Gedaan help me nu maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:51 schreef nietzman het volgende:
Hee kijk, de vraag van de dag!
Van de elke dag, om precies te zijn. Use teh Google Luuk.
Er zit wel een hibernate functie in OS X. Maar ik gebruik alsnog liever de normale sleep waarin 'ie een beetje stroom gebruikt. Het is alsnog ook op een MBP extreem weinig (m'n laptop kan makkelijk een paar dagen in sleep blijven) en het is heel relaxed dat m'n computer direct werkt als ik 'em open klap.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
whehe en een paar dagen geleden zeiden ze mij nog, toen ik vroeg waarom er geen slaapstand a la windows op de mac zit, dat dat totaal overbodig was
Nou ja, er is die 'deep sleep' die je met een nogal ingewikkelde hack kunt aanzetten, maar een echte hibernate is er niet toch? Niet dat ik het mis, trouwens, want op mijn PowerBook werkt sleep echt weken goed, maar achquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zit wel een hibernate functie in OS X. Maar ik gebruik alsnog liever de normale sleep waarin 'ie een beetje stroom gebruikt. Het is alsnog ook op een MBP extreem weinig (m'n laptop kan makkelijk een paar dagen in sleep blijven) en het is heel relaxed dat m'n computer direct werkt als ik 'em open klap.
Ja, dat Deep Sleep bedoel ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, er is die 'deep sleep' die je met een nogal ingewikkelde hack kunt aanzetten, maar een echte hibernate is er niet toch?
Nee precies, ik heb zelf ook de behoefte niet om het te installeren, want de normale sleep is precies wat ik wil, ook al werkt het dus momenteel wel beter op PowerPC processors.quote:Niet dat ik het mis, trouwens, want op mijn PowerBook werkt sleep echt weken goed, maar ach
Ah, op die manier. Dat vind ik wel prima ja, zo blijft alles behouden, maar dan nog kan ik me voorstellen dat mensen om wat voor reden dan ook direct die functie willen kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat Deep Sleep bedoel ikHet is een functie die al standaard in OS X zit, maar alleen wordt geactiveerd als je accu zo goed als leeg is. Met de hack kun je ervoor zorgen dat het altijd wordt gebruikt, maar de functionaliteit zit dus al in OS X zelf.
En dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef Tijn het volgende:
Weet iemand hoe je het kleuren dialoogscherm van OS X opent? Je weet wel, met dat wiel en die krijtjes enzo. Ik weet dat 'ie in heel veel programma's wordt aangeroepen, maar ik wil 'em eigenlijk los hebben.
En dan wil ik er met DigitalColor Meter wat kleuren uitpikken. Het handige van DCM is dat 'ie het direct als hexidecimale waarde toont, zodat ik het in m'n CSS-file kan plakken.quote:
Nee je kan ook een account hebben bij Click&Buy.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:05 schreef whoops het volgende:
Klopt het dat ik verplicht ben een credit card op te geven als ik een iTunes Store account wil?
Ik heb het alleen nodig voor het artwork, m'n albums koop ik wel elders...
Ik ben juist veel te bang dat ik ook via iTunes ga kopen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee je kan ook een account hebben bij Click&Buy.
Heb ik ook, ik koop zo heel af en toe ook nog wel eens wat.
Bij het account aanmaken heb je op een gegeven moment 2 opties, de drie credit-card merken en daaronder een optie Click and Buy, daar kan je een account aanmaken... Er wordt een browser geopend waar je een account kan aanmaken. Als Safari niet de default browser is moet je dat even instellen...quote:
Als je aan de gang wilt met een Unix programma voor X Windows is rdesktop misschien een optie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef magnifor het volgende:
Om een windows bak over te nemen dmv remote desktop heb je eigen software van Microsoft. Is er een alternatief (en dan bedoel ik geen vnc) dat universal binary is?
Ah, vet. Het is geluktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Bij het account aanmaken heb je op een gegeven moment 2 opties, de drie credit-card merken en daaronder een optie Click and Buy, daar kan je een account aanmaken... Er wordt een browser geopend waar je een account kan aanmaken. Als Safari niet de default browser is moet je dat even instellen...
Ik had het ook voor de album covers, maar heb ondertussen al weer ¤47,68 uit gegevenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:28 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb sinds kort ook een iTunes Music Store account (via Click&Buy![]()
). Gewoon voor de gein dacht ik, ondertussen zit er al weer een veelvoud van 10 euro in
.
Is er niet zo'n programma wat speciaal gemaakt is voor OS X?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je aan de gang wilt met een Unix programma voor X Windows is rdesktop misschien een optie.
Ja, de client van Microsoftquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:42 schreef magnifor het volgende:
[..]
Is er niet zo'n programma wat speciaal gemaakt is voor OS X?
Wacht maar! Binnen 2 weken wil je het toch even uitproberen en vind je het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:34 schreef Tijn het volgende:
Cool, het werkt.Ik heb net m'n eerste CD automatisch voorzien van album art en heb de iTunes store weer uit m'n iTunes-balk gegooid zodat ik er niks ga kopen
Zit toch onder je hulpprogramma's?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dan wil ik er met DigitalColor Meter wat kleuren uitpikken. Het handige van DCM is dat 'ie het direct als hexidecimale waarde toont, zodat ik het in m'n CSS-file kan plakken.
Ja, DCM wel... maar niet dat scherm waarin je een kleur kunt kiezen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:37 schreef theiz het volgende:
[..]
Zit toch onder je hulpprogramma's?
Is dit niet wat? Color Schemer Studio.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, DCM wel... maar niet dat scherm waarin je een kleur kunt kiezen.
Ah, dat is best een vet programmaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is dit niet wat? Color Schemer Studio.
Lynxquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, vet. Het is gelukt
En uiteraard is Safari m'n default browser. What else?
Links dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 11:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar helaas...
[afbeelding]
Ja, niet... Windows heeft geen HFS support geloof ik...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand hoe je bij je Macintosh HD komt vanuit Windows onder Bootcamp?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |