abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:18:39 #161
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46367483
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom jij moslims aanhaalt in een nieuwsbericht over een caberetier die een politiek persoon aanvalt.
Waarom niet? Als Geert Wilders op een dergelijke manier belachelijk gemaakt mag worden, dan imam Al-shoefshoef natuurlijk ook.

Lijkt me echt lachen, zo'n voorstelling waarin een aantal van de meest haatzaainde moslims eventjes belachelijk worden gemaakt. Dat gebeurt nu te weinig, omdat moslims bij het minste geringste beginnen te huilen en dat gehuil nog gehonoreerd wordt ook door de PCG. Maarja, daar zal binnenkort wel een einde aan komen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46367488
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Kwam je daar in de douches van de gevangenis achter?
Nu je er toch over begint; homosexualiteit is ook al zo'n heikel punt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:19:30 #163
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46367517
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Klopt ja, in sommige kringen is het gewoon hip christen te zijn. Maargoed, daarom is er ook geen fatsoenlijke gelijkwaardige discussie met dat soort hypocrieten te voeren. Dan krijg je uitspraken als "Geloven doe je toch thuis?" en "Sjah, ik wilde mijn kinderen sowieso al goede seksuele voorlichting geven" en "Maakt mij niks uit dat de kerk wordt afgebrand "

Wat dat betreft kan ik het veel beter vinden met de bible belters. Die zijn tenminste niet zo huichelachtig en komen nog het dichts bij de definitie van de kinderen van het Boek.
Klopt, ik heb een aantal keren de Amish fel verdedigd in een debat ooit in een werkgroep, toen er lacherig werd gedaan over deze christelijke gemeenschap uit Amerika. Deze Christenen verdienen respect en mogen op beduidend meer sympathie rekenen dan de gelegenheidschristenen in Europa die hier in grote getale het landschap in Europa besmeuren met hun aanwezigheid door zich voor te doen als christen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:20:35 #164
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46367554
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef du_ke het volgende:
Radicale islamieten worden natuurlijk ook al geregeld gepersifleerd.
Nou onwijs. Elke dag. Onwijs grof.

Man, de meeste cabaretiers zijn te bang om überhaupt een grap over moslims te maken, laat staan een grove grap en nog minder zoiets als men nu met Wilders doet.

Maar dat gaat binnenkort natuurlijk allemaal veranderen. Dat wordt lachen!
pi_46367575
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:20 schreef Lemmeb het volgende:
Man, de meeste cabaretiers zijn bang om überhaupt een grap over moslims te maken, laat staan een grove grap en nog minder zoiets als men nu met Wilders doet.
Laten we dat zo houden, gewoon recht van de sterksten.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:22:04 #166
126836 Super7fighter
pi_46367597
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik kwam er ook achter dat veel moslims het niet zo nauw nemen met hun maagdelijkheid voor hun huwelijk.
Tegen die achtergrond is 'het verdedigen van de profeet' heel vreemd (lees:hypocriet).
Totaal off-topic en nog eens onsamenhangend.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_46367616
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Klassieke denkfout die een (radicale) atheist maakt door te beweren dat God onmiddellijk de desbetreffende mensen zou moeten straffen, die zondes begaan. Dit gaat geheel in tegen het concept van de vrije wel in het bijzonder en religie in het algemeen.
ik heb niks met je sprookjesboek te maken.
gewoon opbokken.

denk zelf eens na man, je zit een figuur te aanbidden die een massamoordenaar is en een 6 jarig kind neukte.
bovendien was hij ontzettend dom en analfabeet.

een inferieur geloof en geweldadige gelovigen hoeven niet te oordelen over onze superieure samenleving en waarden en normen.

zorg zelf eerst maar dat je op hetzelfde niveau komt als de westerse beschaving...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:23:07 #168
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46367629
Wel grappig dat zoiets meteen een islam-topic wordt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46367679
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Posdnous het volgende:
Wel grappig dat zoiets meteen een islam-topic wordt.
Wel logisch het gaat immers over WIlders.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46367685
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef Lemmeb het volgende:
Helemaal top .

Dit schept natuurlijk een enorm precedent! Ik zie de voorstellingen waarin moslims compleet belachelijk worden gemaakt, door geiten in hun reet worden geneukt en door varkens worden opgegeten met grote belangstelling tegemoet!
Je stelt dus het beledigen van 1 bepaald persoon gelijk aan het beledigen van hele bevolkingsgroepen ?
pleased to meet you
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:24:36 #171
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46367688
Geloof of geen geloof, iemand op deze manier dood verwensen is totaal ongepast.
ik hoop dat diegene van de theatervoorstelling enorm word gestraft, zulk soort praktijken is totaal niet juist.
  Eindredactie Games vrijdag 16 februari 2007 @ 14:24:48 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_46367698
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Kinderachtig.
hem als ' el savior' is dat ja
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:25:42 #173
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46367734
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom jij moslims aanhaalt in een nieuwsbericht over een caberetier die een politiek persoon aanvalt.
Ik denk omdat er recentelijk 2 caberatiers waren die grappen over moslims maakten. Een of andere imam heeft daarop nogal heftig gereageerd, en al deze ophef heeft ertoe geleid dat een aantal scholen deze performers niet meer wilde inhuren.

Deze jongen treed ook op bij scholen. Alsjeblieft, je link. Maar dat wist je zelf ook wel,
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:27:32 #174
126836 Super7fighter
pi_46367797
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef NietLullig het volgende:

[..]

ik heb niks met je sprookjesboek te maken.
gewoon opbokken.

denk zelf eens na man, je zit een figuur te aanbidden die een massamoordenaar is en een 6 jarig kind neukte.
bovendien was hij ontzettend dom en analfabeet.

een inferieur geloof en geweldadige gelovigen hoeven niet te oordelen over onze superieure samenleving en waarden en normen.

zorg zelf eerst maar dat je op hetzelfde niveau komt als de westerse beschaving...
Jij past niet in een Westerse samenleving. De Westerse beschaving is in het algemeen tolerant en beschaafd. Jij daarentegen zit constant te vloeken, schelden en de boel aan het opruien.
Haatzaaien en aanzetten tot geweld, wat jij geheel passioneel doet, kun je niet integreren in een Westerse civilisatie. Waarom hou jij je niet aan de waarden en normen van je eigen superieure beschaving?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:30:21 #175
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46367916
quote:
Haatzaaien en aanzetten tot geweld, wat jij geheel passioneel doet, kun je niet integreren in een Westerse civilisatie.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat werkt natuurlijk meerdere kanten op he..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:30:23 #176
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46367919
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Klopt, ik heb een aantal keren de Amish fel verdedigd in een debat ooit in een werkgroep, toen er lacherig werd gedaan over deze christelijke gemeenschap uit Amerika. Deze Christenen verdienen respect en mogen op beduidend meer sympathie rekenen dan de gelegenheidschristenen in Europa die hier in grote getale het landschap in Europa besmeuren met hun aanwezigheid door zich voor te doen als christen.
Generalisatie en een meerderwaardigheidsyndroom. Heb je je al afgevraagd waarom je je hierin kan vinden?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_46367999
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Jij past niet in een Westerse samenleving. De Westerse beschaving is in het algemeen tolerant en beschaafd. Jij daarentegen zit constant te vloeken, schelden en de boel aan het opruien.
Haatzaaien en aanzetten tot geweld, wat jij geheel passioneel doet, kun je niet integreren in een Westerse civilisatie. Waarom hou jij je niet aan de waarden en normen van je eigen superieure beschaving?
rellen parijs, denemarken, australie, homohaat, vrouwenonderdrukking, geweld tegen andersdenkenden, WTC, madrid, verkrachtingen en aanrandingen westerse vrouwen, etc.

de islam, leuker kunnen we het niet maken
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:34:16 #178
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46368059
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:24 schreef moussie het volgende:

[..]

Je stelt dus het beledigen van 1 bepaald persoon gelijk aan het beledigen van hele bevolkingsgroepen ?
Jahoor. Wat mij betreft mag iedereen belachelijk gemaakt worden. Zelfs hele bevolkingsgroepen tegelijk, en natuurlijk vooral als het gaat om achterlijke barbaren zoals.
pi_46368103
Oké. Z'n haar werd dus geknipt. Maakt niet uit. Zoals de rellen in Parijs ook islamitisch blijven en moslims in Ede feest hebben gevierd, zo zal Wilders ook onthoofd zijn.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:36:34 #180
126836 Super7fighter
pi_46368132
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:32 schreef NietLullig het volgende:

[..]

rellen parijs, denemarken, australie, homohaat, vrouwenonderdrukking, geweld tegen andersdenkenden, WTC, madrid, verkrachtingen en aanrandingen westerse vrouwen, etc.

de islam, leuker kunnen we het niet maken
"Criminaliteit" ( tussen haakjes want één afgebakende noemer kan ik van de dingen die jij noemt niet maken) is gelukkig geen synoniem voor de Islam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')