volgens mij ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn die morse piepjes elke aflevering hetzelfde hoor![]()
Toffe aflevering trouwensquote:Afl. 1: Jericho Pilot
Afl. 2: Jericho Fallout
Afl. 3: Jericho Three
Afl. 4: He knows Rob
Afl. 5: There is a fire
Afl. 6: The EMP hits
Afl. 7: Pray for NYC
Afl. 8: Rob not FBI
Afl. 9: AOV Surprise
Afl. 10: It begins with
Afl. 11: 6 and ends with
Afl. 12: Bloodshed
Afl. 13: Bleeding Kansas
Afl. 14: 4 down 4 to go
Afl. 15: They will need it
Dat zal dus wel over de tank gaan dan>quote:
Ik heb die van aflevering 15 even nageluisterd met de morse code erbij en die klopt iig. Dus neem ik aan dat de rest ook wel zal kloppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef Zhenar het volgende:
Ik geloof het niet helemaal hoor, die codes.
Dat morse stukje duurt altijd zo kort, daar kunnen echt niet zoveel letters in zitten.![]()
was allang bekend hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:57 schreef planethugo het volgende:
die piepjes gaan ook best snel dus dan lijkt het al snel allemaal op elkaar. iig wel een leuk detail wat we allemaal nog niet wisten
In topic 2 kwam het even aan bod:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
ben het hier anders nog niet tegengekomen?
gevolgd door uitleg.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Het mooie is dat de morse code ook daadwerkelijk wat betekend!
hehe ok dan. Denk ik ook eens met wat nieuws te komen blijkt het oud nieuws te zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Symer het volgende:
[..]
In topic 2 kwam het even aan bod:
[..]
gevolgd door uitleg.
Dat was dus niet het legerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:55 schreef Symer het volgende:
Afgelopen aflevering kwam het leger zelfs Jericho een bezoekje brengen. Dat leger is Jericho uitgejaagd waardoor de Jerichanen nu een tank hebben die ze nog nodig gaan hebben als we de morse goed interpreteren
Het trekt dus idd bij. Ik was ook van plan te stoppen na de winterstop, maar nu kijk ik weer met plezier
CBS heeft onlangs alle promo's van Youtube laten verwijderen, verder waren er volgens mij geen sites die die dingen zelf hostte.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:59 schreef Chen het volgende:
Overigens; weet iemand waar ik de trailer van de volgende episode kan bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |