Dat laat ik even over aan de mannen ... die kunnen dit onderwerp volgens mij heel visueel beschrijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef APK het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om in het update-topic in het kort te beschrijven wat hier aan vooraf gegaan is?![]()
Wellicht is het echte liefde en blijven ze elkaar eeuwig trouw en komt er een bruiloft in de gouden kooi.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Nena kan nog met een béétje waardigheid over straat. Amoebe heeft zichzelf nu als een werkelijke stoephoer tentoon gesteld.
Alsof zij moet worden ingeredenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian is vast aan het inrijden voor Huub.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:48 schreef Lunaflame het volgende:
Heeft hij zijn onderbroek nou nog aan??![]()
Jij bent het echt aan het timen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Nu schuin van achteren, hij houdt het al 3.5 minuten vol![]()
Weinig. Amanda heeft een beetje drank op en dan doet ze dit soort dingen. That's it.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef APK het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om in het update-topic in het kort te beschrijven wat hier aan vooraf gegaan is?![]()
Dat verbaast je toch niet ........ Gewoon minkukel-piemeltjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:49 schreef tipsch het volgende:
NIET gekomen!! mwuhahahaha!!!
Nah...die is harstikke trots op haar...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:47 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat moeder nooit meer de telefoon aanzet!
Vergeet niet Brians geweldige inleidende gitaarspel en het 'diepe' gesprek!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weinig. Amanda heeft een beetje drank op en dan doet ze dit soort dingen. That's it.
En Barts hilarische opmerking "doe je de groeten aan Rogier wanneer je bovenop ligt"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeet niet Brians geweldige inleidende gitaarspel en het 'diepe' gesprek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |