En de mams laat siliconen proppen in haar dochter als ze 15 jaar isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Drie zussen.... één zus zit met hersenbloeding... andere zus opgesloten in een internaat... en derde zus neukt alles wat los en vast zit. Lekkere familie, dat dan weer wel natuurlijk.
Dat zijn vader drugsbaron isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:36 schreef Day het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Rogier uit een hele rijke familie komt?
Ik vond Rogier redelijk intelligent overkomen in het telefoongesprek, maar het niveau van Larry Page kan hij onmogelijk halen, gezien zijn keuze voor vrouwen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Larry Page (ontdekker van google) is ook pas 32. Al betwijfel ik dat haar loverboy/coke dealer zich op die markt begeeft.![]()
Dat vind ik nog het meest bizarre, al vraag ik me af in hoeverre dat waar is. Want het lijkt me medisch niet verantwoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de mams laat siliconen proppen in haar dochter als ze 15 jaar is
Vreemde mensen![]()
Toen Amanda met Kerst op bezoek kwam, vertelde ze dat ze net een relatie met hem had. Nena reageerde meteen negatief - ze kenden beiden die Rogier al heel lang.........quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij kent haar al langer maar ze hadden pas 2 maanden wat met elkaar..
In Thailand kijken ze niet zo nauw, daar heeft ze ook haar wenkbrauwen laten tatoeëren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest bizarre, al vraag ik me af in hoeverre dat waar is. Want het lijkt me medisch niet verantwoord.
Dacht ik ook voordat ik hoorde van die chauffeur om niet op te willen vallen en die 4 jaar zonder sexquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:36 schreef Day het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Rogier uit een hele rijke familie komt?
Nou, ik ken in Rotterdam ook een jonge gozer waarvan de vader ontzettend rijk is (o.a. vastgoed) en die rijdt ook rond met chauffeur in verschillende auto's om zo de kans op ontvoering te verkleinen. Het is in het verleden nl. al een paar keer geprobeerd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
En daarom niet op wil vallen en iedere week in een andere auto met chauffeur rijd?
Inderdaad. Een lichaam is op die leeftijd nog niet helemaal ontwikkeld. Welke arts zou zijn vingers daar aan willen branden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest bizarre, al vraag ik me af in hoeverre dat waar is. Want het lijkt me medisch niet verantwoord.
Zieke shit, dat zou idd kunnen dan. Je moet het maar durven, in Thailand siliconen laten plaatsen. Dat ze dat vertrouwd, mocht het waar zijn. Krijgen we straks een lekkage in DGK.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
In Thailand kijken ze niet zo nauw, daar heeft ze ook haar wenkbrauwen laten tatoeëren.
Stel je een hele vieze familie uit Amsterdam voor en een klein blond meisje;quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest bizarre,
En zo'n gozer van stand, die zou wel een relatie met amoebe aangaan denk je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ken in Rotterdam ook een jonge gozer waarvan de vader ontzettend rijk is (o.a. vastgoed) en die rijdt ook rond met chauffeur in verschillende auto's om zo de kans op ontvoering te verkleinen. Het is in het verleden nl. al een paar keer geprobeerd.
Zou zomaar kunnen? Is gewoon een optie, hoor. We kennen die Rogier toch verder helemaal niet. Misschien is hij inderdaad een crimineel, misschien niet.
Zo was er ook een chirurg die Lola Ferrari steeds weer van dienst wasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De jongen over wie ik het net had wel ja. Ongelooflijk maar waar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
En zo'n gozer van stand, die zou wel een relatie met amoebe aangaan denk je?
Veel transsexuelen laten zich ook daar ombouwen, juist omdat ze daar geen psychologische gesprekken hoeven te voeren, maar meteen onder het mes kunnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zieke shit, dat zou idd kunnen dan. Je moet het maar durven, in Thailand siliconen laten plaatsen. Dat ze dat vertrouwd, mocht het waar zijn. Krijgen we straks een lekkage in DGK.
Verjaardagskadootje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:43 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Stel je een hele vieze familie uit Amsterdam voor en een klein blond meisje;
"Hier schet, dit is je bagaasje die je meekrijg voor de toekomst. Zorg dat je en rijke vent an de haak slaat.
Volgens mij kent Eric Rogier heel erg goed... Tenminste..aan de stem van Rogier te horen...Is niet helemaal hetero volgens mij. En waarschijnlijk ook niet voor Nena. Anders had ze niet zo gereageerd... TOCH!?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het kan, Day.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
De jongen over wie ik het net had wel ja. Ongelooflijk maar waar.
Ze hebben wel veel ervaring daar natuurlijk, veel transsexuelen in Thailand.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Veel transsexuelen laten zich ook daar ombouwen, juist omdat ze daar geen psychologische gesprekken hoeven te voeren, maar meteen onder het mes kunnen.
Ook dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel ervaring daar natuurlijk, veel transsexuelen in Thailand.
Iemand van stand kan wel wat beters krijgen...Als je dan toch een golddigger WILT hebben, dan neem je er natuurlijk 1 die er wat beter uitziet dan AmanDEL.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
En zo'n gozer van stand, die zou wel een relatie met amoebe aangaan denk je?
Rogier heeft 4 jaar gezeten, die kennis van jou ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ken in Rotterdam ook een jonge gozer waarvan de vader ontzettend rijk is (o.a. vastgoed) en die rijdt ook rond met chauffeur in verschillende auto's om zo de kans op ontvoering te verkleinen. Het is in het verleden nl. al een paar keer geprobeerd.
Zou zomaar kunnen? Is gewoon een optie, hoor. We kennen die Rogier toch verder helemaal niet. Misschien is hij inderdaad een crimineel, misschien niet.
Kan. maar die komt niet met zo'n greppeldel aanzetten in een vaste relatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:41 schreef Day het volgende:
[..]
En als je als golddigger dan wat aan de haak geslagen hebt, laat je dat ook niet zomaar door je vingers glippen door met Braajen in de koffer te duiken. Lijkt me.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Iemand van stand kan wel wat beters krijgen...Als je dan toch een golddigger WILT hebben, dan neem je er natuurlijk 1 die er wat beter uitziet dan AmanDEL.
Zou wel leuk zijn als Rogier en Nena het bijleggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:48 schreef Mika25 het volgende:
Iemand van stand kan wel wat beters krijgen...Als je dan toch een golddigger WILT hebben, dan neem je er natuurlijk 1 die er wat beter uitziet dan AmanDEL.
Ja, Thailand is een ontwikkelingsland waar ze gewoon in pubers snijden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En de één is nog lelijker dan de ander want ze zien er werkelijk niet uit of ze nou omgebouwd zijn of het zijn vrouwen met neptietenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als je meer dan 1 hersencel hebt, ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
En als je als golddigger dan wat aan de haak geslagen hebt, laat je dat ook niet zomaar door je vingers glippen door met Braajen in de koffer te duiken. Lijkt me.
Ah, vandaar die 4 jaar geen sex.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Rogier heeft 4 jaar gezeten, die kennis van jou ook?
Nou.... zelfs de Endstra tapes zijn de revue al gepasseerd in relatie met een bewoner(Natasia) én personeel (de thaibox leraar) van DGK.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:50 schreef avonne het volgende:
Als Rogier echt een hele foute jongen zou zijn die criminele dingen te verbergen heeft, zou hij haar niet DGK in laten gaan.
Ze zou veel te veel verklappen.
Toch?
Eh ja, toevallig wel. Het is geen lieverdje nl.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
België schijnt ook erg populair te zijn voor dat soort operatiesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, Thailand is een ontwikkelingsland waar ze gewoon in pubers snijden.
Doe-doei, die boob job is gewoon in Nederland gedaan hoor.
Anders ben je als ouders zieker dat Natasia.
Welnee, die Rogier heeft die Amoebe zowieso niks verteld over zijn handel en wandel. Dat mokkel is alleen maar goed om ff behoeftes in te bevredigen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:50 schreef avonne het volgende:
Als Rogier echt een hele foute jongen zou zijn die criminele dingen te verbergen heeft, zou hij haar niet DGK in laten gaan.
Toch?
Wanneer je als ouder je 19 jarige kind in handen van een loverboy laat gaan spoor je imo sowieso al niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:50 schreef APK het volgende:
ik geloof meer in de theorie dat hij 4 jaar getrouwd is geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jouw kennis = Rogier?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:52 schreef Day het volgende:
Eh ja, toevallig wel. Het is geen lieverdje nl.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ik geloof meer in de theorie dat hij 4 jaar getrouwd is geweest
quote:
Ze heeft zich 2 dingetjes laten ontglippen maarverder ook niet...ik denk dat ze wel weet dat ze haar kaken op elkaar moet houden niet voor hem maar voor haar eigen bestwilquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:50 schreef avonne het volgende:
Toch?
Dat staat zo goed als vast. Criminelen hebben een groot eergevoel.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:52 schreef Day het volgende:
Maar als Rogier een crimineel is op de manier waarop jullie suggereren moet Brian waarschijnlijk wel uit gaan kijken als hij dat huis uitkomt.
Voor Nederland geldt deze regelgeving:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:50 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |