WHOOOWW, Brad Pitt is egt heeel beroemdquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gisteren lag ik lekker met m'n nieuwe vlam in bed en na haar lekker geil te hebben gemaakt begint ze me lekker te pijpen.![]()
Op een gegeven moment, toen ik bijna op m'n hoogtepunt kwam vroeg ze 'Vind je het goed als ik morgen bij Brad Pitt'?
Vuige kuthoer. [afbeelding]
Oprotten, kankeremo.quote:
Pas als jij begint met het bezitten van humor.quote:
Eigenlijk had je dus nooit in dit topic mogen reageren met jouw redenatie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Pas als jij begint met het bezitten van humor.
Duurt nog even.
quote:
Hey geile rugridder van.quote:
best gedaan, houden bij je best gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef EvilThijn het volgende:
FiPo. tvp en stormloop
ach je hebt je best gedaan tot een garpje![]()
Ik ben de beste, i know i know.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
best gedaan, houden bij je best gedaan![]()
![]()
quote:
WHAHAHAHAHA!111111!!11!!¡¡11!1¡?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:45 schreef Rekkie het volgende:
Wakker worden knul, je hebt een natte droom!
Rustig, rustig.... niet direct in de spiegel kijken, daar schrik je inderdaad van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA!111111!!11!!¡¡11!1¡?
dankzij deze post snapte ik het pas btw....quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar mag ze nou bij Brad pitten?
muhahahahahaha na deze heb ik het niet meerquote:
Ik kon het ook niet echt waarderen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:22 schreef Jajong het volgende:
Ik vind het anders niet heel grappig, die grap.
Ik vind het in ieder geval leuk dat je het probeert. Ga zo door.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet echt waarderen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval leuk dat je het probeert. Ga zo door.
Woohoo, nog iemand met een iq boven het aantal verdiepingen van de skyline in Drachten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:31 schreef faberic het volgende:
ik snap hem! ja! ik snap hem! jaaaaaaaaaaa
Verkapt "ik-ben-jaloers-op-mensen-die-zeggen-dat-ze-Brad-Pitt-kunnen-krijgen"-reactiequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:37 schreef HetVraagteken het volgende:
Verkapt " Ik kan ook de meiden krijgen die Brad Pitt kan krijgen" topic![]()
Je hebt me doorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef caffeinjunk het volgende:
[..]
Verkapt "ik-ben-jaloers-op-mensen-die-zeggen-dat-ze-Brad-Pitt-kunnen-krijgen"-reactie
Hoi afzuigkapquote:
Beetje laatquote:
Girl ALERT!!!quote:
Ik snapte hem heul welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Girl ALERT!!!
Vrouwen, snappen de garp niet..![]()
Ja, nadat je heel het topic hebt doorgelezen..quote:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, nadat je heel het topic hebt doorgelezen..
Wellus en MBO'ers zijn geen studentquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:12 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Dacht ik reageer ook eens in onz![]()
Nietus en zeur niet zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wellus en MBO'ers zijn geen student
Pas als je een leuke garp kan vertellen, dan praten we verder. Tot die tijd moet je gewoon braaf je mondje houden...quote:
Ik kan geen garp vertellen, want zoiets bestaat niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pas als je een leuke garp kan vertellen, dan praten we verder. Tot die tijd moet je gewoon braaf je mondje houden...![]()
Je zit duidelijk nog lang niet genoeg op Fok!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik kan geen garp vertellen, want zoiets bestaat niet.
Of gewoon in onz.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je zit duidelijk nog lang niet genoeg op Fok!![]()
Je mist trouwens nog een hobby...quote:
En dat is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mist trouwens nog een hobby...
Ojee weer zo eenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wellus en MBO'ers zijn geen student
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gisteren lag ik lekker met m'n nieuwe vlam in bed en na haar lekker geil te hebben gemaakt begint ze me lekker te pijpen.![]()
Op een gegeven moment, toen ik bijna op m'n hoogtepunt kwam vroeg ze 'Vind je het goed als ik morgen bij Brad Pitt'?
Vuige kuthoer. [afbeelding]
Herro!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |