Precies. BIj de eerst volgende death gaat die persoon weer naar de andere kant toequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe ga je dat tegenhouden? Kicken voor mensen die het wel doen? Dan houd je niks meer over en bovendien is dat meestal maar 5 min..
Fout ze kunnen bij de volgende death niet switchen, kan enkel de 1e 15 seconden dat om 1 of andere reden die autobalance niet werkt. Bij deaths werkt het wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies. BIj de eerst volgende death gaat die persoon weer naar de andere kant toeJe kunt af en toe wel members naar t andere team mikken als die er slachtoffer van worden. Heb mezelf gisteren ook even naar de andere kant gegooid toen ik opeens tegen mn oude team stond te spelen.
nadeel hiervan is dat iemand die ook bij zijn maatje in het team wil wordt gekicked. ik snap wel het probleem dat iedereen maar altijd US wil zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef Sumera het volgende:
[..]
Fout ze kunnen bij de volgende death niet switchen, kan enkel de 1e 15 seconden dat om 1 of andere reden die autobalance niet werkt. Bij deaths werkt het wel.
Ik ben morgenavond rond 20:00 in Prinsenbeek samen met Frank. Kevin is nog even aan het kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:09 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond wil ik namenlijstje hebben voor 18:00..daarna wordt het lastig/...![]()
Dorp is morgen (zaterdag) na 18:00 weer te bereiken aangezien het smiddags gesloten is voor kinderoptocht. Dorp is op zondag van 10:00 tot 18:00 afgesloten voor de grote optocht. Zonder carnavalskleding GEEN deelname. ![]()
Optocht is echte een aanrader en is de op 3 na grootste in Brabant. prachtig spektakel. laatste keer 7 km file op A16 voor afslag Prinsenbeek.![]()
Ik zit hier nog met 3 mohicanen op kantoor.Rest is nog roes aan het uitslapen van gisteravond denk ik.
![]()
Tegen, zeker als je ook nog eens een uitzondering voor eigen members gaat maken. Dat het even unbalanced is is jammer. Na een minuutje is het weer balanced.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:30 schreef Sumera het volgende:
Ik wil graag een nieuwe regel invoeren op de server: niet toegestaan te teamswitchen na ronde (muv leden). Dit gebeurt constant dan heb je ineens 18 tegen 10 ofzo en het resultaat super inbalanced teams en nog meer mensen weg.
Kan iedereen zich daarin vinden?
Ook tegen. Bunnyhoppers moet je gewoon doodschieten, kwestie van mikken op het hoofdjes, schiet je altijd raak, tenzij ze ineens bukkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef staticdata het volgende:
Tegen de regel, maar ik ben voor de regel om overdreven bunny hoppers te kicken!
Je gaat gewoon als jezelf: De arme student.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond rond 20:00 in Prinsenbeek samen met Frank. Kevin is nog even aan het kijken
Carnavalskleding kun je vergetenDan moet ik morgen me nog helemaal het schompus gaan zoeken om kleding te vinden daar heb ik t morgen te druk voor. Moet nog genoeg dingen voor m'n scriptie glad trekken
Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien .. maar eeh . zoals ze hier carnaval vieren gaat dat van morgens half 10, tot savonds 10 uur en dan zijn ze op en willen ze alleen slapen om de volgende morgen weer rond half 10 de kroeg in te duiken he!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond rond 20:00 in Prinsenbeek samen met Frank. Kevin is nog even aan het kijken
Carnavalskleding kun je vergetenDan moet ik morgen me nog helemaal het schompus gaan zoeken om kleding te vinden daar heb ik t morgen te druk voor. Moet nog genoeg dingen voor m'n scriptie glad trekken
Van mij mag je best bunnyhoppen met c4, maar je mag alleen nergens op springen. Maar dat komt ook doordat ik vind dat FF gewoon aan moet staan en dan mogen ze allemaal C4-hoppen. Kijken hoe lang het leuk blijft als ze zichzelf steeds killenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef staticdata het volgende:
Bunnyhoppen doe je gewoon niet![]()
trouwens waarom zou je niet mogen c4-hoppen en wel bunny hoppen
In welke kroeg hebben ze ene Wii dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt wel goed hoor!
Maarre als JP slaapt kunnen Ferdi en ik toch nog wel bier drinken en Wii'en?
Dan kom je het cafe niet in lul..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
inderdaad..mijn huis is geen feesttent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In welke kroeg hebben ze ene Wii dan?
Nee maar even serieusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:09 schreef jpjedi het volgende:
Ik paas wel bier aan als ik lekker binnen sta.![]()
Ik kan er op z'n vroegst om 19:00 uur zijn. Dan kan ik 3 uur buiten bier drinken! En om 22:00 uur is heel het dorp uitgestorven?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad..mijn huis is geen feesttent.![]()
je komt naar Prinsenbeek voor carnaval in de kroeg en bij mij thuis mag je je roes uitslapen en dan weer zo vroeg mogelijk op om weer op om niks van het feest der feesten te missen.![]()
een echt hoge score haalde hij er niet mee vanmiddag!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tegen bunnyhoppers kun je idd wat doen maar het is verdomd irritant![]()
En dan af en toe springen kan ik begrijpen maar soms gaat het echt boing boing boing. C7 weet wat ik bedoel.
Wanneer zet je deze voor me op
[afbeelding]
Hij was gisteren ook al mijn eerste slachtoffer.. zegt denk ik wel genoeg..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
een echt hoge score haalde hij er niet mee vanmiddag!![]()
Inderdaad samen met elmo! kutbunnyhoppers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tegen bunnyhoppers kun je idd wat doen maar het is verdomd irritant![]()
En dan af en toe springen kan ik begrijpen maar soms gaat het echt boing boing boing. C7 weet wat ik bedoel.
Wanneer zet je deze voor me op
[afbeelding]
Welke BoFfer hopt er dan nog meer zo debiel?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:32 schreef Sumera het volgende:
Elmo hopt niet zo veel
veel plezier! Ga ik ondertussen even mijn achterstand op jou verkleinenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:57 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Ik ben weer in limburg dus week geen bf2, wel carnaval![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Viro het volgende:
Zoals de poll er nu uit ziet wordt het een totale battlefield vanaaf![]()
![]()
![]()
Adjust yourself to the situationquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:34 schreef Sumera het volgende:
leuk kan ik weer perongeluk mn halve team platrijden
en ja kan je voorstellen dat ik geen auto pak, maar dan rijden jullie mij plat!
overdag is ook pas zondag tot dinsdag maar met name maandag van de ochtend tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk niet dat ik dan kom, is het ook de moeite niet....ik kan toch pas 's-avonds.
eind rondequote:
Ik weet nog niet of ik ga hoor. Ben uurtje geleden ff heerlijk over m'n nek gegaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:50 schreef FJD het volgende:
Denk dat men met die tochten niet moeilijk doet. Komen 30k man op af die worden echt de cafes niet uitgeschopt hoorIk zie t wel. Ik heb hier niets liggen en ik ga op t laatste moment ook niet snel nog iets kopen. Normaal gesproken ben ik de lulligste niet maar dit is te korte termijn
idd doe oman en dalian er maar bij voor de mensen die willen vliegenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef Sumera het volgende:
Welke maps zal ik erop zetten?
uit de bulkmail:
- Karkand 64
- Sharqi 64
- Jalalabad (32 lijkt me anders heb je enkel tanks)
Nog oman en dalian erbij?
Alleen van de gedachte dat je verkleed moet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga hoor. Ben uurtje geleden ff heerlijk over m'n nek gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |