precies, en die gasten uit dat wereldje doen niets voor niets, vriendendiensten zijn puntje bij paaltje I.O.U.'s.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:38 schreef SuperbDeLux het volgende:
Dat is nou het vervelende van strafrechtadvocaat zijn; als je het een beetje goed wil doen, kom je binnen no-time in een ontzettend fout wereldje terecht.
wie werd er ook alweer in Thailand vermoord?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef multatuli het volgende:
Dat heeft een woordvoerster van het Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) vrijdag bevestigd. ‘Na een dreigingsanalyse van de NCTb bleek dat er een dermate grote dreiging bestond, dat beveiliging noodzakelijk was’, zei de woordvoerster.
Er is inmiddels een gesprek met de advocaat geweest. Moszkowicz is naar het buitenland vertrokken voor een korte al geplande vakantie. Over de inmiddels getroffen veiligheidsmaatregelen worden verder geen mededelingen gedaan. ‘Hij krijgt de beveiliging die nodig is’, laat het NCTb weten.
M. zit nu in het buitenland voor een 'korte, maar reeds geplande vakantie'. Dacht toch dat hij maandag een persconferentie zou geven. Misschien was het een kort geplande vakantie?
Dat denk ik niet. Milagro heeft volgens mij wel een punt als zij zegt dat hij er tot zijn strot inzit en niet meer terug kan. In den beginne denk ik dat Bram een net zo gerespecteerd strafpleiter wilde worden als zijn pa en dat is ook een tijdje goed gegaan. Dat zal nu wel wat minder worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:45 schreef Lemmeb het volgende:
Ach, daar doet Brammetje het gewoon om.
Mieremet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:56 schreef One_of_the_few het volgende:
wie werd er ook alweer in Thailand vermoord?
Komop zeg. Die gast is een wandelende testosteronspuit. Die doet het alleen maar voor de spanning en voor de seks.quote:
gelukkig is de cliėnt een oliedomme wereldvreemde onervaren man en trapt in deze zo compleet ondoorzichtige taktiek , organiseert een afscheidsfeestje alwaar hij zijn advocaat een gouden golfset geeft en vernoemt zijn pas geborene naar hemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik advocaat was van een problematische cliėnt, zou ik ook iemand een dreigtelefoontje laten plegen zodat ik dat later als argument kon gebruiken om deze persoon niet meer te verdedigen. Dan kwam ik nog op redelijk chique wijze van die cliėnt af.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef milagro het volgende:
gelukkig is de cliėnt een oliedomme wereldvreemde onervaren man en trapt in deze zo compleet ondoorzichtige taktiek , organiseert een afscheidsfeestje alwaar hij zijn advocaat een gouden golfset geeft en vernoemt zijn pas geborene naar hem
Wat een gelul. Je moet alleen werk en prive gescheiden houden en je niet vereenzelfigen met je client.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:38 schreef SuperbDeLux het volgende:
Dat is nou het vervelende van strafrechtadvocaat zijn; als je het een beetje goed wil doen, kom je binnen no-time in een ontzettend fout wereldje terecht.
niet dat luchtje dat jij beschrijft, nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jij vindt niet dat er een luchtje aan zit?
het is stil in amsterdamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:04 schreef ondeugend het volgende:
Dus we krigen binnenkort weer een liquidatietopic ?
Het was al veel te lang geleden !
Ik was ook flabbercasted.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, nieuwe TT.
Nou niet helemaal... 3 topics in 1 topic gestopt... en nu idd een nieuwe TT.,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Aha, nieuwe TT.
Jawel die was vanavond bij NOVA... en koos de kant van Bram.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef Takkesteeg het volgende:
Ben benieuwd of Gerard Spong nog in beeld gaat komen!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:39 schreef Lemmeb het volgende:
Kan iemand me even bijpraten trouwens waarom iedereen denkt dat dit bij Holleeder vandaan komt? Ik heb al twee jaar de krant niet meer gelezen.
Goed gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Drugshond het volgende:
Nou niet helemaal... 3 topics in 1 topic gestopt... en nu idd een nieuwe TT.,
Waar was dat ook alweer van?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:44 schreef milagro het volgende:
het zogenaamde "gaanwedeportiervergeten?" dilemma
Is dat niet als een portier in een foute discotheek je tegenhoud als je naar buiten loopt en om geld bedelt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |