daar de bon van had, kon ik ze ruilen. Mocht dit me nu overkomen met jouw schijven, zou dit wel eens op een vervelend welles/nietes verhaal kunnen uitdraaien tussen koper en verkoper.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Die 2e hands DVD's van mij zijn net zo min gebruikt als die in de winkel.
Alles wat ik van Queen heb gekocht ging ongebruikt in de vitrinekast.![]()
Dus in feite spendeer je zelfs extra tijd, moeite en extra geld (¤ 16,-) voor vrijwel identieke produkten.![]()
Terwijl je het, bij wijze van, ook kan regelen vanuit je luie stoel en het thuisbezorgd krijgt.
Maar als je meer waarde hecht aan een bonnetje dan aan mijn woord, dan moet je vooral doen wat je niet laten kan.![]()
Ach zo, daar had ik niet eens aan gedacht dat dat konquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tja, 2ehands = 2ehands. Ik geloof je zo wanneer je zegt dat je de schijven nooit uit de doos hebt gehaald, maar ik heb ook wel eens nieuwe beschadigde cd's/dvd's gekocht en als ik daar de bon van had, kon ik ze ruilen. Mocht dit me nu overkomen met jouw schijven, zou dit wel eens op een vervelend welles/nietes verhaal kunnen uitdraaien tussen koper en verkoper.
Geeft niks, even goede vrienden wat mij betreft. Succes met je verkoop en mocht je je bedenken, schroom dan niet en stuur even een pb of een mailtje![]()
Bij de meeste cd/dvd zaken staat de lege doos in het schap en de schijf netjes in een hoesje in de kast achter de toonbank. Als de winkelmedewerker dan haast heeft of gewoon een beetje lomp is, kan het voorkomen dat bij het in de doos doen, de onderkant van de schijf even de binnenkant van de doos raakt: kras!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:48 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Ach zo, daar had ik niet eens aan gedacht dat dat kon
Klinkt aannemelijk idd. Gelukkig is het mij nog nooit overkomen (voor zover ik weet dus) en aangezien ik ook een redelijke collectie DVD's heb heb ik kennelijk geen lompe winkelmedewerkers in de buurtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bij de meeste cd/dvd zaken staat de lege doos in het schap en de schijf netjes in een hoesje in de kast achter de toonbank. Als de winkelmedewerker dan haast heeft of gewoon een beetje lomp is, kan het voorkomen dat bij het in de doos doen, de onderkant van de schijf even de binnenkant van de doos raakt: kras!
Waar gebeurd verhaal!![]()
¤ 36,- excl. en we hebben een dealquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Greatest video hits 1
Greatest video hits 2
Live at wembley stadium
30 euro incl. TPG
Das waarschijnlijk nog minder interessant dan je eerdere tegenbod (40 inclusief)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
¤ 36,- excl. en we hebben een deal
Overigens:
als je in de gelegenheid bent om ze te halen in Kampen dan wel AMC Amsterdam
scheelt dat verzendkosten (duh!! is logisch, weet ik)
Nee, via Zwolle, Amersfoort en Duivendrecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk nog minder interessant dan je eerdere tegenbod (40 inclusief)
Je reist van Kampen naar Amsterdam? Via Utrecht?
Ach zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb nog heul niks op dvd van Queen, maar ik vind de eerste greatest hits cd prima te pruimen.
Ben trouwens kind van de 70's, dus Queen is voor mij net als bijv. Abba jeugdsentiment. Maar mijn ouders doe ik iig. een goot plezier met die live-concerten.
Het doosje lijkt er op de foto idd erger aan toe dan het is (zal de belichting zijn).quote:Op maandag 26 maart 2007 16:57 schreef KELDER het volgende:
Ghost Of A Smile, is de disc zelf nog in goede conditie ?
en t boekje ?
ziet er aardig versleten uit op de foto nml
richtprijs ?
OK deal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:40 schreef KELDER het volgende:
ik ga bij je in de buurt zitten, 8 inclu (wel versturen in bubbelenvelopje). en we hebben een deal, pm me of mail me maar
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:42 schreef S1nn3rz het volgende:
wat vraag je voor de singles?
Dus op het moment vraag ik daar niks meer voorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:37 schreef VampiricDemon het volgende:
De queen singles zijn verkocht!!!!!!!!!!
Als je daar 18 euro exclusief van maakt dan hebben we een dealquote:Op zondag 1 april 2007 09:50 schreef mark_03 het volgende:
Queen - Greatest Hits I
Queen - Greatest Hits II
¤ 18,- incl. ?
Geen idee wat de verzendkosten zijn, maar voor ¤ 20,- incl. neem ik ze graag van je over.quote:Op zondag 1 april 2007 10:48 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Als je daar 18 euro exclusief van maakt dan hebben we een deal![]()
Dealquote:Op maandag 2 april 2007 18:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Geen idee wat de verzendkosten zijn, maar voor ¤ 20,- incl. neem ik ze graag van je over.
cd is in goede staat binnenquote:
Mooi, heel veel plezier ermee!!!!!!quote:
Zojuist ontvangen ... dankjewelquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef VampiricDemon het volgende:
DVD's:
Greatest video hits 1
Greatest video hits 2
ZIjn verkocht!!!!!!!!!!!
Bedankt !!quote:
Mooi, ook jij héél veel plezier ermee!!!!!!!quote:
Queen on fire live at the bowl is inmiddels verkochtquote:Op maandag 9 april 2007 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Live at wembley stadium
15 euro incl.TPG
(evt. alleen de schijfjes met de papieren hoezen ivm. gewicht)
quote:Op maandag 9 april 2007 16:56 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Queen on fire live at the bowl is inmiddels verkocht
En Live at wembley stadium is inmiddels ook verkochtquote:Op maandag 9 april 2007 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Live at wembley stadium
15 euro incl.TPG
(evt. alleen de schijfjes met de papieren hoezen ivm. gewicht)
binnen !quote:Op maandag 9 april 2007 16:56 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Queen on fire live at the bowl is inmiddels verkocht
Mooi, heel veel plezier ermee !!!!!quote:
En dat is nu dus definitief!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef VampiricDemon het volgende:
De laatste DVD is waarschijnlijk ook verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |