abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46366634
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_46366831
Club van het tuig.. Nou nou...
pi_46367402
Jaja, tuig.

Zondag geld inzetten op Utrecht. Dan loop je binnen.
quote:
Win 23,55 euro bij zege Feyenoord [wijzig]

Voor huisbookmaker Unibet is Feyenoord ruim favoriet voor de zege in de strijd tegen FC Utrecht.

Quotes:
Zege Feyenoord: 1.57
Gelijkspel: 3.60
Zege FC Utrecht: 5.30
Elite
Tegen TTIP
pi_46367594
Joh, goeie odds
pi_46367774
Die Kroon heeft nu weer n onsamenhangende column die echt nergens over gaat
pi_46367868
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Erasmusch het volgende:
Die Kroon heeft nu weer n onsamenhangende column die echt nergens over gaat
Lees Kroon nu al een tijdje, maar dat is toch wel vaak het geval bij 'em
pi_46368029
Idd, maar wel leuke inside info
pi_46368041
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Terwijl hijzelf de grootste is. Als het echt zo een held is, dan stapt hij gewoon zelf op de twee heren af.
Inderdaad, maar ja journalisten zijn zelf de grootste lafaards!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:34:53 #9
167723 sanni
Acima de seu
pi_46368080
'Kroon' zijn column is helemaal
Trouwens mooie topic-header tuig
pi_46368178
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef sanni het volgende:
'Kroon' zijn column is helemaal
Trouwens mooie topic-header tuig
Ga jij nou maar je twee vrienden opzoeken en 'aangeven'
Elite
Tegen TTIP
pi_46368250
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij gaat hun namen doorspelen aan Bureau Veiligheid met als bron een anonieme Fokker
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:46:39 #12
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_46368424
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:38 schreef Happel het volgende:

[..]

NSB NSB wie doet er mee .. tralala...
pi_46372451
Zondag lekker de pleuris uit laten breken

Bosz en Koeman moeten optyfen
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46372578
quote:
16-02-2007 FEYENOORD HERSTRUCTUREERT FINANCIERING GHANA
Over de Feyenoord Voetbal Academie is de afgelopen periode veel te doen geweest. Die discussie ging met name over de wijze waarop Feyenoord de academie in het verleden heeft gefinancierd. Daarnaast was er ook op sportief gebied het nodige nieuws, omdat een aantal op de academie opgeleide spelers inmiddels uitkomt voor het Olympisch team van Ghana, dat vorige week - met Mohammed Abubakari en Nana Asare in de basis - met 2-0 verloor van Burkina Faso.

Feyenoord heeft de Afrikaanse academie, die officieel erkend is door Unicef, in 1998 opgezet met hulp van externe financiers. Die financiële verplichting is nu door Feyenoord geherstructureerd. De vordering van Joan Investments tegen een rentepercentage van 12 % is door middel van een nieuw afgesloten financiering afbetaald. Deze nieuwe financiering is aangegaan voor een periode van 7 jaar tegen een vast rentepercentage van 7.5 %. ‘Dit brengt onze jaarlijkse rentelasten aanzienlijk naar beneden en levert Feyenoord dus voordeel op’, aldus financieel directeur Onno Jacobs.

Het SBS-programma ‘Nederlanders in Ontwikkeling’ besteedt op zondag 25 februari overigens speciale aandacht aan de Feyenoord Fetteh Football Academy in Ghana. Het programma laat zien op welke wijze Nederlanders zich inzetten voor én in ontwikkelingslanden en hoe aan goede doelen geschonken geld ter plaatse wordt besteed. De 43-jarige Feyenoord-supporter Boudewijn Warbroek kreeg de kans om samen met presentatrice Barbara de Loor poolshoogte te nemen in Afrika.. De uitzending begint om 16.00 uur.

Boudewijn Warbroek, Barbara de Loor, Jeffrey Oost met een aantal Fetteh-pupillen

Supporter Boudewijn Warbroek werd samen met oud-schaatster Barbara De Loor en de crew van het programma ‘Nederlanders in Ontwikkeling’ rondgeleid over Feyenoords indrukwekkende complex. Naast een van de beste echte grasvelden van Ghana is de academie inmiddels ook een groot en een kleiner kunstgrasveld rijk. Het bezoek woonde onder andere een les bij, bekeek het krachthonk en het computerlokaal en lunchte mee met de spelers. De Loor en regisseuse Ivette Forster bezochten voor ‘Nederlanders in ontwikkeling’ al heel wat ontwikkelingsprojecten in Afrika en ver daarbuiten, maar wat Feyenoord heeft opgebouwd in Ghana maakte toch erg veel indruk op hen. ‘Dit is echt prachtig’, aldus De Loor. ‘Ongelooflijk dat ze dat hier voor elkaar hebben gekregen.’

Boudewijn Warbroek en Barbara de Loor volgen een les op de Fetteh Academy

‘Hier kan elke Feyenoorder trots op zijn’, was de voornaamste conclusie die Warbroek trok na zijn bezoek aan de Feyenoord Football Academy in het Ghanese Fetteh. Hij zag ter plaatse hoe gedisciplineerd kinderen uit diverse West-Afrikaanse landen op de academie bouwen aan hun eigen toekomst en aan die van Feyenoord. Hij leerde een aantal van hen zelfs het ‘Hand in Hand’ en daarnaast maakte hij van dichtbij mee hoe de Afrikaanse Feyenoorders hun leeftijdsgenoten voorlichting geven over aids en hoe dat te voorkomen, een van de redenen waarom Unicef zich zo nauw betrokken voelt bij de academie. Warbroek: ‘De jongens krijgen intensieve training om die kennis te kunnen overbrengen, zodat dat zich als een vlek over het land verspreidt. De uitleg is heel expliciet, knap hoe die knapen dat kunnen. Ik dacht nog, toch wel ongelooflijk hoe voetbal in de hele wereld leeft én wat je ermee kunt bereiken. Kijk, natuurlijk is het te hopen dat de school talent oplevert voor Feyenoord 1. Maar het menselijke aspect is minstens zo belangrijk. Dat laatste heeft het meeste indruk op me gemaakt.'

Fetteh-pupillen geven AIDS-voorlichting in Accra, Ghana.

‘Nederlanders in Ontwikkeling’ met Barbara de Loor, zondag 25 februari op SBS6, aanvang 16.00 uur.

Pure winst dus eigenlijk
pi_46373131
quote:
Erwin Koeman: "Dit seizoen blijft wisselvallig"
16 februari 2007

Zonder omhaal legde trainer Erwin Koeman vrijdag uit waarom Feyenoord zo matig presteert dit seizoen. De druk voor de veelal jonge spelers is hoog, het verwachtingspatroon niet reëel. "Als je op weg naar het trainingsveld keer op keer wordt uitgescholden of na een wedstrijd wordt opgewacht door een stelletje mafkezen, kun je haast niet presteren. Gezien alles wat er de laatste jaren is gebeurd, doen we het nog heel goed," aldus Koeman.

Het was niet voor het eerst dat de oefenmeester duidelijk maakte waarom zijn elftal maar niet draait. Feyenoord mist de financiele middelen om topspelers aan te trekken, zit midden in een enorme sanering en maakt zowel sportief als bestuurlijk een roerige tijd door. De Europese uitsluiting na de rellen in Nancy en het aftreden van Jorien van den Herik zijn daarvan de beste voorbeelden.

Koeman: "Heel veel mensen realiseren zich niet wat dat doet met een club. Ik bekijk het op een realistische manier. Het is haast niet voor te stellen wat de huidige situatie betekent voor spelers. Ik denk dat we dat niet moeten onderschatten. Nu moeten we hopen op punten. Maar geen enkele wedstrijd is op dit moment makkelijk voor ons. Ook niet thuis tegen FC Utrecht."

Feyenoord stuurde de afgelopen periode liefst 36 spelers weg, maar kon door de gebrekkige financiele situatie vrijwel niets doen op de transfermarkt. "Met meer geld hadden we andere spelers gehaald. Een voorbeeld is Moussa Dembele, met wie we hebben gesproken. Maar die konden we niet halen. Wij kunnen nu eenmaal niet betalen wat AZ betaalt. Dat is de situatie en die kennen we. Op het veld zijn we nu eenmaal geen topclub."

Koeman gaf aan dat hij niet verwacht dat er dit seizoen nog een kentering komt in de wisselvalligheid van Feyenoord. Dat veel fans een landskampioenschap of een plaats bij de eerste drie eisen, weet hij. Maar de trainer kan er niets mee. "Dat zal tot het einde van dit seizoen zo doorgaan. Je kan mij niet wijsmaken dat het wel kan."

Intern is Feyenoord inmiddels bezig om de randvoorwaarden voor het komende seizoen te verbeteren. Technisch manager Peter Bosz schrijft een beleidsplan waarin hij de visie van de Rotterdamse club neerlegt. Koeman weet wat erin staat, maar wil zich er op voorhand niet aan conformeren. "Ik weet wat ik wil", aldus Koeman. "Maar daar zeg ik niets over. Er wordt hard aan gewerkt."

Ondanks de ellende haalt Koeman nog steeds voldoening uit zijn werk. "Maar soms heb ik wel eens moeilijke momenten. Donderdag hadden we Europees moeten voetballen tegen Tottenham Hotspur. Donderdagmiddag zei ik tegen mijn assistenten: 'We hadden nu in trainingskamp moeten zitten'. Het is heel triest en pijnlijk dat het niet zo is. Dat kun je niet verdringen. Iedereen weet dat er deze week in de UEFA Cup wordt gespeeld."

Om zijn spelers te blijven motiveren is Koeman de laatste weken naar eigen zeggen nog slechts 'positief kritisch'. "Als je alleen kritisch bent, raken ze straks helemaal geen bal meer. Ik probeer veel met ze te praten en put daarbij uit de ervaringen die ik zelf heb meegemaakt als speler. Maar vergis je niet: ik denk dat Feyenoord de moeilijkste club is om voor te spelen."
Duidelijk dus de schuld van de supporters dat het zo slecht gaat met Feyenoord.

Koeman

[ Bericht 3% gewijzigd door ViVe op 16-02-2007 17:28:29 ]
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_46373378
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:19 schreef ViVe het volgende:

[..]

Duidelijk dus de schuld van de supporters dat het zo slecht gaat met Feyenoord.
Man man man... Wat een onzin weer. Als je bij Feyenoord voetbalt dan weet je dat er druk op staat. Als je dat niet aan kunt, ben je niet genoeg voor de top.

Heeft die Koeman een tumor in zijn kop ofzo? Ze uitspraken worden met de dag belachelijker.
pi_46373537
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:27 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Man man man... Wat een onzin weer. Als je bij Feyenoord voetbalt dan weet je dat er druk op staat. Als je dat niet aan kunt, ben je niet genoeg voor de top.
Heb het stuk met grote verbazing gelezen. Onwaarschijnlijk dat je als trainer zo'n slap excuus gaat gebruiken. Het Legioen is juist nog zeer mild en rustig op dit moment als je kijkt wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd.

Trouwens een trainer, die dit soort excuses aanvoert, is ook niet goed genoeg voor een club als Feyenoord. Druk hoort erbij. Volgens heeft hij zelf ook geen flauw idee hoe hij de zaak weer op de rails moet krijgen.
Christian Gyan Ole Ole
pi_46373816
Koeman oprotten
pi_46373899
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:40 schreef Erasmusch het volgende:
Koeman oprotten
Echt he! Wat een klapmongool.

Tijd voor een nieuwe song in de Kuip: Koeman neem je rotzooi me!
Met 40.000 mensen uit volle borst!
pi_46374128
Komt me bekend voor...

Wel vuilniszakken meenemen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:04:40 #21
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46374503
quote:
Griepvirus treft selectie FC Utrecht
16 februari 2007

FC Utrecht kampt met een griepvirus in de aanloop naar de confrontatie met Feyenoord. Francis Dickoh (foto), Sander Keller en Peter Kopteff ontbraken daardoor donderdag en vrijdag op het trainingsveld. Rick Kruys is herstellende van zijn buikgriep en trainde vandaag weer lichtjes mee.

"Hier hebben we geen grip op", aldus trainer Foeke Booy op de website van FC Utrecht. "Al is het niet ernstig. We sturen spelers direct naar huis als ze ziek zijn om verdere besmettingen te voorkomen. Het is afwachten hoeveel fitte spelers we morgen beschikbaar hebben."
wat een mazzel weer
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_46374587
quote:
Koeman gaf aan dat hij niet verwacht dat er dit seizoen nog een kentering komt in de wisselvalligheid van Feyenoord. Dat veel fans een landskampioenschap of een plaats bij de eerste drie eisen, weet hij. Maar de trainer kan er niets mee. "Dat zal tot het einde van dit seizoen zo doorgaan. Je kan mij niet wijsmaken dat het wel kan."
Dat is toch helemaal niet vreemd? Dit weet je als je begint bij Feyenoord.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46374594
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:04 schreef BigFire het volgende:

[..]

wat een mazzel weer
GVD

Nu zullen we wel winnen met 4-3 en dan vind iedereen alles weer koek en ei
pi_46374837
quote:
Gezien alles wat er de laatste jaren is gebeurd, doen we het nog heel goed
pi_46374957
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Ja het is toch niet te geloven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')