Jazeker, kleine deugnietquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
Jij wel dan?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef jogy het volgende:
Een maand geleden nog zo'n pot gekocht, nooit open gemaakt. Vermoedelijk kreeg ik onderbewust weer die jingle door toen ik keek en kocht ik het. Eenmaal aangekomen kwam ik er weer achter dat het op kots leek.
Zit ie ook in jouw hoofd ondertussen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maak je iedereen blij, met een kut liedje. Die heel de dag in je hoofd zit.
Jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zit ie ook in jouw hoofd ondertussen?
Wat loop je dan te lullen:quote:
Zeker teveel van dat spul gevrotenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee
Nee want het leek net kotsquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat loop je dan te lullen:
[..]
Zeker teveel van dat spul gevroten
Jij bent niet het persoon dat je daardoor laat tegenhouden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee want het leek net kots![]()
Dat zeg ik. Ik ken jou.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat ik dan wel weer seksie vind
Zelfs al zou ik dat willen, het zou technisch gezien niet eens mogelijk zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hihi, zullen we baby's maken?![]()
Jij mag ze uitpoepen hoor..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik dat willen, het zou technisch gezien niet eens mogelijk zijn
Godzijdank
Dat zijn geen echte baby'squote:Op donderdag 15 februari 2007 21:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jij mag ze uitpoepen hoor..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |