Volgens mij heb ik ergens gelezen in een interview dat de makers gezegd hebben dat die EMP en de lancering van die raketten twee onafhankelijke gebeurtenissen waren.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:05 schreef csar het volgende:
Waarschijnlijk veroorzaakten de 2 kernkoppen de EMP (electromagntic pulse).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 05-04-2007 23:18:03 ]
In de film 'the day after' (niet te verwarren met 'the day after tomorrow') zie je een vergelijkbare scene, wanneer de inwoners van Kansas City naar opstijgende Minuteman raketten kijken (inclusief trillingen). De silo's stonden tientallen miles van Kansas City af op de vlaktes van Missouri.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef maartena het volgende:
Wat mij meer bezighoud is WAAR de raketten vandaan kwamen. Ze zeiden in de serie al "the nearest missile base is over a 100 miles away in montana", en die raketten veroorzaakten trillingen in het dorp. Dat zou betekenen dat ze binnen 5 kilometer ofzo zijn afgeschoten, en dat is ook te zien aan de afstand. Om trillingen te veroorzaken zoals ze in de bar waarneemden, moet de raket toch vlakbij het dorp zijn gelanceerd.
Alleen ligt Kansas City een goede 300+ miles van Jericho - en de vlaktes van Missouri nog verder.quote:Op vrijdag 6 april 2007 06:56 schreef csar het volgende:
In de film 'the day after' (niet te verwarren met 'the day after tomorrow') zie je een vergelijkbare scene, wanneer de inwoners van Kansas City naar opstijgende Minuteman raketten kijken (inclusief trillingen). De silo's stonden tientallen miles van Kansas City af op de vlaktes van Missouri.
18 April.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
wanneer is de volgende episode weer? volgens mij nu een aantal weken niet meer.
Waarom nou weer niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
wanneer is de volgende episode weer? volgens mij nu een aantal weken niet meer.
Is TVGuide.com dan echt zo moeilijk?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef Blaxje het volgende:
18 April.
ben het met je eens, zoals ik hier al eens gezegd heb gebeurt er ongeveer 1x in de 5 afleveringen iets met het 'grote' verhaal, de nukes dus en de rest is maar om het geheel een beetje te rekken. Niet erg spannend dus.... maarja wil nu ook wel weten hoe het afloopt, al verwacht ik er niet veel vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef AndyD het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan deze serie? En dan vooral de slechte muziekkeuze en die vrouw van de ex-burgemeester. En de quasi-suffe verhaallijnen. Het startverhaal van de serie is erg interessant, maar ze hebben er verder nog weinig spannends mee gedaan. Het is meer een soort soap.
Is Jericho nog boeiend Jivis?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef Jivis het volgende:
Ze begonnen wel okee na de break, maar afgeopen aflevering viel het weer wat tegen, op Hakwins na. Maar goed, we zijn nu (hopelijk) wel van die uiterst irritante Roger af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |