en nu 9-10 voorquote:Op zondag 10 juni 2007 17:10 schreef sanger het volgende:
vd Voort nu 5-2 achter
nee,. ik ook niet,. begin ook te twijfelen nu,. maar als ik die livescore moet geloven was het er wel 1,. maar die heeft zo wel vaker 2 beurten overgeslagen,. dus het kan er net zo goed geen zijn..quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef sanger het volgende:
ik kan niets vinden over een 9-darter door Barney
Bron: nu.nlquote:Raymond van Barneveld heeft met succes zijn titel op de UK Open verdedigd. De Hagenees versloeg in de finale landgenoot Vincent van der Voort: 16-8.
ANP
De finale was een herhaling van vorig jaar. Destijds was Barney ook te sterk voor de andere Nederlandse routinier in de PDC.
Oorveeg
Van Barneveld deelde op weg naar de finale een oorveeg uit naar zijn grootste concurrent Phil Taylor. De Nederlander versloeg de Brit in de kwartfinale met klinkende cijfers: 11-4. In de halve finale zette hij met dezelfde cijfers Colin Lloyd opzij.
Van der Voort moest een veel grotere inspanning leveren om de finale van de UK Open, dat ook wel de 'FA Cup of Darts' wordt genoemd, te halen. Zowel bij de laatste acht als bij de laatste vier had de Nederlander de volle 21 legs nodig.
Topvorm
In de finale kwam Van der Voort er echter niet aan te pas. Van Barneveld was in absolute topvorm en stond bij de tweede pauze al met 8-2 voor.
Het enige moment van verzwakking aan de kant van de regerende wereldkampioen in de PDC was in leg 23. Barney kreeg vijf pijlen om de wedstrijd uit te gooien maar wist er geen één te benutten.
In de daaropvolgende leg besliste de Hagenees de wedstrijd echter alsnog. Van Barneveld is de eerste darter ooit die met succes zijn titel verdedigde op de UK Open. Hij mag dertigduizend Engelse ponden aan prijzengeld mee naar huis nemen.
Apart dat nog nooit iemand 2 jaar achter elkaar wonquote:Van Barneveld is de eerste darter ooit die met succes zijn titel verdedigde op de UK Open.
idd wel vreemd. Je zou toch verwachten dat Taylor dat wel een keer gedaan zou hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Apart dat nog nooit iemand 2 jaar achter elkaar won
Dat wist ik niet.
Zijn de laatste stuiptrekkingen van de BDO nu echt begonnenquote:Dutch Darts Premier League volledig afgelast
BLADEL - De Dutch Darts Premier League (DDPL) is volledig afgelast. Na het wegvallen van de voorronden in Assen (19 mei), Terneuzen (26 mei) en Uitgeest (9juni), heeft de organisatie maandag besloten ook het finale weekeinde op 23 en 24 juni in Gemert te schrappen.
Er is onvoldoende publieke belangstelling voor de nieuwe competitie, die de tegenhanger had moeten worden van de succesvolle PDC in Engeland.
Aan de DDPL zouden acht van de beste spelers van de World Darts Federation (WDF) deelnemen, onder wie Martin Adams, Gary Anderson, de Nederlanders Co Stompé en Niels de Ruiter. De promotie heeft niet gewerkt. Er was onvoldoende interesse voor de toegangskaarten van 20 euro.
Aan de DDPL zouden acht van de beste spelers van de World Darts Federation (WDF) deelnemen, onder wie Martin Adams, Gary Anderson, de Nederlanders Co Stompé en Niels de Ruiter. De promotie heeft niet gewerkt. Er was onvoldoende interesse voor de toegangskaarten van 20 euro.
http://www.nu.nl/news/111(...)lledig_afgelast.html
Idd, die toernooien zien er echt niet uit op tv. Zo'n klinische grote zaal, zonder sfeer. En dan van die lege blauwe stoeltjes op de achtergrond.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef calvobbes het volgende:
Mwoah. Eerder laatste stuiptrekkingen van Ad Schoofs denk ik. Als ik zie hoe leeg de zalen zitten bij de IDL en WDT zou je er wel vanuit kunnen gaan dat je geen volle zalen trekt als je Barney of Phil Taylor niet op het podium staan.
Sowieso zou het geen kwaad kunnen als "ze" eens gaan kijken of ze niet in kleinere zalen kunnen spelen om het wat gezelliger te maken...
spankie voor painter, barney weer een bekertje rijker straksquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Barney gaat voor de 6-0.
6-1 tegen Painter. Geef die bekert maar aan Barney.
ja ,. hij zit op een respectabele 7%quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dubbels liepen daarentegen wel lekker bij Mardle. 1 uit 241.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |