Stilstand is achteruitgangquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef Slarioux het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd perse het nieuwste hebben?
omdat het kanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef Slarioux het volgende:
do it like they do it on discovery channel....je bent er zo één dus. vunsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Dat is mijn favoriete zender.Maar andere zenders zijn ook bagger.
Het valt me op dat de ontvangst 's avonds vaak beter is dan overdag. Zouden ze zoiets hebben van: "Overdag kijkt er bijna niemand dus dan maken we het gewoon bagger"?
Zo nieuw is het toch niet meer? En wij hebben het bijna gratis, omdat een vriend van ons (die in hetzelfde gebouw woont) het had genomen toen je twee van die ontvangstdingen kreeg voor de prijs van één (of iig heel goedkoop) en wij hebben no. 2 van hem gekregen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef Slarioux het volgende:
Blote apenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
do it like they do it on discovery channel....je bent er zo één dus. vuns
Dat bestaat ook? Moet je daarvoor betalen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Ticootje het volgende:
continu! Buitenantenne vragen.
Een cliché uitspraak. De gebrachte nieuwe technieken zijn geen vooruitgang... dat maakt bij hetzelfde blijven geen achteruitgang.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang
Opvallende uitspraak voor een moderator van Digital Corner overigens.
die kan je gewoon aanvragen toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef CybErvee het volgende:
Buiten antennetje kopen, anders continue met de binnen antenne wandelen.
35 eurisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
die kan je gewoon aanvragen toch?
ohquote:
Wel mee eens, maar ik hoor iedereen altijd bashen op UPC digitale televisie (zie topic start), dat het zo slecht is terwijl ik er persoonlijk zeer tevreden over ben, maar UPC afbranden is zo makkelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een cliché uitspraak. De gebrachte nieuwe technieken zijn geen vooruitgang... dat maakt bij hetzelfde blijven geen achteruitgang.
Waarom opvallend? Het zou pas opvallend zijn als ik me klakkeloos op elke nieuwe techniek stort. Ja ik lees Tweakers en Slashdot, maar een aanschaf doen omdat het nieuw is... dan zou ik het modschap nog niet eens waard zijn.
Tis nu van KPN, dus dit bericht gaat ook niet meer op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef LENUS het volgende:
DIGITENNE![]()
Ik heb daar tijdens mijn studie een communicatieplan voor geschreven en ken daarom het bedrijf een beetje.
Conclusie: waardeloos bedrijf, service en diensten
Digitenne is inderdaad al redelijk 'oud' ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo nieuw is het toch niet meer? En wij hebben het bijna gratis, omdat een vriend van ons (die in hetzelfde gebouw woont) het had genomen toen je twee van die ontvangstdingen kreeg voor de prijs van één (of iig heel goedkoop) en wij hebben no. 2 van hem gekregen.
We zitten al op de vierde verdieping, je zou toch zeggen dat dat hoog genoeg is. Het gekke is dat die vriend van ons op de tweede zit en nooit ergens last van heeft. Misschien zitten wij aan de verkeerde kant van het gebouw?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij hebben al jaren Digitenne en nooit ergens last van. Nooit storingen of strepen.
Je kunt eens proberen om de antenne op een hogere plek te zetten en meer naar het raam.
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:17 schreef Bravo_Johnny het volgende:
En het is best goed hoor... er is veel storing door Digitenne als de COAX niet goed is afgesloten.
Misschien iets voor als we tegen de zomer ons nieuwe huis betrekken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Neem een sat schotel honderden kanalen, perfect beeld
Waarom? Je hebt verstandige digifreaks en je hebt onverstandige digifreaks.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang
Opvallende uitspraak voor een moderator van Digital Corner overigens.
Hij staat in de buurt van de Experia Box, kan dat het probleem zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:46 schreef mrdjey het volgende:
Staat ie niet in de buurt van je wifi AP?
ik heb in het menu 98% bereik.
Zo nieuw is Digitenne niet hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef Slarioux het volgende:
Beter lezen, we hebben het niet gekocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef Gkhn het volgende:
Animal Planet koop je digitenne voor?
Hier kan je m gewoon via de kabel bekijken..
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef Isegrim het volgende:
We hebben er al mee lopen rondslepen, maar het maakt geloof ik weinig uit...
Jah, al werkt'ie ook gewoon binnen hoor (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Isegrim het volgende:
En dat is een buitenantenne? Wakostda?
Bel ff met de helpdesk: 0800-0576quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:52 schreef Isegrim het volgende:
Ja, done. Het lijkt erop dat de kaart om de een of andere reden gedeactiveerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |