Hij herkent het, hij is ws net zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
Brian kent Rogier door en door en weet alles precies![]()
Wat voor plannetje? (ik zat namelijk op de andere stream)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef Brici het volgende:
Huub en bart hebben een plannetje
Wat voor plannetje ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef Brici het volgende:
Huub en bart hebben een plannetje
It takes one to know one.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Amanda over Rogier: "Hij was boos op mij en toen sloeg hij tegen een deur aan."
Eric: "Is hij zo agressief dan?"
Amanda: "Ja, tegen de spullen in het huis."
Brian: "Dat is een kwestie van tijd"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hij weet dat ik nooit vreemd ga"
Bart wil net doen alsof hij tegen gaat stemmen, zodat Liegebeest evt voor kan stemmen, omdat Bart dan alsnog de stemming blokkeert. Bij dit plan rekenen Huub en Bart op een voor stem van Brainless.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef schatje het volgende:
Dat gesprek tussen Natasia en Huub over Bart? Waar ging dat over
op je verjaardag mogen er 4 mensen komen gedurende 2 uur (geen contactpunten voor nodig)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Dark het volgende:
ff een vraag; Mag iedere miljonair mensen uitnodigen als ze jarig zijn? (zdngmw 25 of 26 februari)
Hoeft daar niet over gestemd te worden, kost dat contactpunten? Lees nog niet zolang mee dus ken de spelregels niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |