1for staticdata - 0 for Erwtensoepquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:19 schreef jpg97 het volgende:
Ja en de Champignons League is ook niet meer wat het geweest is.
quote:Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Ja...quote:
als jij het zegt.. zal ik hem wel verkeerd lezenquote:
Wij kunnen het ook niet helpen dat je grootmoeder betoverd wasquote:Op maandag 19 februari 2007 13:04 schreef Devlinsect het volgende:
Soep.![]()
Toen betovergrootmoeder nog wat restjes over had, bedacht ze deze resten in een pot met water te flikkeren en deze te koken. Toen werd het soep genoemd.
Soep
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wij kunnen het ook niet helpen dat je grootmoeder betoverd was
Soep
''it's magic''quote:Op maandag 19 februari 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wij kunnen het ook niet helpen dat je grootmoeder betoverd was
Soep
prutser..je moet de inhoud al roerende in koudwater aan de kook brengen, niet andersomquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef restafval het volgende:
championsoep is DE goorste soep die bestaat...
.. die slijmstukjes erin doen denken aan slakjes die je doorslikt![]()
Alleen tomatensoep is echt lekker. Kippensoep en groentensoep gaan nog, maar de rest bah.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef restafval het volgende:
championsoep is DE goorste soep die bestaat...
zo'n sticker op de verpakking met PAS OP CHAMPIONSOEP is niet overdreven.. die slijmstukjes erin doen denken aan slakjes die je doorslikt![]()
en dat vind je lekker?..of niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 06:25 schreef Carolyne1575 het volgende:
Championsoep smaakt naar sperma
weer iemand die mijn moeder beledigd. dit keer door te denken dat ze instantsoep maakt. man, dat is haast nog viezer...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 05:50 schreef Mrln het volgende:
[..]
prutser..je moet de inhoud al roerende in koudwater aan de kook brengen, niet andersom![]()
![]()
contraklacht: mensen die niet eens instantsoep klaar kunnen maken![]()
hier kan ik niet over mee praten..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 06:25 schreef Carolyne1575 het volgende:
Dan is pijpen toch heul niet zo viesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 06:25 schreef Carolyne1575 het volgende:
Ik klaag ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan is pijpen toch heul niet zo vies![]()
briljante opmerkingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan is pijpen toch heul niet zo vies![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |