Waarom zou je niet moeilijk doen als je vervolgens een kwartier op de volgende trein moet wachten waardoor je je aansluiting op een bus mist die maar 1 keer in het half uur komt na half 7?quote:Op zondag 1 april 2007 21:03 schreef ToT het volgende:
Ik vind het zwaar onbeleefd om langs iemand heen te lopen op de roltrap, ook al staat-ie rechts.
Die dingen zijn gewoon te smal om dat een beetje elegant te doen en ten tweede: waarom zou je moeilijk doen over die paar seconden dat je op zo'n ding staat?
Ik ben zelf ook best wel eens gehaast, maar over zo'n klein rotstukje doe ik niet moeilijk.

Waar komt Jezus nou ineens vandaan?quote:Op zondag 1 april 2007 20:52 schreef Ferdie88 het volgende:
Ladidadida, in zulke roltrapsituaties moet je altijd denken: Wat zou Jezus nu doen. En dan denk je: Die zou vast rechts gaan staan, omdat hij niemand wil hinderen ^^

Ja, en het kost jou geen moeite of tijd om gewoon netjes rechts te gaan staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Dat is hun probleem?

quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef giscard het volgende:
De discussie blijft zolang er egoistische klootzakken bestaan.

quote:Op maandag 2 april 2007 19:38 schreef Victor_Eremita het volgende:
Toen de mensheid nog op herten moest jagen en nog gewoon liep op de roltrap, waren er geen sportscholen nodig.

Mensen die naar een sportschool gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom rennen als het ook lekker relaxed kan?
Je slaapt toch 30 jaar in je leven, net alsof die 3 minuten winst met rennen op de roltrap zin heeft
En er bestaat ook nog zoiets als een sportschool.

Ik neem meestal ook de trap. Maar soms is er alleen een roltrap en dan is het irritant.quote:Op maandag 2 april 2007 19:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van de roltrap dan? Ik kies ook vaker voor de normale trap. Tis niet zo dat ik te lui ben om trappen te lopen. Vaak vind ik een roltrap zelfs lastig. Gewone trap heb je te minste zelf controle op de snelheid en beweging van het bewegen.

Ik ben niet zo'n spast dat ik moeite heb m'n bewegingen op een roltrap te coordineren. En of en waarom ik haast heb is niet jouw proboleem. Dat ik een trein of bus mis omdat ik net te laat ben is wel mijn probleem. Lopen op roltrap = sneller dan lopen op een trap. Sim-pel.quote:Op maandag 2 april 2007 19:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat zijn de voordelen van de roltrap dan? Ik kies ook vaker voor de normale trap. Tis niet zo dat ik te lui ben om trappen te lopen. Vaak vind ik een roltrap zelfs lastig. Gewone trap heb je te minste zelf controle op de snelheid en beweging van het bewegen.

het lijkt me duidelijk dat je wikipedia niet kunt nemen als objectieve bron ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Goed... Nu wil ik eens kijken naar een aantal bronnen.
WikiPedia
[..]

Dat is toch geen vergelijking? Springen in een lift heeft geen zin, lopen op een roltrap wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef Stippel het volgende:
mensen die willen traplopen, moeten gewoon geen roltrap nemen maar kunnen wel de trap nemen..
vind je bv ook dat je in de lift heel hard omhoog moet springen?

als je wilt lopen, neem dan gewoon een trap, die is ervoor gemaaktquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking? Springen in een lift heeft geen zin, lopen op een roltrap wel.
er is niemand van de stilstaanders die jullie verbied de trap te nemen, integendeel, dat zien we graagquote:En er is niemand van de "lopers" die zegt dat je niet stil mag staan op een roltrap. De vraag is alleen of ze dat aan de rechterkant willen doen.

ah, als je geen moeite hebt, waarom dan moeilijk doen over mensen die stilstaan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Larissa het volgende:
Wat een domme vragen toch weer... lopen op de gewone trap kost meer tijd dan lopen op de roltrap. En hoe moeilijk is het nou om niet met zijn tweeën naast elkaar te gaan op de roltrap??

hoe vaak moet ik dat nog herhalen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef Stippel het volgende:
ah, als je geen moeite hebt, waarom dan moeilijk doen over mensen die stilstaan?

Mensen die een aansluiting willen halen, nemen graag de sneltste route. Helaas is dat in veel gevallen inderdaad de trap omdat aso's zoals jijzelf graag de linkerkant van de roltrap OOK willen blokkeren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef Stippel het volgende:
als je wilt lopen, neem dan gewoon een trap, die is ervoor gemaakt

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |