Gelukkig gebeurd er nooit meer iets in Engeland, aldus de NL politiek....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Londense politie arresteert 34 hooligans
LONDEN - De politie in Londen heeft zondag 34 voetbalfans aangehouden na een massale vechtpartij met messen, honkbalknuppels en hockeysticks. De rellen braken uit na een wedstrijd tussen Chelsea en Tottenham Hotspur.
De Londense rivalen speelden in de kwartfinale van de FA Cup gelijk (3-3). Volgende week maandag volgt de replay.
Zeven relschoppers raakten gewond. Een 31-jarige man ligt nog in het ziekenhuis met steekwonden in zijn billen en rug. Volgens de politie was de vechtpartij nabij een café in west-Londen vooraf afgesproken.
Bij de aankomende Nederlandse iig wel...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Ergens bij een kroeg afspreken heeft natuurlijk niet zoveel met de voetbalwet te maken. Maar goed, je hebt wel gelijk DG.
Echte Engelse clash dus bij de pub van de tegenpartijquote:Ten football fans knifed in Chelsea battle
Last updated at 15:47pm on 12th March 2007
A man remains in hospital today with wounds to the buttocks, after at least 10 people were stabbed as hardcore soccer violence erupted on the streets of west London.
Drinkers fled as running battles broke out between about 40 thugs carrying knives, baseball bats, wooden clubs embedded with nails and hockey sticks.
Police arrested 34 men, including seven who were taken to hospital suffering from stab wounds and head injuries.
Battleground: White Horse pub in Parsons Green, known as the 'Sloaney Pony'
All were later released except one, who remained in hospital today with stab wounds to the buttocks. His condition is not life-threatening.
The riot began outside the White Horse pub in Parsons Green, known as the "Sloaney Pony", following a dramatic FA Cup clash between Chelsea and Spurs.
Police believe it was either a prearranged fight organised over mobile phones and the internet or Tottenham hooligans had ambushed Chelsea fans "in their own backyard".
One witness said: "It was pandemonium, I've never seen scenes like it. It was a battlefield in the middle of Fulham's smartest area on a Sunday evening. I was on Parsons Green itself having a quiet drink with friends - nothing to do with the football.
"Suddenly there was a lot of loud shouting and screaming and we saw a huge mob fighting outside the Sloaney Pony, smashing each other with baseball bats and anything they could get their hands on. People were fleeing in all directions, it was chaos.
"I ran off down a street but could hear the rioting going on from half a mile away. About five minutes later the police sirens started and carried on all night."
Dozens of officers, including vans of riot police on standby and a police helicopter, were scrambled to the scene.
The injured men were taken to various west London hospitals. They included a 40-year-old from Plumstead who suffered head and chest injuries, a 52-yearold from Kentish Town, a 41-year-old from Chigwell and a 31-year-old from Bedfordshire.
There was no violence at the match, which was policed by 600 officers.
Huge crowds had gathered outside the White Horse in the afternoon after the match which is a traditional drinking venue on Chelsea match days.
The violence erupted at just after 8pm and took up to an hour to bring under control. Police recovered knives, baseball bats, wood laced with nails and hockey sticks.
A police source said: "Clearly there was a degree of organisation. These guys had not turned up with sticks and bats to play a game of hockey or baseball.
"We are trying to establish whether it was a pre-arranged setpiece fight or if it was one group of organised hooligans setting upon another.
"We have a lot of people in custody and will be talking to them all to try to see what was behind this
Bron: Nu.nlquote:Stenen
Omstreeks 22.40 uur sloeg de vlam in de pan en gooide de verzamelde meute van ruim vierhonderd mensen stenen naar de aanwezige mobiele eenheid van de politie.
De politie houdt een peleton mobiele eenheid paraat. Zij heeft nog geen arrestaties verricht. Burgemeester Brouwer sprak tijdens een interview het vermoeden uit dat een deel van de onruststokers FC Utrecht-hooligans zijn.
quote:Burgemeester Brouwer sprak tijdens een interview het vermoeden uit dat een deel van de onruststokers FC Utrecht-hooligans zijn.
Morgen wel ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nog nooit van gehoord dat er kakkerlakken naar Standard gaan... Is dat echt zo?
7 jaar geleden wel in elk gevalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Gaan er nog veel van jullie met/naar luik tegenwoordig?
Elke wedstrijd wel een paar. Sommigen hebben zowel een seizoenkaart van Den Bosch als van Luik (zoals DG 2 jaar terug) anderen hebben een SV bij Den Bosch en gaan bij Luik kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ok, ze doen het wel goed dit seizoen. Ga je nog een keer kijken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Elke wedstrijd wel een paar. Sommigen hebben zowel een seizoenkaart van Den Bosch als van Luik (zoals DG 2 jaar terug) anderen hebben een SV bij Den Bosch en gaan bij Luik kijken.
Paar keer per jaar gaan er grote groepjes. Ik zou afgelopen zaterdag gaan, maar kon helaas niet.
ik morgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Slecht begonnen. Ze kunnen nu geen kampioen meer worden. Vorig jaar konden ze op de laatste speeldag nog kampioen worden. Niet gelukt. Ben er toen wel bijgeweest. Dit seizoen nog niet geweest. Zal vast nog wel een keertje gaan dit seizoen. Misschien morgen als ik op tijd klaar ben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ok, ze doen het wel goed dit seizoen. Ga je nog een keer kijken?
Wijk is er hermetisch afgesloten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:09 schreef Octaafdebolle het volgende:
Utrecht?!
Zeer kinderachtig gedrag van de KNVB die Rodafans nu extreem aanpakt nadat ze eerder 2 rechtszaken verloren!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:56 schreef Robjuhhh het volgende:
+/- 50 stadionverboden voor Roda JC Fans i.v.m. de wedstrijd tegen Sparta thuis in Oktober. Minimaal 3 jaar is het gemiddelde stadionverbod + 500 euro boete. Goed dat je je eigen terrein tegenwoordig nog niet eens meer mag verdedigen. KNVB MAFFIA!!!!!
Hoezo afdeling Veiligheid van Roda identificeerd die mensen toch? En geeft die gegevens door aan de KNVB?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zeer kinderachtig gedrag van de KNVB die Rodafans nu extreem aanpakt nadat ze eerder 2 rechtszaken verloren!
Beelden zijn zover ik weet toen direct in beslag genomen door de Gestapo Kerkrade.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo afdeling Veiligheid van Roda identificeerd die mensen toch? En geeft die gegevens door aan de KNVB?
Duitsers he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef DarkShine het volgende:
Gestapo Kerkrade.
Als je hun werkwijze kent weet je waarom het Gestapo is.quote:
Onzin als ik naar de straffen kijk die destijds bij ons zijn opgelegd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zeer kinderachtig gedrag van de KNVB die Rodafans nu extreem aanpakt nadat ze eerder 2 rechtszaken verloren!
Volgens mij waren de vergrijpen daar ook wat anders (poging tot doodslag werd ten laste gelegd)...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Onzin als ik naar de straffen kijk die destijds bij ons zijn opgelegd.
Dat is 1 persoon geweest en die heeft daar ook celstraf voor gekregen maar voor de rest ook allemaal minimaal 3 jaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij waren de vergrijpen daar ook wat anders (poging tot doodslag werd ten laste gelegd)...
Shouf?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is 1 persoon geweest en die heeft daar ook celstraf voor gekregen maar voor de rest ook allemaal minimaal 3 jaar.
Sta er niet raar van te kijken want ik heb het idee dat ze bij RJC zich altijd door alles en iedereen benadeeld voelen, althans als ik jou collega webmaster mag geloven.
Joost dus.quote:
Het gaat mij vooral om het punt dat RJC supporters zich altijd genaaid voelen door de KNVB.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:32 schreef Robjuhhh het volgende:
Deze ongeregeldheden en toen bij FCDB - RJC waren nogal een groot verschil. Hier bij ons zaten +/- 50 gasten van Sparta op onze tribune die begonnen te scanderen Rotterdam Hooligans en met de riemen aan het zwaaien waren. Julie bestormde het uitvak, groot verschil dus. En minimaal 3 jaar SV is gewoon belachelijk veel. Voor poging tot moord krijg je nog minder bij de rechtbank.
Je bent niet de enige die dat opvalt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om het punt dat RJC supporters zich altijd genaaid voelen door de KNVB.
Heeft de KNVB nog 2 rechtszaken voor verloren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:35 schreef Octaafdebolle het volgende:
In A'dam zijn ze toch ook goed genaaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |