Dat heeft Aboutaleb dus gedaan he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef wonko het volgende:
Maar uit respect voor hun belangrijke functie moeten ze gewoon keuzes maken. Puur om verwarring te voorkomen.
waarom heeft ie dan een marokaans paspoort nodig??quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat denk je, is Aboutaleb niet genoeg geintegreerd? Die man spreekt beter Nederlands dan een gemiddelde boer....
Gewoon keuze maken voor 1 paspoort om verwarring en gevoelskwesties te voorkomen. Het gaat hier om een landsbestuursfunctie....daar mogen wel wat eisen aan gesteld worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zie je niets opnoemen waarom twee paspoorten nu of in de toekomst problemen zou kunnen opleveren (en welke problemen dit zouden zijn) en... waarom al deze 'problemen' zich niet zullen voordoen op het moment dat men één paspoort zou hebben.
Volgens mij is het voor bepaalde mensen een gevoelskwestie. Niets meer en niets minder.
in het geval van Aboutaleb kan die geen afstand doen van zijn Marokkaanse nationaliteit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja hoe het ook zij, hij kan nog zo hard schreeuwen dat "hij loyaal aan Nederland is", maar zolang hij daarnaast geen afstand doet van zijn tweede nationaliteit is dat weinig meer dan een wassen neus in mijn opinie
Waarom zou je je daar zo druk om maken? Die 10 euro voor een visum die je bij aankomst kunt betalen.quote:waarom zouden deze mensen het recht hebben om dat niet te hoeven doen?
Hij heeft het nooit gebruikt zegt die. Dus blijkbaar heeft die het helemaal niet nodig....quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef MadMarine het volgende:
waarom heeft ie dan een marokaans paspoort nodig??
Wie zegt dat...de Marokkaan of de Nederlander?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat heeft Aboutaleb dus gedaan he.
jah, en als hij dat marokaanse paspoort al zo verschrikkelijk lang niet gebruikt heeft, waarom doet ie dan elke keer al die moeite om zijn paspoort opnieuw te verlengen??quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef wonko het volgende:
[..]
Gewoon keuze maken voor 1 paspoort om verwarring en gevoelskwesties te voorkomen. Het gaat hier om een landsbestuursfunctie....daar mogen wel wat eisen aan gesteld worden.
En als die Abou dat paspoort nooit gebruikt heeft....wat doet hij er dan nog mee? Ik vind het idee dat een deeltijd Marokkaan of deeltijd Turk dit land bestuurt geen fijn idee. Mag ik als Nederlander verwachten dat Nederland door Nederlanders bestuurt wordt?
en waarom heeft hij er dan een?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit gebruikt zegt die. Dus blijkbaar heeft die het helemaal niet nodig....
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef MadMarine het volgende:
heb je wel eens naar het buitenland gereisd?
een heleboel andere nederlanders wel, sterker nog iedereen moet daarvoor een geldig visum aanvragen wat een hoop tijd en vaak ook nog geld kost. waarom zouden deze mensen het recht hebben om dat niet te hoeven doen?
Tja...je weet nooit wanneer het wel uitkomt om te hebben....quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef MadMarine het volgende:
[..]
jah, en als hij dat marokaanse paspoort al zo verschrikkelijk lang niet gebruikt heeft, waarom doet ie dan elke keer al die moeite om zijn paspoort opnieuw te verlengen??
doe nou niet alsof je dom bent, we hebben het hier niet over australiequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Met een Marokkaans paspoort hoeft Aboutaleb nooit een visum te kopen?
Die moet net zoveel moeite doen als ik om Australie binnen te komen.....
Waar staat dat die dat doet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef MadMarine het volgende:
en waarom heeft hij er dan een?
en waarom doet hij dan al die moeite om zijn paspoort elke keer weer te verlengen
inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef wonko het volgende:
[..]
Tja...je weet nooit wanneer het wel uitkomt om te hebben....
maar hij is toch juist NEDERLANDS, en niet MAROKKAANS???quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waar staat dat die dat doet?
De Marokkaanse nationaliteit is iets wat altijd bij je blijft, dat kun je niet wegdoen....
Ow boehoehoeoeoeoe... Iemand met een dubbel paspoort hoeft geen extra moeite te doen om Marokko in te gaan... Wat een schandequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:24 schreef MadMarine het volgende:
doe nou niet alsof je dom bent, we hebben het hier niet over australie
Als hij dan zo voor Nederland gaat waarom dan die moeite van het verlengen? En hij kan er afstand van doen...misschien niet volgens Marokko maar als gebaar zou het hem niet misstaan. Het is ten slotte een zeer verantwoordelijke functie waarin vertrouwen absoluut onontbeerlijk is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waar staat dat die dat doet?
De Marokkaanse nationaliteit is iets wat altijd bij je blijft, dat kun je niet wegdoen....
Marokko.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef MadMarine het volgende:
hij is toch NEDERLANDS, en niet MAROKKAANS???
ik bedoel, waar is die gast nou helemaal geboren??
als je er toch zo makkelijk over denkt kun je me vast wel vertellen waarom we überhaupt een aanvraag moeten doen om naar een ander land te gaan, hè?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow boehoehoeoeoeoe... Iemand met een dubbel paspoort hoeft geen extra moeite te doen om Marokko in te gaan... Wat een schande![]()
![]()
![]()
Dat kost ook zoveel moeite he... Ik denk dat jij mij vast wel kunt vertellen hoeveel (moeite) het kost om Marokko binnen te komen....
Ah...het mannetje heeft weer een opening gevonden om offtopic te gaan. Open je eigen topic of blijf ontopic.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow boehoehoeoeoeoe... Iemand met een dubbel paspoort hoeft geen extra moeite te doen om Marokko in te gaan... Wat een schande![]()
![]()
![]()
Dat kost ook zoveel moeite he... Ik denk dat jij mij vast wel kunt vertellen hoeveel (moeite) het kost om Marokko binnen te komen....
Als jij vindt dat het dit ook maar iets met vertrouwen heeft te maken dan is dat jouw probleem. Gelukkig ben je vrij in Nederland om zelf te bepalen op welke partij je gaat stemmen. Dan stem je toch op een partij die jij wel kan vertrouwen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]
en waarom zou dat geen reëel probleem kunnen zijn?
gaat het in de politiek niet juist om vertrouwen???
Zie hierboven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef wonko het volgende:
[..]
Mag ik als Nederlander verwachten dat Nederland door Nederlanders bestuurt wordt?
Waar staat dat die moeite doet om zijn paspoort te verlengen? Er staat duidelijk dat hij hem nooit gebruikt....quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef wonko het volgende:
Als hij dan zo voor Nederland gaat waarom dan die moeite van het verlengen?
Dat doet die dus ook. Zie quotes uit een eerder bericht....quote:En hij kan er afstand van doen...misschien niet volgens Marokko maar als gebaar zou het hem niet misstaan.
Daarvoor heeft die een eed afgelegd. Net als ieder ander. En blijkbaar vertrouwen o.a. Balkende en bos in hem....quote:Het is ten slotte een zeer verantwoordelijke functie waarin vertrouwen absoluut onontbeerlijk is.
hij heeft er toch nog steeds een of wat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Marokko.
Maar waar lees jij dat hij elke keer nog veel moeite doet om zijn Marokkaans paspoort te verlengen?
Moet je echt een aanvraag indienen om naar Marokko te gaan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:27 schreef MadMarine het volgende:
als je er toch zo makkelijk over denkt kun je me vast wel vertellen waarom we überhaupt een aanvraag moeten doen om naar een ander land te gaan, hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |