Dat hoop ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:08 schreef Sug4r het volgende:
Zit Amanda nu al aan de appelsap met Amaretto?
Het is zo'n IT wizzkid dat het bestaan van alt-codes hem onbekend was (hij kwam daar in DGK achter)quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is een echte ICT ing. ? Das heel vreemd, want op de ICT leer je hoe je in project-groepen moet functioneren, dat is een belangrijk element van de opleiding. Maar vreemd genoeg zie ik dat niet terug in Brainless' gedrag, hoewel ik de eerste 3.5 maand gemist hebt, misschien dat ie toen anders was in gedrag.
Door Amanda laten knippenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
Wat heeft Huub met z'n haar gedaan.
Eric is dan ook geen Huub die in zijn onstilbare zucht naar erkenning meteen het achterste van zijn in de vijver gesprongen tong exhibitioneert.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef Sug4r het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel wat meer van Eric verwacht.
Misschien dat het nog te vroeg is maar hoe hij binnenkwam dacht ik dat wordt heel leuk. Maar tot nu toe heb ik nog niet veel gezien
Geknipt door Amanda.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
Toch beroepsdeformatiequote:
Tis een RUK wizzkid meer nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is zo'n IT wizzkid dat het bestaan van alt-codes hem onbekend was (hij kwam daar in DGK achter)
*verwacht niet dat iedereen ze uit z'n hoofd kent, maar dit was wel heel erg voor een "pro"
Amanda. En dat is tegenwoordig de nieuwe trend kwa kapselsquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |