abonnement Unibet Coolblue
pi_46353101
zo is het
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:14:03 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46353111
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46353116
|SYlvia is een prachtige vrouw..misschien niet voor het spel. Maar ik vind haar echt super interessant, slim, grappig en ze is zo divers..van wijnproeven tot paaldansen ze vind alles leuk en stelt ook vaak echt goede vragen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46353118
niet
Now my death is more than just a sad song.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:14:14 #5
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_46353120
Dat duurde lang
pi_46353125
hebben dei respectloze mensen niet door dat ze storen in een gesprek? of zijn ze daar ook al naartoe gestuurd om tv te maken
pi_46353126
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sylvia redt het juist wel. De anderen flippen van dat soort discussies. Sylvia weet keer op keer weer heel rustig te blijven.
Helemaal mee eens, ik heb er juist respect voor dat ze zo rustig kan blijven.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_46353128
ze is gewoon heel wijs met veel rust in zichzelf
pi_46353131
Neeeeeeeeee, Brian gaat draaien
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46353133
Syl is gewoon in balans, schreeuwen hoeft niet altijd goede tv te zijn
pi_46353140
ik vindt sommige van jullie echt zeiken over syl en haar saaiheid

laat der lekker man
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:15:09 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353144
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:05 schreef Day het volgende:
En ook hier heeft Brian gelijk. Sylvia laat haar battles altijd door anderen uitvechten.
Dat vind ik een kortzichtige visie op hoe Sylvia in het spel staat. Sylvia voert geen battles, punt. Dat acht ze een inferieure en energievrete methode. En groot gelijk heeft ze. Sylvia slaapt het best van allemaal in het huis. Ze heeft zich itt tot alle anderen (misschien op Bart na) nog nooit verlaagd.
OK, het is wel een beetje saai voor ons.. gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:15:19 #13
58921 Day
You can fly!
pi_46353150
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk zijn, ik had ook nee gezegd als ik Natasia was.....
Want voor die 12 uur, heeft ze die 4 uur ook niet aan Natasia gegeven ( die ze wilde gebruiken om de boom op te tuigen met haar kinderen.
Syl wist dat ze deze boemerang een x terug kon verwachten.......

Maargoed.........ik zit daar niet dus ...ik gun het syl wel. [afbeelding]
Ik gun het sylvia wel, maar ik stoor me wel aan het feit dat ze zich altijd terugtrekt. Zelfs als het over haar gaat.
En iedereen doet het om z'n eigen manier dat klopt, maar Syl had net ook tegen Huub en Eric kunnen zeggen: jongens, we hebben tot morgenavond 9 uur, laat de rest er maar gewoon over nadenken. (wat ze dus echt niet erg vindt).

of

Jongens, dit gaat om mij, mag ik mezelf even verdedigen.

Ik vind Sylvia een leuke meid, maar ik zou me daar pesoonlijk ook heel erg aan storen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:15:25 #14
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46353154
Sylvia is van alles, maar niet saai. Ze heeft mooie levensovertuigingen, waar ze net over sprak. Syl is een supersterke vrouw, en nog wijs ook.
pi_46353156
Hup en ook nog effe die kutmuziek.
Hebben ze daar geen gewone platen.
pi_46353158
brian gaat draaien.. tijd om mn bedje op te zoeken dus
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_46353159
Natasia zei nog dat ze helemaal misselijk wordt van Bart. Dat ze niet meer tegen hem praat. En dat hij haar punten moest inleveren.
pi_46353160
Brian gaat draaien, tijd om wat anders te gaan doen of hopen dat we streams van iets anders krijgen.
Keep the Sunny Side Up
pi_46353161
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is gewoon geen grootbek. In het programma is dat misschien niet gunstig, maar ik vind het zelf enorm positief
Ze komt naast de andere bewoners misschien wat saai over, maar van die groep lijkt ze me ook een van de 'normaalste' mensen. En ik denk dat ze al heel snel doorhad dat het weinig zin heeft om tegen Satanatasia in te gaan, omdat die net zo lang blijft schreeuwen en onzin uitkramen, dat de opponent op een gegeven moment maar gewoon z'n mond houdt, omdat met dat wijf toch niet te praten valt.
pi_46353164
Als Natasia niet voor de hoofdprijs zou gaan zou ze zich niet zo druk maken over het wegstemmen van anderen en alleen met haar eigen doelen bezig houden.
Die doelen verwaarloost ze zelfs want ze wilt nog maar een keer in de twee weken gewogen worden en tot de zomer heeft ze om zoveel af te vallen zoals ze wilt.
En over de andere doelen heeft ze het niet eens meer.
Natasia gaat voor de villa en niet minder!!

(ben het niet eens met de TT )
pi_46353169
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef KimiK het volgende:
Syl is gewoon in balans, schreeuwen hoeft niet altijd goede tv te zijn
Je kunt je punt duidelijk maken zonder te schreeuwen, zelfs dat doet ze niet.
pi_46353181
Nou Sylvia wil draaien een keertje en die otter pikt gewoon haar plaats in...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46353182
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
|SYlvia is een prachtige vrouw..misschien niet voor het spel. Maar ik vind haar echt super interessant, slim, grappig en ze is zo divers..van wijnproeven tot paaldansen ze vind alles leuk en stelt ook vaak echt goede vragen.
pi_46353184
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef Lunaflame het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik heb er juist respect voor dat ze zo rustig kan blijven.
Inderdaad Dat geschreeuw van anderen kan je juist crossen met rustige beheerste Sylvia in montage Dat komt dan extra sterk over. Dat is óók televisie maken.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:16:37 #25
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46353188
De Gouden Kooi.
Het huis van black queen Natasia, drag-queen Natrasha, come-back Huub, Miss Tits Amanda, Brainless Brian, stille Bart en Sylvia... Sylvia de Struisvogel.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')