Ik ook !!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef maikel112 het volgende:
wacht met smart op de eerste ruzie tussen die 2
Ze stond net nog onder de douche...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef zaadjuh het volgende:
syl is ziek die ligt in bed meen ik
"Kronkel in je hoofd"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Alleen met een vreemde kronkel in je hoofd (voor brian geen probleem lijkt me) klinkt dit als een logisch plan dat zeker zal slagen.
kan wel merken dat hij HBO heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Brian noemt de rest 'simpleminded people'![]()
![]()
als er 1 daar in het huis respect heeft voor vrouwen dan is het Bart idd wel, Huub ook wel maar minder, maar nog altijd vele vele vele malen meer als die Brainless.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Lieve het volgende:
Amanda een vrouw??
Hoezo respect voor vrouwen?
Ik heb gemerkt dat Huub en Bart erg veel respect voor vrouwen hebben
Amanda is geen vrouw
dat is een 19 jarige tot stoephoer opgevoede Amoebe. Dat is echt HEEL iets anders brother!
Ja, verschrikkelijk he.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:38 schreef Carlaa het volgende:
Gatverdegatver, mogen we andere streams pls?
Helemaal als hij die 10K heeft betaald.. !!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, dit is echt te gek voor woorden. Wat moet die Rogier nu wel denken? Die moet toch helemaal gek worden zo ongeveer. Jammer dat hij niet aan de poort staat te tieren.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, dit is echt te gek voor woorden. Wat moet die Rogier nu wel denken? Die moet toch helemaal gek worden zo ongeveer. Jammer dat hij niet aan de poort staat te tieren.
Inmiddels lopen ze hand in hand
Als hij dat doet, is hij nog triester dan zij. Geen woord aan vuil maken is het beste.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Inmiddels lopen ze hand in hand
Waarom denk je dat ze gisteravond zo van slag was ... ook zij heeft het zien aankomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia zal hier ook wel niet echt blij mee zijn?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Helemaal als hij die 10K heeft betaald.. !!!
Is het je opgevallen dan N. ook gek is op kleine meisjes... ( denk ook aan met Nena vingeren)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hhahahahaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:41 schreef Carlaa het volgende:
haha "oh, hij gaat lekken, hij gaat lekken, hij lekt al".. zou een HELE mooie zijn om onder de video van vannacht te zetten
Idd, maar het levert ons wel leuke beelden op als hij wél voor de poort staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als hij dat doet, is hij nog triester dan zij. Geen woord aan vuil maken is het beste.
Daarom huilde ze mi gisteren ook, dr kids, mn reet! Haar positie in dit huis wordt is onzeker denkt ze. De anderen moeten haar niet en ze weet dat Brian nu meer zal optrekken met Amanda. Ze staat dus alleen en dat beseft ze.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar moeder had ook veel geld toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
het zit er wel in dat hij dat gedaan heeft ja
Huub heeft megaveel respect voor vrouwen vind ik. Echt Mega! Zijn vorm van benaderen is anders en openlijk. Het is een vorm van communicatie die niet storend is bedoeld. Meer een kind dat steeds voor de vorm om een ijsje vraagt. Om te benadrukken dat hij zich bewust is van de ijsjes in de vriezer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef elsie het volgende:
[..]
als er 1 daar in het huis respect heeft voor vrouwen dan is het Bart idd wel, Huub ook wel maar minder, maar nog altijd vele vele vele malen meer als die Brainless.
Ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:41 schreef FSR het volgende:
Is het je opgevallen dan N. ook gek is op kleine meisjes... ( denk ook aan met Nena vingeren)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:40 schreef Sebi het volgende:
Liefde is prachtig, maar bij het 'liefdes' tafereeltje tussen Brian en Amanda krijg ik om de een of andere reden kotsneigingen.
Zal ik eens iets aardigs over B&A zeggen? Ze verdienen elkaar, echt waar!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaat de schuld straks geven aan Huub dat Sylvia niet naar de carnaval mag, in de hoop dat er ruzie komt tussen Sylvia en Huub natuurlijk.
Morgen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef BwennieBren het volgende:
Daarom huilde ze mi gisteren ook, dr kids, mn reet! Haar positie in dit huis wordt is onzeker denkt ze. De anderen moeten haar niet en ze weet dat Brian nu meer zal optrekken met Amanda. Ze staat dus alleen en dat beseft ze.
Môgge trouwens![]()
Mischien wou die haar wel van Rogier af helpen op deze manierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Haar moeder had ook veel geld toch?
ach een hoer neuken is idd heel respect vol naar vrouwen toe in een mindere positiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub heeft megaveel respect voor vrouwen vind ik. Echt Mega! Zijn vorm van benaderen is anders en openlijk. Het is een vorm van communicatie die niet storend is bedoeld. Meer een kind dat steeds voor de vorm om een ijsje vraagt. Om te benadrukken dat hij zich bewust is van de ijsjes in de vriezer.
Zoiets. En hij is opgegroeid zonder moeder. Dat merk je. Maar respectloos? Heb ik nog geen enkele keer gemerkt!
hmm..overdrijven is ook een vak. hoe huub een aantal weken tegen nena praatte vond ik ook niet helemaal oke hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub heeft megaveel respect voor vrouwen vind ik. Echt Mega! Zijn vorm van benaderen is anders en openlijk. Het is een vorm van communicatie die niet storend is bedoeld. Meer een kind dat steeds voor de vorm om een ijsje vraagt. Om te benadrukken dat hij zich bewust is van de ijsjes in de vriezer.
Zoiets. En hij is opgegroeid zonder moeder. Dat merk je. Maar respectloos? Heb ik nog geen enkele keer gemerkt!
Je kan veel zeggen van Bonny st Clair, maar niet dat ze een gemiddelde Nederlander is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Amanda hebben bij elkaar geteld het IQ van een gemiddelde Nederlander denk ik.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Daarom huilde ze mi gisteren ook, dr kids, mn reet! Haar positie in dit huis wordt is onzeker denkt ze. De anderen moeten haar niet en ze weet dat Brian nu meer zal optrekken met Amanda. Ze staat dus alleen en dat beseft ze.
Môgge trouwens![]()
Prostitutie is gewoon een baan hoor. Dat sommigen daar heel negatief over doen is meer hun probleem.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ach een hoer neuken is idd heel respect vol naar vrouwen toe in een mindere positie
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Alsof elke hoer een zielig hoopje mens is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ach een hoer neuken is idd heel respect vol naar vrouwen toe in een mindere positie
Huub had haar contactpunten geleend om hem te stangen.quote:
Nee, de gemiddelde Nederlander heeft een IQ van 100.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:44 schreef Judah het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van Bonny st Clair, maar niet dat ze een gemiddelde Nederlander is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |