Zou kunnen want er is absoluut geen condoom gebruikt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ja, ze zijn al verloofd en snollie is zwanger van een klein ratje.
![]()
In ieder geval altijd op donderdag volgens mij, tussen 10 en 12.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:07 schreef Danny het volgende:
wanneer moet natasia weer rijden? eemnes is hiervandaan prima aan te rijden voor me en ik heb een fototoestel met telelens, dus die ontmoetingen vastleggen moet geen probleem zijn
nee hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou de enige die echt misselijk is ?
Ik heb de streams niet aan, maar kan me voorstellen dat verliefddoenerij tussen een smerige rat en een dom reptiel niet echt lekker om naar te kijken is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in, OMG Amanda + Brian?!?!?!?!?!?!
Nee hoor, troost je. Ik ben ook misselijk, heb braakneigingen en de rillingen gaan over mijn rug. Dit allemaal spontaan opgewekt door de stemmen van die 3 en de vieze plannetjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben inmiddels al immuun.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn er pilletjes voor te krijgen?quote:
Damn. Wat een hoeren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kinga!
mogge check dit...
maar wel eerst eten...
http://www.youtube.com/watch?v=nF9uyY4GHzs
Ja bij de DGK Redacktie..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zijn er pilletjes voor te krijgen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef demins het volgende:
Zou Amanda soms denken dat ze in "How to merry a millionaire" zit?![]()
Vaak streams kijken (vooral Natasia) en je verbaast je op een gegeven moment nergens meer over.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zijn er pilletjes voor te krijgen?
1 - Ze weten niet welke donderdagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
In ieder geval altijd op donderdag volgens mij, tussen 10 en 12.
De redactie leest hier mee hè. Beter niet aankondigen wanneer je het gaat doen dus.
Volgens mij vind een (vrijgezellen )man na zoveel dagen alles leuk........quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:20 schreef Taurus het volgende:
Maar Brian vindt Amanda niet echt leuk toch? Lijkt me 'n beetje te toevallig, die wil gewoon seks. Is het nu 'n stelletje of is er gewoon perongeluk gesekst vanacht..
maar ze zullen er wel rekening mee houden tijdens het inplannen/omzetten van haar lessenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef Danny het volgende:
[..]
1 - Ze weten niet welke donderdag
2 - Er is geen wet die mij verbiedt dezelfde route af te leggen als een willekeurige lesauto
3 - De openbare weg mag gewoon gefotografeerd en gefilmd worden
Geen probleem dus.
Hey DGK_REDACTIE kan er een groot verpakking van die pillen richting FOK, ga ik ze daar wel ophalen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:20 schreef FSR het volgende:
[..]
Ja bij de DGK Redacktie..
dat zijn homeopatische tebletten waarvan je heel erg afgevlakt wordt, en geil...![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Het is een vals secreet aan het worden en daar hou ik niet van. Echt niet."
Dat wil Talpa ook dat het nog effe gaat duren. Hoe langer het vast zit hoe erger de mensen tegen lekaar gaan doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:09 schreef Wireless het volgende:
Wordt een beetje een allochtonen show dit.
Buitenlanders zullen toch altijd naar elkaar toe trekken en alkaar steunen. Als ze niet snel de regels gaan aanpassen (meerderheid stemmen bij ontslagdag) kan dit wel is een heeeeeel lang spelletje gaan worden.
Hilarisch die laatste uitspraak van nasty. Blijkt wel weer eens uit hoe stom ze eigenlijk is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Maak je maar niet druk hoor, Dit houden ze niet lang vol."
Amanda: "Bart zit zo diep in een dip. Flikker toch op man. "
Natasia: "Het is een vals secreet aan het worden en daar hou ik niet van. Echt niet."
och, zodra ik weet dat er een les is is het nog geen half uur rijden voor me dus zelfs dan moeten ze erg creatief gaan worden. Daarnaast zijn er vast en zeker meer mensen die met hun mobieltje een foto kunnen knippen als Wilgo opeens in een lesauto stapt. Er gaat eenvoudigweg een keer bewijs voor komen en dan hebben ze bij dgk de poppen aardig aan het dansen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar ze zullen er wel rekening mee houden tijdens het inplannen/omzetten van haar lessen
nee, ik heb het ook slechtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
Dat zal denk ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:25 schreef Danny het volgende:
Er gaat eenvoudigweg een keer bewijs voor komen en dan hebben ze bij dgk de poppen aardig aan het dansen.
Daarom geloof ik dus ook niet dat natasia,Wilgo ontmoet tijdens rijles.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:25 schreef Danny het volgende:
[..]
och, zodra ik weet dat er een les is is het nog geen half uur rijden voor me dus zelfs dan moeten ze erg creatief gaan worden. Daarnaast zijn er vast en zeker meer mensen die met hun mobieltje een foto kunnen knippen als Wilgo opeens in een lesauto stapt. Er gaat eenvoudigweg een keer bewijs voor komen en dan hebben ze bij dgk de poppen aardig aan het dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |