Zooo, ik wist niet dat die Alves bij Malmo ook al zoveel scoorde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Rosenberg: 52 wedstrijden, 8 goals
Alves: 48 wedstrijden, 26 goals
Ton ook niet klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zooo, ik wist niet dat die Alves bij Malmo ook al zoveel scoorde.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Damn. Lekker stukje scouting dan. Ik zeg niet dat Alves het hier even goed zou hebben gedaan als bij Heerenveen tot nu toe, maar als je bij Malmo een spits scout en vervolgens uit deze statistieken Rosenberg kiest...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Tis al zeker 10 keer zijn waardequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef Lennox het volgende:
Die 1.8 is natuurlijk niet het hele bedrag, maar een voorschot erop.
En dan Fredje op de goalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zou dat nog kunnen, de boer er in?
Vooral die tweedequote:Rosenberg: 'Toen ik nog bij Ajax zat deden ze nog volop mee voor de UEFA Cup.'
'Ik krijg rood, mijn vlag is wit. Ik ben Olaf Lindenbergh. Ik ben Ajacied.'
nu.nlquote:Frank Rijkaard vertrekt na dit seizoen bij FC Barcelona. De 44-jarige oefenmeester wil zijn komende zomer aflopende contract niet verlengen. Volgens de Spaanse sportkrant AS vertrekt de Amsterdammer vanwege persoonlijke motieven.
Bondscoach Marco van Basten en PSV-trainer Ronald Koeman worden genoemd als zijn opvolger.
Rijkaard kwam in 2003 samen met zijn assistent Henk ten Cate naar Barcelona. Twee jaar later wonnen de Catalanen de landstitel. Ook vorig jaar ging het kampioenschap naar Catalonië. Bovendien legde de club beslag op de Champions League door in de finale Arsenal met 2-1 te verslaan.
Na die successen vertrok Ten Cate naar Ajax, waar hij als hoofdtrainer aan de slag ging. Hij werd bij Barça vervangen door Johan Neeskens, die als speler ook de kleuren van de Spaanse club verdedigde.
Eto'o
Rijkaard lag deze week bij FC Barcelona in de clinch met steraanvaller Samuel Eto'o. De topscorer van vorig seizoen in de Primera División weigerde zondag in het duel met Racing Santander in te vallen. De Nederlandse coach sprak na de wedstrijd van 'een schandalige actie'. Later deze week klaarde de lucht tussen hen.
Ach ja, hij zal toch een keer weggaan...quote:Gabri: Sneijder al op Spaanse les
--------------------------------------------------------------------------------
16 februari 2007
Ajax-middenvelder Gabri heeft tegenover El Mundo Deportivo verklapt dat zijn ploeggenoot Wesley Sneijder 'voorzichtig wat Spaans aan het leren is'. De trefzekere Ajacied wordt al enige tijd genoemd bij Barcelona. Volgens Gabri zou Sneijder prima passen bij de Catalaanse club.
"Door de komst van Sneijder zal de kwaliteit van het sterk bezette middenveld met Xavi, Iniesta en Deco nog verder omhoog worden gestuwd", aldus de Catalaan, die zeven jaar lang voor Barcelona uitkwam. "Hij is een dynamische speler met twee goede benen."
Perro blanco del tifus!quote:Ajax-middenvelder Gabri heeft tegenover El Mundo Deportivo verklapt dat zijn ploeggenoot Wesley Sneijder 'voorzichtig wat Spaans aan het leren is
Stel Van Basten maar aan. Koeman heeft nog wat sloopwerkzaamheden bij psv te verrichtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is de opvolger van ten Cate ook al gesignaleerd in Amsterdam?
[..]
nu.nl
quote:16/2/2007 - Anita, Van der Wiel en Donald blijven bij selectie, Sarpong ook?
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Henk ten Cate heeft laten weten dat als gevolg van alle blessures Vurnon Anita, Gregory van der Wiel en Mitchell Donald bij de selectie zullen blijven. Vurnon Anita heeft de meeste kans om te spelen zondag als rechtsback. "Hij vulde het goed in", complimenteert Ten Cate de inbreng van de tiener. "Vurnon speelde onbevangen. En dat terwijl hij eigenlijk nog in de B mag spelen. De kans is groot dat hij ook zondag speelt. Misschien komt Jeffrey Sarpong ook nog bij de groep."
Van mij mag het maar niet voor 12 miljoen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Ach, Sneijder vertrekt sowieso deze zomer! Ik gun hem wel een overgang naar Barca.
Dan denk je inderdaad meer aan 20+, anders kunnen ze allemaal opsodemieteren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van mij mag het maar niet voor 12 miljoen.
Minimaal 15 miljoen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van mij mag het maar niet voor 12 miljoen.
minimaal 20 eerder. Sneijder is een van de beste middenvelders van de wereld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Minimaal 15 miljoen.
Nieuwe generatie
Niet overdrijven he. Hij is goed, maar nog geen wereldtop.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
minimaal 20 eerder. Sneijder is een van de beste middenvelders van de wereld.
Ogararu kan dan weer spelen en Davids ook gewoon. Wellicht Grygera?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ben benieuwd met wat voor team we uiteindelijk tegen AZ spelen nu iedereen gebleseerd of geschorst lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |