de derdequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef SoupNazi het volgende:
Bedoel je met dat wijf die linker of de derde?
Ja,quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Van links naar rechts:
Een sjagarijnige pot
Een wigger
Een gaylord
De pizzabezorger die toevallig ook op de foto staat
Of mis ik iets?
Huh, waar heb je het nou over man, zeikerd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Omdat je hun muziek goed vindt, ben je gay? Kneus![]()
Kom uit de kast!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Omdat je hun muziek goed vindt, ben je gay? Kneus![]()
zeg ga eens heel gauw carnaval vierenquote:
*gay* -alertquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef Hakbar het volgende:
Ik vind die derde wel lekker.
Ja, dankje. Nee, maar als het een vrouw was geweest had het helemaal chill geweest. Lijkt een beetje op een dier zo met dat haarquote:
Volgensmij is dat geen wijfquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:27 schreef Devlinsect het volgende:
Wat heeft dat lelijke wijf nou in haar hand?
Dat was de garp.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgensmij is dat geen wijf
Hij heet Billquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef Hakbar het volgende:
Ik vind die derde wel lekker.
Nou en, als het een wijf was het ik hem lekker gevonden, en als het een man blijkt te zien opeens niet...quote:
De zanger van The Darkness kan er anders ook wat vanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:06 schreef rena het volgende:
Die zanger is echt het engste wat ik ooit gezien heb![]()
nagellak bij mannen ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik dacht dat ze zulk haar hadden verbannen na de jaren '80.
Werk iig niet bij de belastingdienst.quote:
quote:TH-die hard: '...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
' *gaat uithuilen*
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou die bill trouwens mijn bed niet uitschoppen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
[afbeelding]EMO ALERT EMO ALERT[afbeelding]
21.00 Carnaval @ Heerlenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ga eens heel gauw carnaval vieren![]()
haha dat zegt ietsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
21.00 Carnaval @ Heerlen
btw iedereen klaagt over slechte muziek, stonden wel op het punt in Amerika door te breken als ik het goed heb?
wat heeft die knakker er nu mee te maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zie ik Marco Borsato niet doen?
Dat noemen ze Pop-Rock.quote:
kut altoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat noemen ze Pop-Rock.
Dus iedereen die gelijk Emo loopt te schreeuwen; die kut apen van Tokio Hotel hebben niets te maken met echte Emo.
Het is Goth, "gothics" bestaan niet.quote:
Er zijn vast veel mensen met jou eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat een reacties met intellect.
Oh, en fuck altos.
[..]
Het is Goth, "gothics" bestaan niet.
zelfreflectie enzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Oh, en fuck altos.
Jij zal het wetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Oh, en fuck altos.
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:45 schreef st0fzuiger het volgende:
stil jij gladiool, die jongen weet alles over rare subculturen!!quote:
'goth' is 'gothic' afgekort. als 'gothics' volgens jou niet bestaan, dan heten het nog altijd 'Goths'.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Oh, en fuck altos.
[..]
nee. Nep J-rock/Visual Kei(Japanse glamrock).quote:
DAAR GAAT M'N HELE POST OVER!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:09 schreef Shadowke het volgende:
[..]
dan heten het nog altijd 'Goths'.
Jezus, wat is dat nou weer voor yeti die uit haar ijsgrot is gehobbeld?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef tonks het volgende:
Ach vroeger was het nog veel erger.
[afbeelding]
Heb een beetje respect knul!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat nou weer voor yeti die uit haar ijsgrot is gehobbeld?![]()
Bwahhaahahaha, respect voor Glam *?.. bwhahaha.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Van links naar rechts:
Een sjagarijnige pot
Een wigger
Een gaylord
De pizzabezorger die toevallig ook op de foto staat
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:41 schreef joachim87 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cWdjd1B3v18
Duitsers....
Zegt al genoeg dacht ik zo
Zal Janetje wel zijn, die voelt zich in haar vrouwelijkheid aangetast. Bill lijkt eerder op een lekker wijf dan zij ooit zal doenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:06 schreef tonks het volgende:
wie is er nu weer reacties aan het verwijderen
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal Janetje wel zijn, die voelt zich in haar vrouwelijkheid aangetast. Bill lijkt eerder op een lekker wijf dan zij ooit zal doen
Ja, maar wel zonde...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:29 schreef Adelante het volgende:
Tsjah, ze hebben gewoon hun Duitse cd (Shrei) nu in het Engels (Scream) uitgebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |