SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Het is toch duidelijk dat alleen de USA getroffen is? Althans ik concludeerde uit de vorige twee afleveringen dat die hele operatie is opgezet door de Amerikanen zelf, en dat Hawkins één van degenen is die de operatie moest uitvoeren. Maar nu is hij dus gevlucht, met zijn familie, omdat anders in de explosie zijn familie zou sterven. Nu is zijn werkgever daar achter gekomen en deze wil Hawkins vermoorden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef Symer het volgende:
Eindelijk wat meer over het grote plaatjeEn ze gaan eindelijk het dorp eens uit
Dus Amerika heeft nu 6 hoofdsteden?En Duitsland stuurt dus ook voedselpakketten, kunnen we dan concluderen dat de wereld niet met elkaar aan het vechten is en dat alleen Amerika getroffen is?
Maar waarom is het VN-leger er dan nog niet om de orde te handhaven, en waar heeft Amerika die rakketten dan naar toe geschoten?
Lennie James/Hawkins vind ik eigenlijk niet zo bijzonder goed acteren. Hij komt wel overtuigend over, maar daar blijft het ook bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:01 schreef Jivis het volgende:
Heel aardige aflevering. Dat gedoe in het tradingkampement deed me een beetje aan Children of Men denken, weet niet waarom. Wat ik wel erg vaag vind is dat het stadje Jericho niet overspoeld wordt met plunderaars, vooral als je de situatie in dat kamp zag. De Hawkins-verhaallijn blijft overigens het meest interessante aan de serie, dat is ook veruit de beste acteur van de serie. Wat me absoluut niet boeit, zijn al die familieverhoudingen of Roger met z'n "bright light"
En de muziek is inderdaad erg sterkDoet een beetje Keltisch aan.
Het is inderdaad geen heel bijzondere acteur, maar voor Jericho-begrippen vind ik dat die het goed doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:20 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Lennie James/Hawkins vind ik eigenlijk niet zo bijzonder goed acteren. Hij komt wel overtuigend over, maar daar blijft het ook bij.
Als je de vorige aflevering mag geloven was het dus intern terrorisme, van Amerikanen zelf dus. Ik zag in ieder geval toen Hawkins cell werd ingelicht alleen maar "doorsnee" Amerikanen, dus geen mensen met bijv. een arabisch uiterlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:00 schreef Symer het volgende:
Dus Amerika heeft nu 6 hoofdsteden?En Duitsland stuurt dus ook voedselpakketten, kunnen we dan concluderen dat de wereld niet met elkaar aan het vechten is en dat alleen Amerika getroffen is?
Dat is inderdaad de grootste vraag. Het hoofdkwartier van de VN zit in New York, en New York was gespaard. Maar wil de VN zich wel mengen in zo'n enorme burgeroorlog (wat het lijkt te zijn geworden met de 6 hoofdsteden) en een land waar zeker een stuk of 20 steden vernietigd zijn door kernwapens?quote:Maar waarom is het VN-leger er dan nog niet om de orde te handhaven, en waar heeft Amerika die rakketten dan naar toe geschoten?
Klopt, maar wat niet duidelijk is of deze terroristische organisatie ook in andere landen aanvallen heeft uitgevoerd. Canada? Engeland?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:18 schreef SoupNazi het volgende:
Het is toch duidelijk dat alleen de USA getroffen is? Althans ik concludeerde uit de vorige twee afleveringen dat die hele operatie is opgezet door de Amerikanen zelf, en dat Hawkins één van degenen is die de operatie moest uitvoeren.
Er zit in mijn hoofd dat het de FBI was. Niet een terroristische organisatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Klopt, maar wat niet duidelijk is of deze terroristische organisatie ook in andere landen aanvallen heeft uitgevoerd. Canada? Engeland?
Misschien heeft hij die wel verkocht, aangezien hij met een hoop cash Jericho binnenkwam en meteen dat huis heeft gekocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef butz0rs het volgende:
Heeft hawkins eigenlijk nog steeds zijn busje met de atoombom ergens staan?
omdat op het einde ook naar de package wordt gevraagd?
Wat voor voordeel zou de FBI hier bij hebben?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:50 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Er zit in mijn hoofd dat het de FBI was. Niet een terroristische organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |