True, true, tis duur voor wat je ervoor terugkrijgt aan specs, maar voor bedrijven is het gewoon een hele stabiele leverancier met leuke aanbiedingen.quote:
hp is ook prima, maarja ik weet niet hoe dat werkt als je een paupersysteembeheerder bent die zn vragen op fok stelt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Pizzahut het volgende:
Dell is prima
hp
mischien begrijp ik het niet zo heel goed hoormaar de TS wil Vista in een netwerk met Xp machines en die dus met elkaar laten communiceren en file sharing?
http://www.microsoft.com/technet/network/evaluate/vista_fp.mspx
vorig jaar op mijn stage verkochten ze Hp's 9 van de 10 pc's kwamen weer terug wegens hardware fouten en dan heb ik het niet eens over de servers waarvan de cpu's er ineens mee nokte.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
hp is ook prima, maarja ik weet niet hoe dat werkt als je een paupersysteembeheerder bent die zn vragen op fok stelt.
De vraag is meer waarom je dat zou willen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:59 schreef HeatWave het volgende:
MAG JE EEN MET VISTA GELEVERDE PC VAN XP VOORZIEN QUA LICENTIES!!
Dat is de vraag stelletje leesblinden...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom je dat zou willen...
- Laat maar -quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom je dat zou willen...
Meer dat je dubbel moet betalen om EN een Vista licentie EN een XP licentie te draaien in dat geval. Vista zit dan al verrekend in de PC zelf, en dan heb je de losse XP variant ernaast.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Staat gelukkig niet in de OP.
HIj kan geen PC vinden zonder Vista licentie blijkbaar, dus hij wil er weer XP op gooien.
Echt, wat doen mensen op een forum als ze niet kunnen lezen?
Lees je wel? XP = XP licentie, Vista=Vista licentie. Backwards compatible doen we niet aan. Met XP kon je ook geen 98 draaien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:17 schreef geertp het volgende:
Dus natuurlijk wil ik voor XP gaan. Dat zei ik ook al. Maar dan moet dat dus wel mogen met een vista licentie. Anders zit ik dus veel te veel geld uit te geven.
bij MS mag je als je een licentie hebt ALTIJD downgraden dus met een vista licentie mag je wel degelijk XP draaien, je hebt alleen geen keys e.d.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees je wel? XP = XP licentie, Vista=Vista licentie. Backwards compatible doen we niet aan. Met XP kon je ook geen 98 draaien.
daarom wordt het ook haast alleen maar gebruikt met corporate keysquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, ok, no keys no glory zegmaar
Is niet downwards geldig lijkt me zo. Dan heb je met 1 licentie windows server 2003 opeens ook beschikking over server 2000? Nee, dacht het nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Het zou mij anders niets verbazen dat een licentie opzich wel gewoon downwards compatible is als het ware.
Je hebt een legale, nieuwere versie gekocht en als je dan een oudere versie op je PC wil draaien zou dat moeten kunnen lijkt me.
Geloof idd dat ik zoiets bij Dell wel eens gehoord heb, maar weet het niet meer zeker.
Maar dualboot lijkt me niet nodig.
Waarom kun je een systeem dan niet downgraden, maar wel upgraden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
bij MS mag je als je een licentie hebt ALTIJD downgraden dus met een vista licentie mag je wel degelijk XP draaien, je hebt alleen geen keys e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |