abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:44:14 #51
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46410661
Er is niet zo veel aan te doen.
Ik las pas dat het mogelijk te maken heeft met het hebben van bepaalde verhoudingen bacteriestammen in het verteringskanaal; dikke mensen hebben meer van een soort die bij de vertering van normaal gesproken onverteerbare stoffen helpen.
Dikke mensen halen dus meer calorien uit hun eten dan dunne mensen en hebben dus aanleg om dik te worden. Bij dunne mensen roetsjt alles zo de darmen door en wordt er veel minder efficient energie uit het voedsel verworven.
Lekker zo doorgaan dus
Why does it hurt when I pee?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:52:09 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_46410937
Het kan van alles zijn, ook een hyperactieve schildklier.

Maar uiteindelijk kan je altijd breder worden, net als dat elke fatso dunner kan worden.

Probeer eens ipv al die KH's eens flink wat eiwitten te verstouwen en ga wat aan sport doen. Wedje leggen dat je gaat uitdijen?
pi_46411088
Veel boerenmelk drinken of slagroom eten/drinken.
pi_46423777
Ik zit met hetzelfde probleem, maar heb dan vooral extreem smalle heupen.. Is er een manier om die breder te laten worden?? Want fitness wel al 5 jaar en ben ook wel breed in de schouders etc, maar die heupjes blijven smal... Veel eten heeft ook niet zijn effect gezien mn extreme metabolisme..
pi_46460415
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef SHE het volgende:
Het kan van alles zijn, ook een hyperactieve schildklier.

Maar uiteindelijk kan je altijd breder worden, net als dat elke fatso dunner kan worden.

Probeer eens ipv al die KH's eens flink wat eiwitten te verstouwen en ga wat aan sport doen. Wedje leggen dat je gaat uitdijen?
pi_46461567
Het kan misschien ook door je ADHD komen. Een vriend van me heeft het ook en heeft ongeveer hetzelfde probleem als jij.
pi_46461597
Waarom moet een spijker KH's verruilen voor eiwitten? Ecto's hebben juist extreem veel koolhydraten nodig voor zover ik weet.

Tuurlijk zal ie ook eiwitten binnen moeten krijgen, maar als je te weinig koolhydraten binnen krijgt gebeurt er weinig. En dat is (voor zover mij bekend) juist het probleem bij ecto's die gaan trainen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 19 februari 2007 @ 17:04:57 #58
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46461909
Is het niet zo dat wanneer iemand als hij traint, dat je vaak ziet dat krachttraining weinig tot geen effect heeft, massa-wise, omdat zijn lichaam toch alle gekweekte spieren binnen no time opvreet?

Moet je inderdaad wel erg veel aan de eiwitten en weetikveelwat.
pi_46463505
Het is altijd wel grappig wat mensen "ontzettend veel eten" vinden.

Dit vind ik gewoon normaal, maar echt veel is het zeker niet!
pi_46465038
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:57 schreef McGilles het volgende:
Het is altijd wel grappig wat mensen "ontzettend veel eten" vinden.

Dit vind ik gewoon normaal, maar echt veel is het zeker niet!
Net zoals die magere pubertjes die 'HEEL VEEL' eten.
Blijken ze 4 boterhammen op een dag te eten en WEL EEN ANDERHALF BORD als avond eten.

Tsja, das niet veel.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')