abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58657872
Dat de deuren van de bus niet meer wilden dichtgaan en dus de hele bus niet meer kon doorrijden.

Iedereen gelijk overstappen op de bus die een kwartier later kwam.

Of dat de stopknop van de bus stuk was. Iedereen wist het behalve zo'n allochtone muts.
"Ja, menieer, alstublief... ik heb al twee kier gedroekt en u rijdt door... "
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58657904
tof topic

Mijn blooper is meer een gelukje. Een paar jaar geleden zat ik nog op school in Kanaleneiland, het was het laatste lesuur, 25 graden buiten dus als klas smeekte we dat we eerder weg mochten wat niet mocht. Aardig balen, sommige vertrokken maar het merendeel bleef om het dat laatste uur toch maar uit te zitten met een hoop gegein. Uiteindelijk toch wat eerder naar huis, de leraar was het ook zat. Ik kom met een paar klasgenoten aan bij de tram richting Utrecht Centraal. De tram komt maar er staat op dat wij niet in mogen stappen, aardig vreemd zeker rond dat tijdstip. Na een hoop zeuren blijkt de tram echt niet verder te gaan, dus dan maar de bus.

De bus neemt nagenoeg dezelfde route als de tram en na 10 minuten komen we erachter waarom de tram niet meer reed. Er tijdens was werkzaamheden aan een gebouw op de vorige tram een volledige kraam gedonderd. De hele tram aan puin met aardig wat gewonden. Had de leraar iets lakser geweest dan had ik en aardig wat klasgenoten precies in die tram gezeten. Toch blij dat het een strenge lul was

(de andere klasgenoten die eerder weggingen gingen gelukkig niet richting utrecht)
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  woensdag 14 mei 2008 @ 04:37:06 #253
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_58658028
Laatst wilde ik van Enschede naar Arnhem toe. Daarvoor moet je normaal 1 keer overstappen in Deventer, alwaar je 2 minuten overstaptijd hebt. Alleen op het tijdstip dat ik deze keer naar Arnhem ging moest ik overstappen in Hengelo waarvandaan de internationale trein zou vertrekken richting Amsterdam/Deventer alswaar ik alsnog zou kunnen overstappen.

In ieder geval, de internationale trein liep blijkbaar op een ander schema, wat ik niet doorhad. Stap de trein uit in Deventer, loop uit gewoonte naar de andere kant van het perron en kom er pas 20 minuten later achter dat ik weer in de trein zit naar....Enschede! Moest ik in Almelo weer eruit waar gelukkig de trein terug naar Deventer klaarstond. Dit grapje kostte me ruim een uur
pi_58662405
Blopper van een slapende oudklasgenoot van mij. Hij moest er uit bij Maassluis West, dus ik maak hem wakker bij Maassluis Centrum, dat is ongeveer 3 minuten van te voren. Hij riep nog, laat me slapen, dus ik vroeg weet je het zeker.. en stapte bij Hoek van Holland er uit... en wij lieten hem lekker slapen. We zaten met meerdere klasgenoten in de trein.

Krijg ik 1,5 uur later een smsjes.. waarom heb je me niet wakker gemaakt.. Was hij dus van Schiedam Nieuwland - HvH, van HvH naar Rotterdam CS en van Rotterdam CS naar Maassluis West geweest.. en werd wakker na Maassluis West, dus mocht hij weer van HvH naar Maassluis West rijden
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_58663686
Goed topic

Ik ga sinds het begin van dit schooljaar iedere dag vanaf capelle naar amersfoort, hier een aantal dingen die tot dusver gebeurd zijn:

- 3e dag dat ik naar school ging (was nog introweek) stond ik op de terugweg rond half 11 op gouda te wachten op de sprinter, maar op hetzelfde spoor kwam de intercity naar rotterdam nog aan. Dus die trein vermindert vaart, en opeens zie ik 2 jongens door de trein heen rennen, en er komt over het perron ineens allemaal politie aangerend. De trein stopt, deuren gaan open, politie trekt die 2 jongens uit de trein en arresteert ze, terwijl ze allebei roepen: "Ik heb het niet gedaan!" En ik keek recht voor me de trein in, en ik zie een jongen liggen met een messteek in zijn bovenlichaam. (Voor de mensen die denken dat dit verzonnen is, zie dit nieuwsbericht

- Ik sta 's ochtends op capelle op de sprinter te wachten, ik zie hem al aankomen, en ik denk: die gaat behoorlijk hard.... die gaat wel erg hard... VROEM, dat ding rijdt straal langs ons station en al die mensen kijken echt zo van:

- We kwamen op utrecht aan met de intercity, dat ding blijft daar altijd wel ff staan. Maar hij bleef nu wel erg lang staan, en na een aantal minuten kregen we het bericht: "Dames en heren, we moeten hier nog even blijven staan, want we hebben geen machinist meer. We dachten dat hij bleef zitten tot amersfoort, maar hij is er nu al uitgegaan. A.u.b. nog even geduld terwijl wij een nieuwe machinist zoeken". Dus wij rustig wachten, maar er stonden ook allemaal mensen buiten te wachten die niet naar binnen konden. Nog een minuutje later het bericht: "Dames en heren, de machinist die weg is gegaan heeft ook de deuren vergrendeld, dus het is tijdelijk niet mogelijk om de trein in of uit te stappen. A.u.b. nog even geduld" Hilariteit alom

- Ook in de intercity naar amersfoort, we waren vlakbij utrecht, daar kregen we te horen dat het stuk tussen utrecht en amersfoort plat lag door een aanrijding. Dus ik ging in de trein naar hilversum zitten, om vanaf daar met de trein naar amersfoort te gaan. Helaas werd die suggestie ook omgeroepen vlak voordat de trein naar hilversum weg ging, waardoor de minder slimme mensen ook de kans kregen om nog mee te gaan, met als gevolg dat de trein stampvol zat. Eenmaal op hilversum aangekomen kwamen we erachter dat het station in verbouwing was, en dat de enige mogelijkheid om naar het andere perron te komen (degene waarop de trein naar amersfoort aankwam), was door een smalle bouwtrap te nemen. Met 300 mensen gaat dat niet zo goed, met als gevolg dat het ene perron nog helemaal vol stond met mensen, terwijl de trein naar amersfoort op het andere perron al aankwam. Een aantal josti's kwamen toen op het briljante idee om over het spoor heen te lopen om de trein naar amersfoort nog te kunnen halen. En toen kon ik het echt niet laten om te roepen: "Kijk uit, een trein!!!" Die mensen wisten niet wat ze overkwam Uiteindelijk met anderhalf uur vertraging toch nog op amersfoort aangekomen

- eergisteren moest ik nog van ermelo naar capelle rijden, maar het bleek dat tussen zwolle en amersfoort alles plat lag. Ik werd toen met de auto naar amersfoort gereden, omdat voor de rest wel alles reed. Maar op amersfoort aangekomen bleek dat alles plat lag, inclusief de treinen richting utrecht. Uiteindelijk heb ik de bus naar hilversum moeten nemen, toen de trein naar utrecht, daarvanuit de trein naar gouda, en ten slotte de bus naar capelle, omdat tussen gouda en rotterdam ook geen treinen reden. Uiteindelijk 4.5 uur gedaan over die reis

Tot zover mijn bijdrage, als er nog andere dingen bijkomen, horen jullie het als eerste
pi_58664261
-Laatst in de tram werd er omgeroepen: Onze remmen doen het niet meer, iedereen wordt verzocht uit te stappen. En ik moest nog een heel stuk

-Ik (en de meeste van mijn vrienden) studeren en hebben dus een OV-kaart. Nou hadden we een keer ging zin in college, dus hadden we het briljante plan bedacht om van Rotterdam naar Groningen te gaan, daar een biertje te drinken en weer terug naar huis (het is immers gratis reizen). Dus wij die trein in. Er waren echter heel erg veel vertragingen en dat werd steeds omgeroepen. Nou is het zo dat als je meer dan een half uur vertraging hebt, je een vergoeding kan krijgen van de NS (ook met een OV). Dus toen er werd omgeroepen half uur vertraging, wij keihard roepen: "Mooi, weer geld! " (We hoefden toch nergens heen). Vonden de rest van de reizigers niet zo leuk.

-Laatst moest ik met de metro naar m'n college. Komt dat ding aan, druk ik op de knop van die deur, gaat ie niet open Dus ik naar de volgende deur, precies hetzelfde. Blijkt dat iedereen dat probleem had. Metro heeft minimaal 5 minuten op dat station gestaan met dichte deuren en precies die 5 minuten was ik te laat (en dus werd ik niet toegelaten tot het college...)

-Ik zat in de sprinter naar Vlaardingen Oost. Op een gegeven moment komt er een man door het gangpad sprinten, op de voet gevolgd door de conducteur die riep: "He, ren jij eens niet weg voor de conducteur!!" Even later werden zelfs de tussendeuren tussen de verschillende coupes voor de neus van de conducteur dicht gesmeten Hoe het verder is afgelopen weet ik niet.

-Met de metro op Vijfsluizen aankomen, vanuit de metro zien dat jouw bus net wegrijdt, met een vriend die dezelfde bus moest hebben besluiten om dan maar door te gaan naar Spijkenisse om te zien of daar nog wat te beleven valt, 10 minuten in Spijkenisse rondlopen en erachter komen dat het een kutstad is, terug naar het metrostation, erachter komen dat de metro's niet meer rijden....

-De laatste metro nemen naar Vijfsluizen, daar erachter komen dat de laatste bus net 5 minuten weg is, waardoor je helemaal naar Vlaardingen Holy moet lopen vanaf Vijfsluizen

Voor de mensen die dat niet weten: normaal ongeveer 3 kwartier en ik had gezopen

-Ik had rijles. Na mij kwam een examen (dat is een halve les voorrijden) dus er was niet genoeg tijd om mij helemaal naar Vlaardingen Holy te rijden. Dus ik zag vrolijk: zet mij maar af bij Centraal Station, ik heb toch die OV-kaart!! Dus ik loop richting trein, en ja hoor, OV-kaart vergeten.....
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:19:26 #257
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_58664751
Of een paar weken geleden, was op een doordeweekse dag het weekendrooster van kracht, maar dat was mij niet bekend. Bus stopt, en ik laat netjes mijn (week) OV zien, en loop door. En ja, met muziek in je oren dmv in-ear dopjes, hoor je niet dat de buschauffeur tegen je staat te schreeuwen dat je terug moet komen. Ik had niets in de gaten, totdat iemand me aanstootte dat ik geroepen werd...
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_58664788
FUCK HET HELE OV!!!
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:23:41 #259
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_58664822
Bij ons was een keer een chauffeur en die kreeg een harde zodat de rem ingedrukt werd, en hij stopte toen dus voor een groen stoplicht
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:24:12 #260
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_58664824
1 keer in de bus iemand zien vliegen... zat een klein ventje op de achterbank van een jaar of 6, ik zat in het midden aan linkerkant te praten met iemand die aan de rechterkant zat.. buschauffeur stampt hard op de rem.. en ff later kwam dat ventje voorbij gevolgen

1 keer stapte ik op de bus, zit beetje rond me heen te kijken tot de route die de bus neemt mij helemaal niet bekend voorkomt.. niemand die wat zegt.. Ik stap op de chauffeur af en vroeg waarom hij niet richting Terneuzen ging maar richting Belgie.. Hij dacht dat hij een andere lijn reed.. zucht

1 keer in de trein eindstation vlissingen begon de conducteur om te roepen dat dit het eindstation was en begon daarna een liedje te zingen.

1 keer in slaap gevallen in de bus.. en natuurlijk 5 haltes verder dan waar ik uit moest stappen pas wakker worden..was weer een leuk wandelingetje van een half uur.
PSN-ID: SoliD_S
pi_58665019
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Bura het volgende:
Ik heb zo'n vage kerel in mn klas die de trein neemt naar school. De vent was in slaap gevallen, en misde hierdoor het station in Leeuwarden. Hij werdt bij één of andere halte wakker en nam de trein terug maar hij viel WÉÉR in slaap! Hij was ongeveer 10 uur op school (we waren half 9 in).

Geen busverhaal maar toch OV
Leeuwarden is toch een eind/beginpunt? Er zijn geen treinen die Leeuwarden als tussenstation hebben.

Ik ging eens zitten op zo'n klapstoeltje. Moest ff iets uit m'n tas pakken, dus ik sta op om vervolgens weer te gaan zitten. Alleen was ik vergeten dat het een klapstoeltje was, de rest kan je raden De halve trein lachte me uit!

Stond ik in Groningen op de Grote Markt met een klasgenoot op de bus te wachten. Omdat het zo druk was dacht ik slim te zijn door achter in te stappen. Al pratende loop ik de bus binnen, althans dat was de bedoeling. Ik lette totaal niet op en keek de andere kant op, niet doorhebbende dat de deur alweer dicht was. Ik liep zo vol tegen die bus op

En een keer vanuit Brabant naar het noorden gereisd met een vriendin, trein stond 20 minuten stil in Utrecht. Had ze daar met iemand afgesproken op het station. Dus ff kletsen, onze tassen, telefoons etc lagen in de trein. Dus ik loop die trein in om onze spullen in de gaten te houden. Op het moment dat ik instap gaan die deuren dicht Moest ik in Amersfoort weer uitstappen en op haar wachten

Afgelopen Koninginnedag zaten de treinen richting Groningen zo vol dat ze station Zuidhorn oversloegen, ik moest gelukkig de andere kant op. Maar het was wel leuk al die verbaasde en chagrijnige koppies te zien

Een paar weken geleden zou ik de sneltrein Leeuwarden - Groningen nemen. Er stond al een trein klaar, die zat ook al vol, maar er kwam gelukkig nog een trein aan. Koppelen ze die dingen vast, willen de deuren niet meer open. De trein zou ook niet meer rijden maar al die mensen zaten nog wel in de trein
Toen hebben ze de deuren letterlijk opengetrokken met z'n allen
Of een machinist die te laat remde en vol op een stootblok ramde waar een hoge Arriva pief bij was, die gast was zo rood als een tomaat

[ Bericht 12% gewijzigd door Tommeke op 14-05-2008 15:15:15 ]
pi_58665928
Ik zat eens in een trein van Nijmegen naar Heerlen (paar jaar geleden) en tussen Venray en Venlo was er zo'n achterlijk figuur voor de trein gesprongen, dus trein staat stil. Politie en recherge erbij. De brandweer kwam nog te pas om de trein 'schoon' te spuiten (lekker detail). Uren stil gestaan. En toen uiteindelijk reed die trein rond 00:00 eens verder naar Venlo. Daar moest iedereen uitstappen en werd de trein niet meer gebruikt.
Ik begreep dat ik vanaf daar de bus naar Heerlen moest pakken (speciale bussen dus). Maar toen hoorde ik heel toevallig dat de trein naar Roermond (waar ik over moet stappen om in Heerlen te komen) over 2 minuten zou vertrekken. Dus ik keihard rennen en was nog net optijd binnen (was de laatste trein)
Geen blooper, ik voelde me toen heul niet fijn
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 14 mei 2008 @ 15:40:54 #263
207779 Troggor
Luiheid kent geen tijd.
pi_58666058
Ik was laatst weer een keer lekker op weg naar school (was al een uur te laat omdat ik geen zin had in die smurfjes die het 1e uur met de bus gaan) en halverwege komt er zon negert de bus in en die was even van plan te betalen met 50 euro.
Op zich geen probleem natuurlijk maar de buschauffeuze (vrouwelijk ) zegt iets van 'Ja ik kan niet wisselen en bovendien nemen we hier geen 50 euro aan'.
(ik kon het niet precies horen want als ik in de bus zit heb ik toch meestal iets van black/death metal op dus dan raad je het al: je hoort geen flikker behalve de herrie van je mp3-speler)
De negert had verder ook geen geld en dus die vrouw zegt dat de negert maar weer naar moet uitstappen..
Hoedanook die negert begint te lullen in half nederlands en half negert-taal dat hij niet van plan was om de bus weer uit te gaan.
Vrouwtje zegt dat ze de politie belt als hij niet weggaat...

Ik was al een uur te laat en ik denk; dit kan er ook nog wel bij

..en 15 minuten later komt dus de poltie!...

Politie mannetjes praten wat met vrouwtje en nog wat met de negert en dan pakt 1 van de politiemannetjes zn portemonee en....

wisselt 50 euro

Negert blij, vrouwtje blij, wij blij

Edit:
Ook zon blunder:

Als ik naar school ga, moet ik meestal 1x overstappen, maar als ik de bus van 7:22 neem hoeft dat niet , dan gaat ie in 1x door naar waar ik moet zijn.. Maar je raad het al, ik stap dus uit en ga wachten op de bus en dan kom ik erachter dat de bus waar ik net uitstapte nu verder rijd naar waar ik moest zijn...
  woensdag 14 mei 2008 @ 20:02:37 #264
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_58671205
Laatst stond ik in de trein en liep naar achteren om uit te gaan stappen want we waren er bijna.
Stond daar zo een gezinnetje met kinderen die allemaal nooit met de trein gaan. Op de deur staat namelijk ''deze deur sluit automatisch'' en zij dachten dat je hem dan niet open kon maken ofzo (?). (zon tussenschuifdeur dus). Dus ik kom eraan en doe gewoon die deur open met een grijns en die lui zo van !? hahaha.

Laatst zo'n conducteur die heel verhaal ging houden over de intercom over waar je over kon stappen voor welk station maar hij kwam er niet echt uit en op een gegeven moment was het echt beschamend gewoon.
ZO triest. U kunt daar.....overstappen op euhm......de tr....trein naar euhmm..De..venter..
Deze....trein zal doorgaan als eum.....stop....trein naar euhm....PFFFFFFF de tering man. Iedereen keek elkaar echt zo aan van WTF?

Laatst ook een stel tokkies voor me, een man en een vrouw. Die vrouw was blijkbaar jarig van ze hadden het over het feest die avond wat ze zouden hebben. Maar ze hadden vette ruzie want die vrouw wilde absoluut niet die en die zien en dat die was irritant en die was gemeen en weet ik veel. Maar goed ze zaten vet ruzie te maken in de trein en iedereen zo beetje elkaar aankijken van oooh..kaaay haha.

Ook leuk die ene keer omroep door conducteur:
"Marienberg, station Mar..GRAMSBERGEN, STATION GRAMSBERGEN" Hahaha trein dubbel.

En natuurlijk die epische keer dat de trein in de fik stond (syntus) en we allemaal in the middle of nowhere, in de sneeuw, uit de trein moesten rushen omdat er brandende olie uit kwam zetten. Whahaha geniaal.
Die wandeling naar station door de sneeuw was echt een WO II flashback.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_58709635
schaamteloze kick op andermans acount
Цой жив
pi_58709989
Het was een keer heel druk in de bus en er stonden allemaal mensen. Ik zat op van die klapstoeltjes bij dat vak voor buggy's of rolstoelen ofzo. Op een gegeven moment moet de buschauffeur keihard remmen, waardoor een chick haar evenwicht verliest en ineens bij mij op schoot zat .
pi_58710326
Ik haat het als ik minder dan 2 minuten overstap tijd heb (bus - trein).

Dus toen ik erachter kwam dat ik nog 1,5 minuut overstaptijd had, begon ik maar te rennen naar de trein. Ik vind dat echt een voor-lul-staan-actie.

Eenmaal aangekomen, staat de trein er nog niet en kan je nog ongeveer 1 minuut wachten

Vervolgens kom je je mede buspassagiers tegen: hoi
Die rustig komen aan lopen.

Je weet maar nooit of de trein een paar minuten eerder vertrekt
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:57:16 #268
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_58712528
EERDER VERTREKKEN? DE NS?
* wdn kijkt verdwaasd

Van de week: jongen staat tegen de deur te leunen (zat op de buis van de deur) te kletsen met wat meiden die hij kent. We komen eindhoven binnen en ik duw op de 'deur open knop'. Flikkert hij achterover zo het perron op
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_58719385
Ik was eens op Amsterdam Centraal en moest naar Duivendrecht (toen nog) voor de bijlmer. Ik stond onderaan de trap en hoorde het fluitje van de trein. Ik dacht nog van: wat gaat hij vroeg Maar begon alvast met rennen (wie niet waagt...) En toen stonden er een groepje van 7 marokkanen op hun vingers te fluiten en het klonk echt schel zoals bij de conducteur.

Toen ik eenmaal binnen stapte had de trein nog tien minuten. Dan voel je je ook wel even voor paal staan! Gelukkig deden ze dat bij de 20 mensen voor mij en de 10 mensen na mij ook, dus stond ik niet alleen voor paal. En die jongens maar lachen

Achteraf kan ik er ook hartelijk om lachen, maar op zo'n moment baal je wel. Eigenlijk best een strakke actie.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 05:35:40 #270
166343 8D
Mooi.
pi_58721543
- Laast toen ik in de avond naar een vriendin in ede ging de bus moeten pakken, die al een kwartier te laat was. Verder druk in de bus en chaufeur rijd met een rotgang, knalt wat verderop tegen een stoeprand aan. Er kwamen toen wat piepende geluiden van alle kanten uit de bus en kon verder ook niet meer rijden . Toen maar laten ophalen met auto..
- Zat ik op het station te wachten op mijn trein, wordt er omgeroepen: Dames en heren, gevolgt door een hoop gelach. Daarna niks meer ? .
- Paar maanden terug was er tussen Boxmeer en Nijmegen werkzaamheden, dus er reden bussen. Alleen stond er maar een bus klaar waar iedereen dus instapte, en die ging van boxmeer rechtstreeks naar nijmegen. Toen we daar aankwamen hoop geschreeuw gehad van iedereen die naar Cuijk moesten enzo. (Zelf gelukkig niet ).
- Blooper van mezelf. Had met iemand afgesproken en die had vertelt welke bus ik moest hebben, dus wachten op die bus op busstation (kwam maar 1 keer in half uur). En zag hem gewoon niet, pas toen ik hem zag wegrijden. Toen bijna nog de bus half uur later gemist, nog net op tijd kunnen rennen. Weetnie wat ik toen had :/
- Zoveel keer dat mensen niet weten dat je eerst op het knopje moet drukken in de bus, wil je bij volgende halte eruit... Of mensen die niet goed drukken, Of knopjes die niet werken.
- Laast ging ik in het weekend weer naar huis dus had kaartje gehaalt, (Week ov). En zat met muziek op in de trein. Conducteur komt langs en ik laat mijn ov zien en kijk weer de andere kant op. Kreeg pas nadat die met zijn hand voor me ging zwaaien door dat die er nog steeds stond, en toen bedacht ik me ook dat van het kaartje .
pi_58721586
-Zat ooit met m'n toenmalige vriendje in de nachttrein- in zo'n eersteklas hok gaan zitten en een beetje vozen. Komt natuurlijk een setje conducteur langs, die giechelden een beetje en lieten ons voor 10 euro daar lekker zitten. Ze vroegen wel eerst waar we heengingen (Amsterdam). En ja hoor, bijna bij Amsterdam CS en er wordt omgeroepen: Afknijpen! We zijn zo in Amsterdam!

-Ging eens met wat vrienden naar Maastricht. Raakten in gesprek met de conducteur, en uiteindelijk mocht ik Station Weert zeggen ( ) en heeft een vriend van mij een zelfverzonnen liedje over een zonnebloem in de intercom gezongen

Zijn niet echt missers, maar wel gewoon leuke dingen

Oh, nog wel een missertje van mij: ik heb twee keer een tentamen gemist omdat ik een trein letterlijk de verkeerde kant op nam.... En dan zo erg, de intercity naar Den Haag vanuit Utrecht, die stopte toendertijd het eerste half uur gewoon niet. Kon dan ook altijd naar m'n huis zwaaien, waar ik dus net met de sneltrein vandaan kwam....
pi_58722208
Eerst al vertraging in Zwolle, dus tien minuten later in Groningen. Overstappen naar treintje naar Winschoten, normaal vertrekt die van spoor 1b. Kom ik op dat spoor, vertrekt die ineens van 6b. Dus ik vlot erheen lopen, trap op, tunnel door, trap af.. staat er voor me een oud stel beetje suffig te staan. Ik kan er net niet langs, mensjes moeten met hun bergen tassen naar beneden strompelen. Zet ik eindelijk 1 voet op perron, rijdt die trein weg. Kon ik een uur wachten op de volgende.
pi_58723885
- Bus zien staan bij de bushalte, maar jij bent er nog 200 meter vandaan. Je ziet mensen instappen, dus je zet het op een lopen om toch die bus te halen (streekvervoer, 30 minuten wachten op de volgende). Ben ik er serieus 20 meter vandaan, doet hij zijn deuren dicht, geeft gas en zwaait nog even naar mij Serieus, er had geen losse stoeptegel in de beurt moeten liggen, want die had ie dwars door zijn voorruit gehad

- Slaapdronken, achterstevoren in de stadsbus, beetje indommelen, je kent het wel 's ochtends vroeg. Daar trekt die josti toch aan dat stuur, voordat ik er erg in had, lag ik al in het gangpad Ik wist niet hoe vlug in weer in mijn stoel moest gaan zitten en mijn coole look opzetten van 'niets aan de hand mensen, doorlopen'.

- Iets te wild je rugzak over je schouder gooien en je tas met boeken vol in het gezicht gooien van een vrouwelijke medepassagier Zij tieren en vloeken, maar ik had niets door anders had ik nog wel even sorry gezegd.
pi_58725077
Laatste trein terug vanuit Amsterdam naar Eindhoven. ( rond 11u ). Intercity eerst naar Utrecht. Dat ging nog best soepel. Vervolgens 20 min wachten in Utrecht op de stoptrein naar Eindhoven. Hadden afschuwelijke honger maar konden net niet iets uit de muur trekken ( tijd te kort etc ). Zitten we eindelijk zitten er naast ons 2 mensen gruwelijk heerlijke bigmacs naar binnen te werken.... Stoptrein vertrekt richting Eindhoven. Bij Geldermalsen krijgen we te horen dat we moeten uitstappen. 70 man de trein uit en we worden vervoerd in een touring Car naar Den bosch. Past natuurlijk niet in 1 dus lekker staan in een touring car. Altijd relax om 01.00 snachts. Eindelijk aangekomen in Denbosch denk je toch nog een stoptrein te zien naar Eindhoven. Dat is natuurlijk niet zo waardoor je bijna de touringbus naar eindhoven mist. Ben je eindenlijk weer om half 3 snachts in Eindhoven
pi_58726138
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef wdn het volgende:
EERDER VERTREKKEN? DE NS?
* wdn kijkt verdwaasd

Van de week: jongen staat tegen de deur te leunen (zat op de buis van de deur) te kletsen met wat meiden die hij kent. We komen eindhoven binnen en ik duw op de 'deur open knop'. Flikkert hij achterover zo het perron op
Ja, het komt voor, het gaat dan om 1-2 minuten, maar dan haal ik de trein al niet meer, als mijn bus te laat is. Dus moet ik een half uur eerder met de bus.

Lekker lomp dat je voor de deur blijft hangen als de trein bij een station aankomt. Zulke mensen verdienen dat ook
pi_58730170
Ik zat in een streekbus naar een of ander kutdorp waar je nog niet dood gevonden wil worden, maargoed, wat moet dat moet. Dus ik vroeg aan de buschauffeur of hij t ff wilde zeggen als we bij halte zoveelstraat waren. Ik zit rustig in de bus, zie ik in een split-second op een bushaltebordje "zoveelstraat" KUTBUSCHAUFFEUR. Ik voel mn telefoon trillen, diegene die me zou halen kwam net aanlopen. RAM OP DAT KNOPJE NUUUU! Dus ik heel hard, voor de hele bus hoorbaar: Jaaa, heb ik al gedaan. De buschauffeur zou het omroepen maar dat wastie vergeten.

Buschauffeuren
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_58731095
Ik zat een keer bij een blinde in de bus, die blinde stapte uit, en liep zo met z'n kop tegen een lantaarnpaal op. Iedereen lachen, bus reed verder.

Ik zat een keer bij een blinde in de bus (dezelfde ) , die blinde stapte uit en ging tegen een bushokje aanpissen. Iederen lachen, bus reed verder.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:34:28 #278
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_58731901
Zoeen keer in de bus rond de spits, de bus moet dan een stuk door de stad rijden waar het verkeer altijd wel vast zit op spitstijden. Dus de chauffeur was al geprikkelt omdat het het een 20 minuten duurde voor een stukje van misschien 2 km. Maar goed eindelijk bij de bus baan aangekomen dus die man gooit flink het gas erop. Maar die bus baan die gaat dus ook over een rotonde en die nam hij nogal erg hard dus flikkert zo die bak met wisselgeld door heel de bus heen, overal geld en zulks.
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:02:03 #279
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_58802998
Overvolle intercitytrein in de spits: (HOOFDLETTERS= heel hard praten)

Iedereen zit/staat een beetje sjacherijnig voor zich uit te staren, want het is een overvolle intercitytrein in de spits, maar hey, gelukkig is er niemand aan het bellen en is het lekker rustig.
Tringgg tring. "HALLO MET MIJ, JA IK MOET EEN BEETJE ZACHTJES PRATEN WANT IK STA IN DE TREIN!" (blijkbaar verstond degene aan de andere kant van de telefoon haar ondanks haar geschreeuw alsnog niet) "IK ZEI: IK MOET EEN BEETJE ZACHTJES PRATEN WANT IK STA IN DE TREIN!!!"

De hele coupé lag echt in een deuk, ik moet weer lachen als ik er aan denk, en dat meisje had gewoon niks door. Hilarisch, vond ik zelf.
I'm just a girl in the world.
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:04:31 #280
84341 alsem
ja toch
pi_58803033
knetterstoned in de verkeerde trein stappen ;')
pi_58803283
Ik heb altijd dat ik aan de telefoon veel te hard praat dus laatst in de bus iedereen was stil ik neem zo op ik praat best hard. Maar ik versta die man aan de telefoon niet dus ik ga nog harder praten Iedereen keek me zo aan
pi_58804569
Ik ga altijd met de bus van Emmen naar Groningen en aan het eind van de dag weer terug. Ik mooi een half uur eerder vrij van stage, dus ik denk, Mooi, bus eerder naar huis, ook wat eerder thuis. Dus ik pak lijn 300 naar Emmen (die rijdt wel door Gieten), gaan weer bij de halte weg richting de N34. Vlak voor een kruispunt, veel lawaai buiten tegen de bus aan. Was er een wielrenner zo slim om tussen de bus en een rijdende auto door te fietsen. Was ik nog later thuis dan wanneer ik de bus gepakt had die ik normaal heb (lijn 305, die gaat namelijk niet door Gieten).

Week later weer eerder vrij van stage, dus weer een bus eerder gepakt. Staan we bij de halte in Borger, komt er bij het rechter achterwiel gigantisch veel rook weg. Bleken de remblokken vastgelopen te zijn...Konden we niet verder. Dus maar weer wachten lijn 305 die ik normaal heb naar Emmen.

Neem ook nooit meer een bus eerder naar huis....Gaat altijd mis
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:01 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58804712
Laatst zat ik in de bus en vlak voor mijn halte sta ik op om uit te stappen. Rijdt die stomme buschauffeur gewoon door Dus ik boos naar voren gelopen van "hey waarom stopt u niet?" Blijk ik vergeten te zijn om op het knopje te drukken Voelde me toen wel even heel stom
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_58805350
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zat een keer bij een blinde in de bus, die blinde stapte uit, en liep zo met z'n kop tegen een lantaarnpaal op. Iedereen lachen, bus reed verder.

Ik zat een keer bij een blinde in de bus (dezelfde ) , die blinde stapte uit en ging tegen een bushokje aanpissen. Iederen lachen, bus reed verder.
Een blinde man zei tegen mij welke bus hij moest nemen naar Den Haag.. dus ik zei, u moet die bus daar nemen... en stond te wijzen naar de bushalte.. Toen ging het lichtje branden. Oh ja, hij is blind. Ben toen maar naar de correcte bushalte met hem gelopen Waardoor ik bijna mijn bus miste
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:38:46 #285
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_58806866
Echt geweldig. Vanmiddag op station Gouda werd er omgeroepen: "De intercity van 12.11 (zoiets, weet 't niet meer precies) naar Utrecht vertrekt van spoor 6".

Op Gouda is helemaal geen spoor 6 Je hebt spoor 3, 4, 5, en dan weer 8, 9, 10 en 11. Dus ik zag allemaal mensen geergerd naar beneden de hal onder de sporen inrennen, verbaasd rondkijken, nog meer geergerd Ik ging stuk XD

Ohja, een paar jaar geleden ook iets geweldigs meegemaakt. Vriendin en ik wilden gaan shoppen in Den Haag (gingen vanuit Gouda), maar daar waren werkzaamheden, dus op de heenweg gingen we via Rotterdam. Wel wat gedoe maar ging verder allemaal goed. Op de terugweg dachten we; misschien kunnen we ook via Leiden? Dus wij nemen een intercity richting Amsterdam volgensmij. Op een gegeven moment waren we wel erg ver uit de richting dachten we, want de conducteur kondigde ineens 'Amsterdam Lelylaan' aan. XD Dus wij er maar uit gestapt, conducteur die toen ook langskwam vertrouwde het niet helemaal. Wij daar op dat station, daar draaiden ze toen klassieke muziek dus wij helemaal in een deuk, op het meest criminele station van Nederland aangekomen dachten we Dus wij weer terug in de trein waar we vandaan kwamen, komen we 2 van die studenten tegen die kijken wat voor vervoersbewijs je hebt, hele verhaal verteld, vonden ze wel grappig. En wij ook. XD Wat een ervaring. (toen nog he, jong, lief en onschuldig )

[ Bericht 11% gewijzigd door Enfermera op 21-05-2008 20:11:26 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:35:31 #286
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58823297
-Ik en een vriend stappen in Almere CS op richting Lelystad en we zijn nogal luidruchtig en we zien een conducteur van het perron naar de deur rennen waar wij bij stonden en hij flikkert zo tussen trein en perron terwijl de deuren net dicht gaan. Ik vergeet nooit meer zijn verschrikte gezicht achter het sluitend glas terwijl hij naar beneden valt. Een collega van hem opent de deuren weer en hij stapt alsnog binnen bij ons en vraagt met een stalen gezicht vervoersbewijzen aub. Nou die hadden we niet konden we nog net uitbrengen tussen het lachen door. Hebben jullie cash geld bij jullie zodat je de boete terplaatse kan betalen? Wij: ja hoor en overhandigen hem een briefje van 50 euro. Maar daar heb ik geen wisselgeld voor, nou laat dan maar zitten zegt hij met het meest chagerijnige gezicht ooit.

-Na een avondje stappen er achter komen dat de eerste bussen nog niet rijden en je gaat maar alvast in het hokje zitten waar je bus bij gaat stoppen over een uurtje. Dan gewekt worden door de bestuurder van de eerste bus met: Hey jij daar met dat stuk in je kraag, moet je nog mee of wat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Belsezar op 22-05-2008 13:49:04 ]
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_58823392
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:35 schreef Belsezar het volgende:

hij stapt alsnog binnen bij ons en vraagt met een stalen gezicht vervoersbewijzen aub. Nou die hadden we niet konden we nog net uitbrengen tussen het lachen door. Hebben jullie cash geld bij jullie zodat je de boete terplaatse kan betalen? Wij: ja hoor en overhandigen hem een briefje van 50 euro. Maar daar heb ik geen wisselgeld voor, nou laat dan maar zitten zegt hij met het meest chagerijnige gezicht ooit.
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:50:07 #288
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58823662
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:39 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Ja idd, hij heeft het verkeerde beroep gekozen
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:57:43 #289
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_58823851
Ik heb een wel heel erge

Ik zat in de trein van Den haag CS naar Utrecht. En er zit zo een meisje tegenover me. En ze kijkt me steeds aan en dan weer met een rood hoofd weg, beetje giegelend. En ik maar denken: 'Wat is er aan de hand joh, mss heb ik sjans.'

Loop ik de trein uit, kijk ik naar beneden, heb ik een gat in mn broek. Nou zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat mijn lul uit mn boxer hing. En idd, vanuit die positie was het hele zaakje netjes gezien. Nog nooit heb ik mij achteraf zo erg voor iets zo erg geschaamd.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:56:06 #290
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58825290
Laatst in de trein zit ik zo tegenover een 16 jarige allochtone breezer. Nouja ik gewoon relax de metro lezen niks aan het handje. Krijgt ze ineens telefoon:

"Hey schatje blablabla..."

En toen ineens:

"hoezo zie je het niet meer zitten?"

dus ik begin een beetje te grijnzen, toen barste de hel los:

"en je hebt me bedrogen en je kunt het niet uitmaken over de telefoon en je bent zeker met die en die en het ging net zo goed blabla bla." Echt zo'n hele preek maar echt op z'n breezah. Dus ik moest aardig lachen natuurlijk. Begint die slet ineens tegen mij:

"en wat zit je nu te lachen met je k*nkerbek, vind je het grappig ofzo!"

He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58825576
Allochtone breezers?
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:10:05 #292
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58825621
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laatst in de trein zit ik zo tegenover een 16 jarige allochtone breezer. Nouja ik gewoon relax de metro lezen niks aan het handje. Krijgt ze ineens telefoon:

En toen ineens:

"en je hebt me bedrogen en je kunt het niet uitmaken over de telefoon en je bent zeker met die en die en het ging net zo goed blabla bla." Echt zo'n hele preek maar echt op z'n breezah. Dus ik moest aardig lachen natuurlijk. Begint die slet ineens tegen mij:

Wat zei je? Ja, waar kan ik kaartjes kopen voor je volgende voorstelling en hoeveel breezers kost me dat?
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:04:33 #293
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58827171
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Wat zei je? Ja, waar kan ik kaartjes kopen voor je volgende voorstelling en hoeveel breezers kost me dat?
"Doe je voor 2 groene breezers ook anaal?" vroeg ik. Waarop zij antwoorde: "nee alleen voor 2 rode"
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:06:36 #294
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_58827216
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef MrFl0ppY het volgende:

En toen ineens:

Je heb ter toch wel een breezer en een neukbeurt aangeboden om het gode te maken en/of haar te troosten?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:23:20 #295
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58827647
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:04 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

"Doe je voor 2 groene breezers ook anaal?" vroeg ik. Waarop zij antwoorde: "nee alleen voor 2 rode"
pi_58833579
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:57 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb een wel heel erge

Loop ik de trein uit, kijk ik naar beneden, heb ik een gat in mn broek. Nou zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat mijn lul uit mn boxer hing. En idd, vanuit die positie was het hele zaakje netjes gezien. Nog nooit heb ik mij achteraf zo erg voor iets zo erg geschaamd.
Je droeg alleen een boxershort?
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:33:20 #297
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_58838757
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Je droeg alleen een boxershort?
nee het gat in mn broek was zo groot dat je er doorheen kon kijken. En daarnaast hing mn lul ook nog eruit. Dus nou ja
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_58838997
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

nee het gat in mn broek was zo groot dat je er doorheen kon kijken. En daarnaast hing mn lul ook nog eruit. Dus nou ja
Mmmm okey... !
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:13:40 #299
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_58843329
wat mij overkomen is:
ik ging in de trein van alkmaar naar amsterdam centraal.
dus ik stap zo in, en ik stap uit op amsterdam centraal
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:30:44 #300
84341 alsem
ja toch
pi_58843829
een na laatste post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: