Wat maakt dat uit?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat een bullshit, alsof een verliefdheid zo van de ene dag op de ander overgaatals dat meisje écht verliefd was had dit verhaal nog talrijke maanden kunnen aanslepen hoor. Als hij te snel was geweest, had je waarschijnlijk ook wel iets te zeggen gehad
godverquote:Op zondag 18 februari 2007 19:29 schreef fraubitch het volgende:
dingen verdienen?![]()
dus dat doe ik fout
"oke ik pijp je wel maar dan wil ik wel dat gouden armbandje" ipv "zal ik je eens lekker pijpen?"
Bedankt voor de tip gozer
voor een kaartje rockwerchter neuk ik weer met jequote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
voor een kaartje rockwerchter neuk ik weer met je
Haha, ik heb er ook over zitten denken om beltegoed te halen ipv van rozen, maar dat vond ik nogal nietszeggend. en bovendien zou ik een groot gedeelte weer terug krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 02:31 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit?
Is toch mooi en romantisch... Échte romantische mensen zijn tegenwoordig nog maar moeilijk te vinden!
![]()
Nee, het is:"zal ik je eens lekker pijpen. en dan als ze het goed deed, zeg je dat en geef je haar een bosje bloemen de volgende keer dat jullie uitgaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:29 schreef fraubitch het volgende:
dingen verdienen?![]()
dus dat doe ik fout
"oke ik pijp je wel maar dan wil ik wel dat gouden armbandje" ipv "zal ik je eens lekker pijpen?"
Bedankt voor de tip gozer
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij heeft geen fouten gemaakt, dit meisje is 15, meisjes van 15 worden verliefd en worden niet meer verliefd, op die leeftijd kalk je je agenda iedere week met een andere naam vol, bij wijze van spreken dan, voordat iedereen begint te miepen weer
Niets aan te doen, TS, je hebt niets nagelaten, je had het helemaal niet "anders" aan moeten pakken, het was sowieso wel gebeurd, echt.
Ze was even verliefd, en nu niet meer, los van jouw doen of laten.
Sterkte, geen troost, maar toch, hartzeer gaat over, soms sneller dan je denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |