quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Als Amber over een jaar mij nog steeds uit mn slaap houdt zet ik r op Ebay neer!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:45 schreef Bastard het volgende:
Hoe vertel je een baby dat ze snachts net zo moeten slapen als overdag
Hard schudden werkt niet overigs.
voornaam.achternaam@tiscali.nlquote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee, het is best groot
waar wil je ze hebben?
Magneetsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:22 schreef Magneet het volgende:
hoe vertel je een mannetje van ruim 13 maanden dat hij niet moet luisteren naar mama omdat ze hoest, daarna zelf gaat hoesten zodat papa 2 uur met hem rond moet lopen?
Welk onderdeel van een fiets is exotisch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:48 schreef kepler het volgende:
leuk, mn fiets is kapot maar het onderdeel is nergens meer te koop
ik heb ook een hele oude fietsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welk onderdeel van een fiets is exotisch?![]()
Foto?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook een hele oude fiets
1 of ander boutje, met fijne schroefdraad. Nergens te vinden
zo heb ik ook wel eens miden op een kruispunt gestaanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:02 schreef Bastard het volgende:
Doet me denken aan een proest van mij afgelopen week.
Sta ik bij een stoplicht te wachten, krijgt een fietser groen om over te gaan.. zit zo'n grootte rossige kerel op, beetje boerstype niet al te snugger zeg maar, maar wel sterk.
Hij begint dus met trappen, en halverwege de kruising breekt zo'n zn trapper af!!![]()
Slingerend, net niet vallend stil komen te staan.. echt heeeeeel verbaasd naar zn fiets kijkend
Loopt ie terug voor de trapper, staat echt heeel ongelovig naar zn trapper te kijken ook ..
Was echt een mooi gezicht![]()
Ja dat moet ook mooi zijn geweest inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef kepler het volgende:
[..]
zo heb ik ook wel eens miden op een kruispunt gestaanZat mijn veter om mijn trapper gedraaid.. Zie dat maar eens los te maken
Maar het mooiste was nog met Roy. We fietsten een heuveltje op, en op een gegeven moment breekt het stuur van Roy af![]()
Ik serieus een half uur dubbel gelegen, het zag er zo mooi uit
![]()
Texas hold-em heeft toch ook camera-ondersteuning? Of ben ik in de war met Uno?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef Bastard het volgende:
Ow Kep, 16 maart nieuw pokerspel op de 360, voor maar 36,- met live vision ondersteuning
ik denk dat ik die niet ga halenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef Bastard het volgende:
Ow Kep, 16 maart nieuw pokerspel op de 360, voor maar 36,- met live vision ondersteuning
Je bent in de war.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Texas hold-em heeft toch ook camera-ondersteuning? Of ben ik in de war met Uno?
Das waarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:11 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik die niet ga halen
Texas Hold'em is goed genoeg, en ik heb toch geen 36 euro en geen Vision
en met echt poker kan ik echt geld verdienen![]()
het is wel heel anders in het echtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das waar
Texas hold'm heb ik wel een beetje gehad.. mis echt de camera functie en heb de 2 miljoen gehaald.. maar leukste arcade spel vind ik
Met andere woorden die loopt volgend jaar weer over straat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:54 schreef kepler het volgende:
Twee jaar cel voor bottenbrekende vader
twee jaar maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |