Is die van jouzelf? (hij staat namelijk ook op Wikipedia)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct
nee ik kende hem van windows.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Is die van jouzelf? (hij staat namelijk ook op Wikipedia)
Niet per se, maar die zijn het leukst.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee ik kende hem van windows.
ik wist niet dat je zelfverzonnen pangrams bedoelde.
Die is mooi.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Shirley het volgende:
Symphonie van warmoranje rozen in feestelijk luxe-bouquet geschikt.
Die vind ik wel mooi. Lekker simpel. Het sterke van 'The quick brown fox' vind ik ook dat hij eenvoudig is en gemakkelijk te onthouden. Deze kan zich daarmee meten. 'Bukke zeug' van Ringo niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Shirley het volgende:
Sexy qua lijf, doch bang voor het zwempak
Is the answer in the question?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Is die van jouzelf? (hij staat namelijk ook op Wikipedia)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:05 schreef corc het volgende:
Vouw je sexy broek met chique gesp dan zelf !
Ik mis o.a. de x.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:14 schreef Aoristus het volgende:
tjemig, dit is moeilijk..
Onbetwist meesterschap.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:12 schreef corc het volgende:
Deze Fok!-quatsch vergt mij plenty wijsheid (en bambix!)
de jquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:03 schreef Lyr het volgende:
De bardelinquent met afwijking zocht 'n proxyserver.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:03 schreef Lyr het volgende:
Nee. Het Engels kent er wel een paar, maar dan is er toch met bepaalde woorden gesleuteld. Zie ook de Wiki-link in mijn OP.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:26 schreef LedZep het volgende:
Bestaan er zinnen waar elke letter uit het alfabet slechts 1x voorkomt?
Die is mooiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Een Fok!-versie, dan.
Die bijzonder mooie update van Replique duurt voor hardcore-Fokkers als QyRoZ en ZixS eigenlijk gewoon veel te lang.
ojaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef Lyr het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |