Team Kills, die punten heb je wel allemaal behaald maar er gaat ook een deel af vanwege je teamkills.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:17 schreef Viro het volgende:
Ik zit net bij me bf2 stats te kijken, valt mij iets heel raars op.
Global Score = 39915
Team Score = 9040
Combat Score = 22592
Commander Score = 12587
dus ik ben gaan rekenen
9040 + 22592 + 12587 = 44219
44219 - 39915 = 4304 punten ontbreken bij me global score.
Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo is ????
dan ontbreken er bij mij vast heel veelquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Team Kills, die punten heb je wel allemaal behaald maar er gaat ook een deel af vanwege je teamkills.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:41 schreef -chiel- het volgende:
Hee Ferdi, dat base rappen over the hill, doe je dat op TS of via de ingame voip?![]()
Ja, lol, zo'n ~10.000 puntenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:48 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
dan ontbreken er bij mij vast heel veel![]()
Zoveel teamkills heb ik niet, dat er 4400+ punten ontbreken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Team Kills, die punten heb je wel allemaal behaald maar er gaat ook een deel af vanwege je teamkills.![]()
Bij mij ong 10.000 punten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoveel teamkills heb ik niet, dat er 4400+ punten ontbreken.
Zwengel Xfire eens aan of voeg me toe op MSN dat werkt snellerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef Godlike02 het volgende:
Kick er dan even eentje![]()
ach ik probeer het eerst weer even braaf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Je hebt wel de meest recente 600mb grote patch gedownload? Je weet wel, patch 1.41quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Sickert het volgende:
bf2 reinstalled en de patch(1.4) erover gegooid kom ik gvd de server niet op omdat ik een andere versie heb
wat moet er onderin staan
http://largedownloads.ea.(...)1/BF2_Patch_1.41.exequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest recente 600mb grote patch gedownload? Je weet wel, patch 1.41
Ik zie dat je Xfire aan staat, en er zitten 2 admins in bf2cc... Dus doe je ding en denk na... Meestal zitten de admins die online zijn in het spel en niet op het forum...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:11 schreef C7PR1X_NL het volgende:
IK HEB EEN ADMIN NODIG OP DE SERVER?
Caps on detected;quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:11 schreef C7PR1X_NL het volgende:
IK HEB EEN ADMIN NODIG OP DE SERVER?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:06 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
http://largedownloads.ea.(...)1/BF2_Patch_1.41.exe
Ik start ff BF2CC op, ff kijken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef C7PR1X_NL het volgende:
er loopt iemand met de [BoF] tag rond die 13 ofzo is ?
the game 0013 ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik start ff BF2CC op, ff kijken.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef jpjedi het volgende:
jp start ook bf2 eens op...kijken of die het nog doet.![]()
America's army ? Laat me even weten op welke server je gaat spelen, kan ik je hard ownenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh ik kom ook, maar eerst even AA spelen.
Ik had geen enkel probleem, BF2 verwijderd voa de windows software remove, reboted, BF2 installed, patch installed, reboted en knallen maar..quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:09 schreef FJD het volgende:
Spelen, connection lost, connecten, direct connection lost, punkbuster update, joinen, no server selected ( maar wel laden) en nu er eindelijk weer in alleen aan de verkeerde kant natuurlijk, daar zat ik net niet.
Weer connection losten nog een keer. Het zijn echt dit soort momenten dat je een grafhekel aan EA krijgt.
Zo nu alles gereboot. M'n PC en m'n modemKijken of dat beter werkt.
Niet dusDit begint trouwens verdacht veel op een monoloog te lijken
Ook het weggooien van de folder in de My Documents map heeft niet gewerkt. Ik ga maar weer verder aan mn onderzoeksvoorstel. Morgenavond de troep maar eens herinstallen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef ursel het volgende:
Ik had geen enkel probleem, BF2 verwijderd voa de windows software remove, reboted, BF2 installed, patch installed, reboted en knallen maar..
Ik kreeg ook een ribbon en mijn eerste Purple Heart..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik had ook geen enkel probleem, was leuk om weer eens met zoveel BoF-ers te spelen.
Heb zelfs nog even met 2 andere FoD-ers gespeeld en speciaal daarvoor mijn FoD account opgestart. Kreeg ik nog een ribbon ookWat moet je met die troep, moet je elke dag weer opspelden en meesjouwen richting het front
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:47 schreef ursel het volgende:
Daar heeft die vandaag in zitten wroeten ja..
Voor het eerst dat ik echt wat had.. een keertje nieuw glazuur gehad, maar daar hield het ook mee op.. Geloof dat ik nu ook een gehele lijst ga krijgen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik bedoel maarHet is maar net op welk vlak je vandaag geluk hebt he
nou ja geluk, ik heb ondertussen wel meer dan m'n fair share gehad op tand-gebied
Begon met skateboarden, dat liep fout afquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef ursel het volgende:
Voor het eerst dat ik echt wat had.. een keertje nieuw glazuur gehad, maar daar hield het ook mee op.. Geloof dat ik nu ook een gehele lijst ga krijgen..
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Begon met skateboarden, dat liep fout af
Vervolgens een jaartje of 6 a 7 bij de ortho. Vier verstandskiezen laten trekken en ondertussen ook nog twee keer in m'n gehemelte laten boren omdat m'n hoektand dwars lagIk werd ook halverwege kaakchirurg-platinum member. Geen wachttijden meer enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |