quote:
Is er nog bos in nederland dan? waar?
![]()
Alles wat tegenwoordig ook maar enigszins riekt naar 'gevaarlijk' wordt je ontnomen door de overheid. Ik vind het derhalve ook niet vreemd dat er zoveel mensen met burnouts en midlife crisissen rondlopen.
Het leven is gewoon VEEEEEEEEEL te saai geworden! Mensen hebben af en toe een kick nodig, gevaarlijke dingen doen is nodig voor je geestelijke welzijn, en de een heeft dat wat meer nodig dan de ander en voor de oma is een ritje in een 45km autootje al spannend terwijl een ander een jump uit een vliegtuig nog niet spannend genoeg vind. Maar om nou alles wat het leven interessant maakt te gaan verbieden vind ik echt te ver gaan. (niet dat roken het leven zo interessant maakt maar even terugkomend op de discussie over de zorgverzekeringen)
![]()
mensen hebben ook nog zoiets als eigen verantwoording en de vrijheid om te kiezen wat een ieder met zijn eigen lichaam doet. De overheid dient zich daar niet op zulk individueel niveau mee te bemoeien.
Enkel in algemeen belang. Een rookverbod in de horeca kan dus mijns inziens aan de ene kant wel (maatschappelijk belang) en aan de andere kant neit (je schuift 6 miljoen rokers aan de kant, dat is óók maatschappelijk belang).
Lastig blijft het wel vind ik.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'