Help ik ben het eens met Mutant.. goede zaak overigens dat alles moet kunnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, dat is dan ook onzin. Alles moet kunnen, theater is kunst en tja over kunst verschillen de smaken nog wel eens. Als je het niet leuk vind, bekijk je het niet.
Niet alles kan. Onder druk van bedreigingen van beledigden treedt weleens zelfcensuur op wanneer de kunst facetten van de Islam of bepaalde moslimgroepen op de hak neemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef niet_links het volgende:
[..]
Help ik ben het eens met Mutant.. goede zaak overigens dat alles moet kunnen.
Je wenst deze cabaretier bedreigingen en zelfcensuur toe omdat hij voor brugklassers optreedt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet alles kan. Onder druk van bedreigingen van beledigden treedt weleens zelfcensuur op wanneer de kunst facetten van de Islam of bepaalde moslimgroepen op de hak neemt.
Nu wens ik persoonlijk dit deze cabaratier niet toe vanwege de inhoud, maar wel vanwege zijn ogenschijnlijke doelgroep.
Met een naam als 'Amar El-Ajjouri' is de kans toch vrij groot dat de beste man moslim is. Maar dat zou jij natuurlijk ontkennen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:12 schreef Super7fighter het volgende:
Ik lees nergens dat die cabaretier moslim is.
Waarom moslims zich nu moeten verantwoorden is al een raadsel op zich.
Dat dacht ik ook van Orhan Kaya. Bleek niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Met een naam als 'Amar El-Ajjouri' is de kans toch vrij groot dat de beste man moslim is.
Ja, maar enkel niet-excessieve of ongevaarlijke bedreigingen van verontwaardige moeders die hun kroost proberen te beschermen, dat ten goede komt aan de introspectie van deze cabaretier.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je wenst deze cabaretier bedreigingen en zelfcensuur toe omdat hij voor brugklassers optreedt?
Ongevaarlijke bedreigingen? Jaja. En wat is de bedoeling van die introspectie dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ja, maar enkel niet-excessieve of ongevaarlijke bedreigingen van verontwaardige moeders die hun kroost proberen te beschermen, dat ten goede komt aan de introspectie van deze cabaretier.
nu ja, dat is sowieso al vaak de praktijk, dat hoef je iemand die voor pubers schooltheater maakt verder niet toe te wensenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je wenst deze cabaretier bedreigingen en zelfcensuur toe omdat hij voor brugklassers optreedt?
ik krijg bij Wilders eerder het idee van een witharige geit: Béehée, en ik weet toevallig dat sommige moslims al glazige ogen krijgen als ze aan zo'n wit-wollige geiten-achterkant denkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Een moslim zou Wilders niet mogen neuken. Om de simpele reden dat het een varken is.
afgezien van wie er onthoofd word denk ik niet dat het goed is om aan zulke jongen kinderen al dit soort dingen te laten zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef niet_links het volgende:
[..]
Help ik ben het eens met Mutant.. goede zaak overigens dat alles moet kunnen.
dat krijg je als je je haar teveel blondeerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wilders is een lichtend baken in een steeds duister wordende wereld
Nee dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef KroJo het volgende:
[..]
Idomeneo is juist wél opgevoerd omdat het zo enorm belangrijk was 'niet toe te geven' (overigens, er was nooit ook maar één 'bedreiging' geuit....ook de hele grond het toneelstuk intieel van het programma te halen was een beslissing van de artistiek leider zelf die hijzelf weer in de pers bracht om veel media-andacht te halen) ...
kun je misschien zo vriendelijk zijn om toe te geven dat jij daar gewoon een foutje maakt als je beweert dat die opera _niet_ is opgevoerd en dat je opmerking als zou ik een 'plaat voor mn kop' hebben ietwat voorbarig was ...![]()
ja, krijg je straks een generatie die massaal poppen onthoofdenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef NietLullig het volgende:
[..]
afgezien van wie er onthoofd word denk ik niet dat het goed is om aan zulke jongen kinderen al dit soort dingen te laten zien.
volgensmij ontberen die echt relativiteitsvermogen en inzicht zoals je dat later ontwikkeld.
slechte school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |