Huilliequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die roken zelf ook allemaal, dus dat schiet niet zo op.
Net als al het personeel trouwens. En terecht overigens, want als je niet rookt is het ook niet vol te houden in de horeca.
Jah, want in Nederland gaat men wekelijks skieën.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef BloedMooieWagen het volgende:
[..]
Sorry, hoor maar dat van die wintersport is dus duidelij kweer zo'n reactie van een gefrustreerd persoon die zelf graag op wintersport zou willen maar het niet kan.( volgens mij is het nog nooit bewezen dat wintersport ongezond is voor een mens, en die mensen hadden hun been ook wel gebroken in Nederland)
En moeten er dan ook zijwieltjes op fietsen komen. Of mogen mensen straks alleen nog maar op 3 wielers rijden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Straks mag je niet eens meer lopen omdat je het gevaar loopt om te vallen.
Ik ken een stel wat op dit moment redelijk kapot gaat door mensen die roddelen, dus?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:42 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ook zo leuk. Mensen die hun drugs-gebruik proberen te bagatelisseren door te doen alsof het net zoiets onschuldigs is als roddelen en eten bijvoorbeeld
idd, roddelen is verslavend, schadelijk voor je sociale en professionele leven en schadelijk voor derden. Het is misschien nog wel schadelijker dan roken!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ken een stel wat op dit moment redelijk kapot gaat door mensen die roddelen, dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |