Ach een kind meldt zich niet uit zichzelf aan bij zo'n programma. En aangezien zijn verdere carriere als een raket verliep moeten die ouders wel iets goed hebben gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wtf, die ouders hebben echt ernstig gefaald in de opvoeding.
My, my..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, boll
hij is een kerel en Bills droomvrouw is grappig en spontaan
dus sla je slag, zou ik zeggen
Agreequote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Nou en, als het een wijf was het ik hem lekker gevonden, en als het een man blijkt te zien opeens niet...![]()
Deze dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
Het enige leuke in dat liedje is hoe hij zegt:
Ridin through the monsoon ... blabla nogwat
De Duitse versie is beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
My, my..![]()
* zet Through the Monsoon af
"Tom fick me!!"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Deze dus
http://www.youtube.com/watch?v=JYyn1GikUYQ
En Paul de Leeuw owned btw!![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef JacsReality het volgende:
[..]
Kijk hier voor nog wat meer leuke foto's van 'hem' Gozah's die op Tjikkies lijken :')
wat een kkslet zegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Tom fick me!!"
Stelletje slettebakken heeft ook weer hun trend van het moment gevonden!![]()
Das al meer dan een halve eeuw geleden. Alsof wij Nederlanders in de vorige eeuw in Indonesie zo lief zijn geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:13 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoe kan je nou als Nederlandse vrouw nou op DUITSERS vallen. Hebben die dames dan niets van geschiedenis en de Tweede Wereldoorlog geleerd :x
traitor...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |