Zo'n achterbakse backstabber is ze ook wel om dat te doen jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:53 schreef Helo het volgende:
[..]
Wat ik beetje dacht dat cally wist dat het gebeurde maar er niks van zei.
Tering, wat een scène! En dat knippen ze eruit!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef outcast_within het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5eFeTFyZctU
Damn ja! Die was echt goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Tering, wat een scène! En dat knippen ze eruit!!!
Hey ja verdomme je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Het viel me trouwens op dat de envelop waarin de pen zat rechthoekig was!![]()
Scherp!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Het viel me trouwens op dat de envelop waarin de pen zat rechthoekig was!![]()
Of... het betekent iets!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Scherp!
Flutserie boehoe, zo nep!![]()
![]()
hij is ook geproperdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Teije het volgende:
[..]
Klopt, Orenji releases worden echt met de week slechter![]()
Lampkin is van Aerelon!quote:Op woensdag 14 maart 2007 04:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, dus Baltar is van de kolonie Aerelon en Lampkin heeft dezelfde accent als wat Baltar in die aflevering (zie 3x16) liet horen... Is er misschien meer dan dat?
Ik heb gisteravond het eerste deel van de miniserie nog eens gekeken, en het viel mij op dat Baltar toen al gek begon te worden, dus dat zal het niet zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe jah , maar volgus mij word baltar ook een beetje gek
Bizar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond het eerste deel van de miniserie nog eens gekeken, en het viel mij op dat Baltar toen al gek begon te worden, dus dat zal het niet zijn
Maar, ik heb nog een goede theorie over de rechthoekige enveloppe: Lampkin is stiekem van Earth, dus hij weet de weg al naar aarde omdat hij een van de Five Priests is, ergo, een van de Final Five is!Lampkin is Cylon!
SCHOKKEND!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik eerder alquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die advocaat is tof; lekker mysterieus en manipulatief... een perfecte Cylon![]()
Maar zonder onderbouwing, behalve dat hij op Baltar lijktquote:
Huh?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Maar zonder onderbouwing, behalve dat hij op Baltar lijkt![]()
Dus hij is er wel 1 omdat wij denken dat het niet zo is dus daarom is hij er geen.........quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Madine het volgende:
Lampkin is zo overduidelijk een Cylon dat hij er wel geen zal zijn, maar de makers weten ook wel dat wij zo denken dus misschien is hij er daarom juist wél één! Maar waarschijnlijk verwachten ze ook wel dat mensen zo doordenken, dus hij zal er vast wel géén zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |