Alleen daarom al moeten Huub en sylvia tot het einde blijven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Eric: "Dan douw ik die hele douchekop in je reet."
Sylvia: "Dat is geen fysiek geweld,... voor hem niet!"
Ojee vet op het vuur zou dat voor Amanda zijn, want reken erop dat de diva sterft van jaloeziequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef CARLAK het volgende:
Natasia wil kroketten gaan bakken. Yes. Zal die tijd wel even gebruiken Brian bij te praten over Amanda.
Jammer dat de cameras hun niet volgen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef CARLAK het volgende:
Natasia wil kroketten gaan bakken. Yes. Zal die tijd wel even gebruiken Brian bij te praten over Amanda.
Dat kind weet als ze B zegt al niet meer dat ze net A heeft gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Zou Snollie niet weten dat wij hebben meegeluisterd met het telefoongesprek van Rog. Ik kreeg toch het idee dat zij zelf zei, het hoeft niet meer en dat meerdere malen. Terwijl ik dit typ beself ik dat de vraag retorisch is![]()
![]()
![]()
Geintjequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:51 schreef scanman01 het volgende:
David de nieuwe bewoner??? Of maakte Natasia een geintje?
Volgens mij hebben Huub en Eric de taken verdeelt. Huub klampt aan bij Bart en Eric houdt BAN in de gaten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:50 schreef Mika25 het volgende:
Eric loopt gevaar? Hadden Huub en Eric vannacht geen pact gesloten? Lijkt me niet verstandig van Huub als ie een pact verbreekt, raakt ie z`n fans kwijt
grapjequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:51 schreef scanman01 het volgende:
David de nieuwe bewoner??? Of maakte Natasia een geintje?
En vergeet niet het ontwerpen van een eigen schoenen- en lingerie-lijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
Snollie is er maar druk mee:
Nagelstyliste-cursus
Visagie-cursus
Kalender uitbrengen.
Hebben jullie er al wat zien doen, kan zijn dat ik die streams gemist heb??????????????
Ze noemde hem net al haar EX, maar dat zal alweer vergeten zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Amanda over de break met Rogier: "Misschien zit ik hier wel heel lang, dus misschien is de break wel beter"
Aha... we zitten inmiddels al in dat stadium dus. Brian kan in zijn handen wrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |