Goed dat je naar je werk bent geweest Sugar, is weer een hele stap.
Wat een super arbo-arts heb je Moonah. Heb je met jouw medicijn ook steeds last van tijdelijke terugvallen?
Vorige week ging het weer erg slecht. Zelfs al toen het nog zo'n lekker weer was. Afgelopen weekend was al beter, maar nog steeds niet zo goed als ik was. Een terugval waarvoor ik gelukkig wel was gewaarschuwd. Ik vind dat wel moeilijk, ik kreeg eindelijk weer goede moed omdat het steeds beter leek te gaan, en ineens zit ik weer in de fase van het aftellen van de dagen. Niet dat k ergens 'naartoe' aftel, maar meer van 'elke dag is weer een dag'.
Ik begrijp dat je erg boos geworden bent Sugar. Bij mij keert mijn woede zich juist naar binnen, de buitenwereld merkt er dus weinig van.
Wat ik erg lastig vind, is dat ik zo veel moeite heb met het nemen van beslissingen. Op mijn werk, thuis, maar ook met anderen erbij. Zaterdag had ik een vrijgezellenfeestje. Erg gezellig, maar als er dan ineens de vraag ligt om een spelletje midgetgolf
![]()
te doen of wat anders, schiet ik helemaal in de stress. En dat terwijl het om helemaal niks gaat. Boeit dat nou wat ik doe.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*