ik ben een meisje dus misschien geen recht van spreken maar ik vind haar echt niet mooi, ze heeft een pompoenhoofd, grauwe tint, droopy-ogen, coke-neus en stro-pruik, moet ik doorgaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef maikel112 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd echt lelijk is ze ook nie
Ik vind haar in ieder geval absoluut niet lelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan: noem je a-DEL mooi ?????????????????????????????
Ik hoop echt dat hij blijft, ik hoop zo dat een van deze 3 eruit gaan met hun insinuaties en huichelarijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen: Maar ik hoop zo dat Bart blijft
lol goed verwoord, maar is natuurlijk een groooooot verschil tussen knap en lelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:53 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ik ben een meisje dus misschien geen recht van spreken maar ik vind haar echt niet mooi, ze heeft een pompoenhoofd, grauwe tint, droopy-ogen, coke-neus en stro-pruik, moet ik doorgaan?
Wat klinkt dat goor uit zijn mond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
Brian weet wat er in deze vrouw borrelt
Ik vind haar echt heel erg lelijk. Het klinkt vreselijk cliche, maar zo'n dom naar iemand straalt voor mij lelijkheid uit. Dat je haar sexy kan vinden, accepteer ik ( maar ik heb een andere smaak). Nee, ik ben niet jaloersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar in ieder geval absoluut niet lelijk.
tuurlijk; ze had gisteren toch rijles? tijdens rijlessen ziet ze Wilgo. Vraag me niet waarom dat wordt toegelaten trouwensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:57 schreef tipsch het volgende:
wilgo_ heeft natasia wilgo gesproken?
<snip>quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:58 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk; ze had gisteren toch rijles? tijdens rijlessen ziet ze Wilgo. Vraag me niet waarom dat wordt toegelaten trouwens
Eergisteren en hij waarschuwde haar voor Brian en Amandel dus waarom ze dat zo snel vergeten is is me een raadselquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:57 schreef tipsch het volgende:
Wilgo? heeft natasia wilgo gesproken sinds de komst van Erik?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:58 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk; ze had gisteren toch rijles? tijdens rijlessen ziet ze Wilgo. Vraag me niet waarom dat wordt toegelaten trouwens
Het was tijdens het telefoon gesprek, toen hij jarig was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:58 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |