Dat klinkt vrij Duits idd.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Kep er ergens wel respect voor. Ze doen gewoon wat ze willen, zijn gewoon zichzelf, en trekken zich amper wat aan van wat een ander van ze denkt.
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
zijn gewoon zichzelf
maar we blijven geen respect voor ze hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Kep er ergens wel respect voor. Ze doen gewoon wat ze willen, zijn gewoon zichzelf, en trekken zich amper wat aan van wat een ander van ze denkt.
Die chickies moeten dus of lesbisch of vallen op gays.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef Victor_Eremita het volgende:
Het ergste is dat ze een soort afschuwelijk ongeluk zijn. Je moet er gewoon naar blijven kijken.
Nouja, het allerergste is dat gaylord waarschijnlijk keiveel chickies kan krijgen.
Volgens mij zit het bij die optredens altijd barsensvol met tienermeisjes hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:33 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Die chickies moeten dus of lesbisch of vallen op gays.![]()
Dit is pure jaloezie.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:33 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Die chickies moeten dus of lesbisch of vallen op gays.![]()
dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik ze zagquote:Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef Antal het volgende:
die zanger lijkt erg veel op figuren uit Final Fantasy...
[afbeelding]
![]()
![]()
Emo's zijn toch vaak te depri om muziek te maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
[afbeelding]EMO ALERT EMO ALERT[afbeelding]
hij weet niet eens wat emo isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Emo's zijn toch vaak te depri om muziek te maken?![]()
Wtf, die ouders hebben echt ernstig gefaald in de opvoedingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef MacKniver het volgende:
Dit was Bill Kaulitz toen ie nog wel normaal was! Nog steeds zijn haren zwart geverd though...
http://www.youtube.com/watch?v=Q7thIB21uEE
nee, bollquote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:16 schreef bolletje_25 het volgende:
Die derde is een wijf, toch?Zeg dat het geen kerel is.
Jawel, Het is een kerelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:16 schreef bolletje_25 het volgende:
Die derde is een wijf, toch?Zeg dat het geen kerel is.
hun ouders zijn gescheiden en dat hij gebrek heeft aan een vaderfiguur... tsjahquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wtf, die ouders hebben echt ernstig gefaald in de opvoeding.
Daar lijkt 'ie helemaal een meid / travo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef MacKniver het volgende:
Dit was Bill Kaulitz toen ie nog wel normaal was! Nog steeds zijn haren zwart geverd though...
ik weet niet waar ik moet beginnen, maar echt alles is fout aan die fotoquote:
Ah, juist. Een jong dat op een kortharig wijf lijkt, als een wijf beweegt en "It's Raining Men" zingt. Aparte definitie van normaal heb jij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef MacKniver het volgende:
Je bedoelt dat die achterste met zn schoenen op die bank zit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik moet beginnen, maar echt alles is fout aan die foto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |